Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

2 Strony  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Radio OldTown

post 18-06-2007, 13:28
Post #1




Jagi
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 34
Nr użytkownika: 1 111
Dołączył: 22-12-2003

(IMG:http://img103.imageshack.us/img103/4748/reklama2tj2.jpg)

Ten post był edytowany przez Jagi: 18-06-2007, 13:56
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 19-06-2007, 08:33
Post #2




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 124
Nr użytkownika: 3 523
Dołączył: 24-07-2006

Niestety nie uzywalem nigdy polskich pestek, ale moje pytanie, ze wzgledu na pewne obawy. Jak dokladne sa gdyz osoby z preckami moga potrzebowac jaknajlepszej jakosci kulek.


I odrazu pytanie, z jakiej formy bedzie myzyka, czyli jelsi mialo by sie cos ze soba, to kaseta, cd mp3.. ktore mozna by doniesc do radia dla puszczenia?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-06-2007, 10:28
Post #3




Jagi
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 34
Nr użytkownika: 1 111
Dołączył: 22-12-2003

Przypominam, żeby zabrać radyjka bateryjne. Po pierwsze bedzie nadawana falloutowa muza wiec nie trzeba bedzie wlasnych playlist robic, po drugie przez radio beda przekazywane !!! WAZNE !!! informacje fabularne - wiec jak ktos radyjka sluchac nie bedzie to mu moze "ujsc" conieco z fabuly!

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-06-2007, 10:59
Post #4




Jagi
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 34
Nr użytkownika: 1 111
Dołączył: 22-12-2003

Jesli jest taka mozliwosc to wlasne materialy prosze przesylac do Jagiego w formacie mp3 wczesniej (ze wzgledow technicznych montazu materialu)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-06-2007, 11:29
Post #5




SHM-1
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 278
Nr użytkownika: 2 667
Dołączył: 14-10-2005

Czy materialy, jak np. muzyka musza spelniac jakies specjalne kryteria, czy ogolnie po wyslaniu zostaja zaakceptowane lub tez nie przez szefow rozglosni?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-06-2007, 11:41
Post #6




Jagi
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 34
Nr użytkownika: 1 111
Dołączył: 22-12-2003

Muzyka bedzie z lat 50-60, z fallouta i jeszcze paru filmow postapo - innej nie bedzie bo nieistnieje :) - mam tyle klimatycznej muzy, ze starczyloby na miesieczny zlot! Reszta materialow takie jak: reportaze, reklamy, autoreklamy, inne badziewie powinno byc nagrane raczej w dobrej jakosci i zapisane w mp3. Powinno miescic sie w ramach falloutowej przyzwoitosci i musi tyczyc tematow zwiazanych z OT. I tyle. Cenzorem nie jestem bo nie oto chodzi, jak mi sie cos nie spodoba to bede konsultowal z tworca celem poprawy ewentualnie przedyskutowania dlaczego sie myle :). No i nie zadlugie, zeby sie mieszkanicy nie pospali.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-07-2007, 11:07
Post #7




SHM-3
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 993
Nr użytkownika: 872
Dołączył: 09-09-2003

Brac radia i nie gadac! Oprocz muzyki, dzieki radiu dowiecie sie np. o zauwazonym patrolu Raidersow w poblizu OldTown. To moze uratowac Wam nie tylko kaplse ale nawet zycie!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-07-2007, 12:12
Post #8




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 48
Nr użytkownika: 3 432
Dołączył: 22-06-2006

Hmm... jagi, poruszyles pewna kwestie ktora mnie zaczela nurtowac od pewnego czasu... skoro muzyka bedzie z lat 50-60 XX wieku, a nie inna, poniewaz nie istnieje, to czy mozna mowic o jakichs ramach czasowych, w ktorych nastapil kataklizm i powstalo OldTown? Chodzi mi tu raczej wlasnie o klimat: rozumiem klimat post-apo, ale czy posiadanie znalezionego gdzies w zgliszczach odtwarzacza mp3 nie bedzie pasowalo do klimatu panujacego na oldtown? Mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi :P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-07-2007, 12:25
Post #9




Jagi
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 34
Nr użytkownika: 1 111
Dołączył: 22-12-2003

Ramy sa jak w Falloucie (tak sadze - jak sie myle to mnie z bledu wyprowadzcie). Choc jest rok 2XXX to jednak wszystko co powstalo (sprzet i dobra intelektualne) powstalo do lat '60. Wiec sila rzeczy nie mozna publikowac innego bo nie powstalo :). Nie dotyczy to oczywiscie produkcji rodzimej Wastelandowej (utwory wykonywane przez mieszkancow Wastelandu po wojnie do czasow wspolczesnych - jak ktos sie skusi na wykonawstwo to ja go prosze bardzo :) - zadne komercyjne nie mogly powstac).
Z powodow technicznych mp3player bedzie traktowany jako stary magnetofon szpulowy tudziez jak jest wiekszy jako odtwarzacz holodyskow. Aczkolwiek ja w radiostacji bede sie staral uzywac sprzetow z epoki bo troche ich posiadam.

Radiostacja sama w sobie bedzie dostepna do "zwiedzania" prze mieszkancow OT - zapraszam!!!
Celem zwiedzania nalezy udac sie do miejsca zainstalowania radiostacji i uiszczeniu oplaty za zwiedzanie :). Najlepiej przelewem :)

Ten post był edytowany przez Jagi: 04-07-2007, 12:28
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-07-2007, 12:40
Post #10




SHM-1
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 280
Nr użytkownika: 308
Dołączył: 14-02-2003

w jakiej kwocie i walucie ?!?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-07-2007, 12:44
Post #11




Jagi
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 34
Nr użytkownika: 1 111
Dołączył: 22-12-2003

Przelewem - najlepiej przelewa sie BERGa :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-07-2007, 12:44
Post #12




SHM-3
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 993
Nr użytkownika: 872
Dołączył: 09-09-2003

Przelew piwny zapewne... :piwko2: Ewentualnie kapsle, chociaz to marny zamiennik browara.

Co do mp3. Nie popadajmy w paranoje. Chcemy wiernie odtworzyc realia post-apo ale nie mozemy przesadzac. Nikogo nie zlinczujemy za aparat cyfrowy czy iPoda. ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-07-2007, 12:47
Post #13




Jagi
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 34
Nr użytkownika: 1 111
Dołączył: 22-12-2003

Rajdersom pewnie nie zrobi roznicy, czy zlupia goscia z magnetem szpulowym czy Ipodem :) - te bydlaki i tak sie nie znaja na sprzecie !
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-07-2007, 13:02
Post #14




Schronowy Inżynier
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 2 626
Nr użytkownika: 1 923
Dołączył: 01-02-2005

Panowie radiowcy! Ja wiem, że nie każdy to elektronik - nawet i bez dyplomu, ale podajcie konkrety może.

Na jakich częstotliwościach będzie pracowała OTnowa radiostacja? Na UKF (FM)? A jeśli tak to w jakim paśmie? Czy też macie zamiar nadawać to w systemie AM a wtedy też jest ważne na jakich falach (gługie, średnie czy krótkie).

To ważna sprawa - bo obecne produkowane radyjka nie są już takimi "kombajnami" jak kiedyś. Np. ajpody z Creativa - owszem mają radio, ale pracujące tylko na czestotliwości UKF pasmo wysokie. Tak samo i radia w telefonach komórkowych.

A to też ważne - bo nie każdy - z racji ograniczeń wagowych - będzie ze sobą tachał nawet i małe radyjko, kiedy właśnie będzie mógł mieć radio w ajpodzie bądź komórze.

Słowem - skoro Jagi to technik BoB - to więcej technicznych szczegółów pliz :P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-07-2007, 13:40
Post #15




Jagi
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 34
Nr użytkownika: 1 111
Dołączył: 22-12-2003

Czytac prosze reklame co stoi na samym poczatku tematu!!!
Napisane jest:
Odbiornik z AM/FM bo jeszcze dokladnie nie wiem jakie pasmo bedzie (moze obydwa) jak FM to napewno pasmo gorne 88-108 - takie jak na calym swiecie (stare odbiorniki moga miec na dolne (67-88MHz).
Czestotliwosc podam na samym OT poniewaz nie znam tamtejszego rozkladu stacji komercyjnych, wiec jak bede na miejscu to przeskanuje pasmo, znajde luke i podam czestotliwosc.
Radyjka z racji klimatycznosci lepiej jest zabierac stare rumple.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 05-07-2007, 09:11
Post #16




Schronowy Inżynier
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 2 626
Nr użytkownika: 1 923
Dołączył: 01-02-2005

QUOTE(Jagi @ 04-07-2007, 14:55)
jak FM to napewno pasmo gorne 88-108 - takie jak na calym swiecie
*

No i o to mie chodziło 8] Teraz to wiadomo, że nawet i radyjko w ajpodzie czy komórze "będzie" na bieżąco. A co kto już weźmie - to będzie zależeć od niego.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 11-07-2007, 20:38
Post #17




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Jagi, jesli moge miec zyczenie, to chcialbym, zeby czasami w radiu poelcial kawalek Alice Coopera - Poison. Do tej pory pamietam, jak w tamtym roku BoBy bawily sie przy tym w nocy przy ognisku, to byl klimat ;) ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 11-07-2007, 23:08
Post #18




Jagi
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 34
Nr użytkownika: 1 111
Dołączył: 22-12-2003

Sorry tata - sie nie da. Nie ta epoka.
No chyba, ze BoBy cos zalatwia.
Maja jakis tam fluxcapacitor czy jakos tam.
Niech sie przeniesa w alternatywny wymiar to moze cos zlatwia - sie ich zapytaj.

Ten post był edytowany przez Jagi: 11-07-2007, 23:09
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 11-07-2007, 23:23
Post #19




SHM-3
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 968
Nr użytkownika: 4 233
Dołączył: 03-03-2007

A dlaczego mzoę być współczesna muzyka z wspólczesnych filmów ale zwykła nie filmowa muzyka nie będąca z USA lat 50 jest beeee. A moze pomyslicie o polskich kawałkach z lat 30, 50, 60. Ja wam polecam balladae z filmu Prawo i Pięść NIm Wstanie Świt nie ma w historii polskiej muzyki nic bardzie postapokaliptycznego i jaki to ma nieziemski klimat.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-07-2007, 05:56
Post #20




Jagi
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 34
Nr użytkownika: 1 111
Dołączył: 22-12-2003

Odnosze wrazenie, ze nie zrozumialem posta przedmowcy :). W podpunktach prosze. A polska muzy oczywiscie, ze bedzie - wkoncu mieszkamy na terenach na ktorych kiedyc byla Polska.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

2 Strony  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 11-12-2019, 20:20