Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GO¦CIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

Drzewo · Standardowy · [ Linearny+ ]

> Obudzta się ludziska! Awaken JUZ YEZD!!!

post 07-04-2003, 14:21
Post #1




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 437
Nr użytkownika: 87
Doł±czył: 24-11-2002

Papa's Got a Brand New Bag!
Czyli pierwszy mirror z długo oczekiwanym modem już stoi!
TUTAJ KLIKADŹ I SCIUNGADŹ
Tylko patrzeć jak zaczną pojawiać się nowe servy, według wzoru na ciąg geyometryczny.


Awaken jest jaki jest i się to nie zmieni - oczywiście do czasu pierwszego pacza :P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
6 Strony  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll
Odpowiedzi(1 - 19)
post 07-04-2003, 14:38
Post #2




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 125
Nr użytkownika: 50
Doł±czył: 05-11-2002

aaaaaaaaaaaaaaaaa
w koncu :) :D :) :D :) :D :2guns: :2guns: :2guns:

Zna ktos jakis dobry programik wspomagajacy zgrywanie?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 14:40
Post #3




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 156
Nr użytkownika: 293
Doł±czył: 06-02-2003

Którny to lenguydż werszyn? Jeśli PL, to czy będzie chodzić z FOT US i czy wypuścicie pacza anglizującego?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 14:54
Post #4




aka. Kroffa
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 643
Nr użytkownika: 46
Doł±czył: 05-11-2002

to jest zdaje sie polska wersja
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 15:00
Post #5




BUUUM!!!
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 41
Nr użytkownika: 320
Doł±czył: 23-02-2003

wow. Mam już 1% używam wspomagacza Flashget transfer wacha mi się pomiędzy 9.25 a 11.00 czyli całkiem całkiem:bs:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 15:42
Post #6




Sword of Despair
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 95
Nr użytkownika: 193
Doł±czył: 13-01-2003

A ja mam 0 % i 42 heury zostaly do sciagniecia
(uzywam GetRighta) :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 15:48
Post #7




aka. Kroffa
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 643
Nr użytkownika: 46
Doł±czył: 05-11-2002

jakby co to zrobilem tez update strony (caly jeden news o premierze i dodanie linkow do "download" :) )
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 15:54
Post #8




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 156
Nr użytkownika: 293
Doł±czył: 06-02-2003

Możecie wrzucić na stronkę lub puścić mi mejlem locale zangielszczające? Nie powinno to zająć dużo miejsca, a z tego co wiem, to wersja US bedzie się pluła o brak chara do polskich znaków i nie chce mi się ciągnąć tego 2 razy.
Mój mejl: klamath@interia.pl
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 16:18
Post #9




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 125
Nr użytkownika: 50
Doł±czył: 05-11-2002

:D idzi calkiem niezle
jeszcze tylko jakies 8-9h;)
a ten Flashget jest calkiem calkiem:D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Gambit
post 07-04-2003, 16:48
Post #10




Unregistered

Mam 45 kilo na sek. (nie używam niczego :P) tylko szkoda że mody do fallouta nie mogą ważyć mniej :(
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 17:00
Post #11




aka. Kroffa
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 643
Nr użytkownika: 46
Doł±czył: 05-11-2002

QUOTE
Zapoczątkowane przez Mathaus
Możecie wrzucić na stronkę lub puścić mi mejlem locale zangielszczające? Nie powinno to zająć dużo miejsca, a z tego co wiem, to wersja US bedzie się pluła o brak chara do polskich znaków i nie chce mi się ciągnąć tego 2 razy.  
Mój mejl: klamath@interia.pl
locale to nie wszystko jeszcze pozostaja filmiki (50mb) ktore sa w innej wersji jezykowej, pozatym ang nie jest jeszcze gotowy
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 17:15
Post #12




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 156
Nr użytkownika: 293
Doł±czył: 06-02-2003

Nie chodzi mi o całkowitą wersję angielską, tylko o to, żeby mi chodziło... W filmikach moge wyłączyć subtitle, albo zmienić do nich locale'a i będzie działać. Tak więc macie gotowe anglojęzyczne locale, czy będę musiał zmieniać to ręczne?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 17:44
Post #13




aka. Kroffa
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 643
Nr użytkownika: 46
Doł±czył: 05-11-2002

w awakenie sa wsadzone polskie czcionki (gui\fonts) wiec nic sie nie bedzie pluc a jesli bedzie to poweidz (ale najpierw sciagnij i sprawdz czy dziala)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 18:07
Post #14




BUUUM!!!
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 41
Nr użytkownika: 320
Doł±czył: 23-02-2003

Gambit 45.0 !? co ty masz? światłowody????
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 18:29
Post #15




¦mierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Doł±czył: 07-11-2002

hehehe... a mnie sie sciagnelo w 1.28.28 :D...
Ale co z tego jak nie wiem kiedy zagram.... W domu kompa nie mam... Ale moze na kompie w robocie wygospodaruje troche miejsca (tylko czy czasu - to nie wiem) ... Ile to w sumie bedzie potrzeba Gb??
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 18:35
Post #16




BUUUM!!!
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 41
Nr użytkownika: 320
Doł±czył: 23-02-2003

10% i 4 h...No ale moge poczekać... :neutral: Bio_Hazard...moi ziomkowie nazywają to POST, nie mieć kompa w domu...stary, ty to masz nerwy :eek:

edit:
51%
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 18:38
Post #17




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 125
Nr użytkownika: 50
Doł±czył: 05-11-2002

pelna instalka Taktiksa to kolo 1,8 Gb + 150 mega Awaken:D
jakby nie liczyc ze 2Gb
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 18:50
Post #18




¦mierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Doł±czył: 07-11-2002

Pipboy >> noz coz - takie zycie - przeprowadzilem sie niedawno na swoje, to kompa siostrze zostawilem (jako ze sztudiruje informe i raczej by sie bez niego nie obeszla :))
A ja i tak prawie caly dzien w robocie, przy kompiku stoje, wiec jak przychodze do domu to i tak by mi sie pewnie nie chcialo przy nim siadac... Czasami zaluje, bo bym se jakiego filma obgladnal, albo chociaz Canal+ zdekodowal, ale trudno sa inne sprawy - na razie wazniejsze....
A o co ci chodzi z tymi nerwami - bo nie zaczailem???

baryla >> a jak te 2 Gb potraktuje boosterem to mi sie zrobi 4Gb - tak?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 19:36
Post #19




Official Priest of the Wastelands
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 46
Nr użytkownika: 93
Doł±czył: 28-11-2002

Do Bio_Hazarda - masz absolutną rację - po Boosterze zajmuje ok. 4 GB. Ale nie wiem czemu gdy zboosterowałem swojego tacticsa to zaczął mi bardziej przycinać i wogóle gorzej chodzi. także jestem za normalną instalką.

A tak poza tym: ET LIST !!!!!

WRESZCIE BEDE MÓGŁ POGRAĆ W JAKĄŚ NORMALNĄ GIERKĘ -POZA TACTICSEM OCZYWIŚCIE
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2003, 21:04
Post #20




SHM-4
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 342
Nr użytkownika: 82
Doł±czył: 21-11-2002

achhhhhhh at last ! :D już 1 % i 1,5 h ściągania przy prędkości 28,4 kb/sec getrightem ! jutro na wywalke idzie arcanum i powraca ft ! ahhhhhh wkońcu.........
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

6 Strony  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Go¶ci i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 12-12-2019, 17:33