Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GO¦CIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

11 Strony < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> New Arroyo

post 16-02-2004, 23:19
Post #41




Demon Spawn
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 20
Nr użytkownika: 748
Doł±czył: 08-08-2003

QUOTE
.:] Space Ace [:. napisał(a)
dla mnie rok czekania to za długo ! powinno być tak jaak ktoś wcześniej napisać że powstaje stopniowo po użyciu czyli najpierw trawa potem ciemność itd bo rok jeżdżenia po pustkowiu troche nudne jest :confused:


fakt .. i to po zakonczeniu gry, nie ciekawie. chyba ze jeszcze jakies questy poboczne by doszly co by na nowe arroyo wplynac lub cos takiego :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 17-02-2004, 02:33
Post #42




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 324
Nr użytkownika: 903
Doł±czył: 29-09-2003

Nie od razu Arroyo zbodowano ;) Dla kogos kto nie przechodzi F2 n-ty raz (są tacy ? ;) ) roczek to będzie akurat na znalezienie zaległych kłestów i jaj wielkanocnych ;) A dla całej reszty godziny niekończącej się zabawy z Alienami w "złap pana pociska" ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 17-02-2004, 15:32
Post #43




Demon Spawn
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 20
Nr użytkownika: 748
Doł±czył: 08-08-2003

po roku czekania czy to po szukaniu qestow czy bezsensownego chodzenia po mapie czy to po paru godzinnym wciskaniu 'odpoczywaj do rana' ;) nawet nowe arroyo moze niezainteresowac :), chociarz przyznam sie ze wizja New Arroyo zaintrygowala mnie do tego stopnia ze zaczalem sie rozgladac za innymi modami .. moze cos rownie ciekawego znajde :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 01:02
Post #44




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 120
Nr użytkownika: 76
Doł±czył: 15-11-2002

Dobra zrobilem wejscie do Brotherhood. Jest skromne i male (tak male ze miesci sie tam tylko szyb windy... ale wiecej miejsca przeznaczyc nie moglem...) ale za to juz polowa poziomu 1 ma swoj wyglad i przyznam sie szczeze ze jakbym urodzil sie w USA przed zimna wojna to zaslynal bym jako projektant schronow przeciw-atomowych :inlove:
Jednakze jest pare problemow ogolnie dotyczacych projektu:
1. brak ludzi do map (sam wszystko odwalam... a nawet jak skoncze mape to jeszcze poprawiam... przebudowywuje... itd. poradze sobie sam ale to bedzie dluzej trwalo)
2. brak ludzi wymyslajacych dialogi (nie poradze sobie z mapami i z dialogami nie ma nawet szans, jesli ludzie takowy sie nie znajda diabli wszystko wezma wraz z moja praca... a jest jej odwalonej spory kawal bo 30 % na bank o ile nie wiecej)
3. a to juz punkt na dobitke dla ambitnych jakby udalo sie rozwiazac powyzsze (nie mamy dzwiekowca... mozemy poradzic sobie bez niego ale jak bylo by lepiej z taka osoba...)
4. jesli jeszcze ktos czyta i nie zasna po drodze to z cala przyjemnoscia informuje ze jak na dzien dzisiejszy nie ma juz 4 przeszkody :jump:
Ktos ma cos do dodania?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 03:22
Post #45




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 324
Nr użytkownika: 903
Doł±czył: 29-09-2003

A w jakim języku to właściwie bedzie pisane?

Jakie dialogi są potrzebne? Mogę pomyśleć nad nimi i ew. nad jakimiś floatami (jakie niektóre wykłady są nudne ;) ) Na mapkach się raczej kompletnie nie znam (chyba ze do SC ;) ) a na robieniu dźwięku raczej słabo...

Np. dla slaversów gdy gracz podejdzie mając NPC w drużynie "You looking to sell them? It's not like you need them any more, after all..." albo dla Rangerów "We're lean, we're mean, we're the slaver extermination team" :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 09:13
Post #46




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Doł±czył: 03-11-2002

Słuchajcie, a ja proponuję dodać jeszcze jeden quest.

Gdy gra zakończy się (tzn. po filmikach BG stoi na pomoście w San Fran) to na tymże pomoście można by dodać naszych braci z Arroyo. Po rozmowie z nimi okaże się, że ie mają jak wrócić do domu, bo to za daleko a oni są wyczerpani. Trzeba będzie znaleźć transport lotniczy (tutaj przyjdzie nam z pomocą Vertbird mod :)) i odwieźć ich do Arroyo. Na miejscu BG odda GECKa i pójdzie w cholerę :) A Wieśniacy odbudują już sobie wioskę :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 11:51
Post #47




SHM-4
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 342
Nr użytkownika: 82
Doł±czył: 21-11-2002

a to nie będzie wersji pl moda ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 17:24
Post #48




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Doł±czył: 03-11-2002

Podejrzewam, że prawie powymierali z głodu, są wyczeńczeniu, a Oil Rigu raczej ich nie ropieszczano... ale choroba morska też jest git :)

Ew. można zrobić tak, że za BG włóczy się 30 tribali, aż nie dojdzie on do Arroyo ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 20:03
Post #49




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 324
Nr użytkownika: 903
Doł±czył: 29-09-2003

Jasne, dopóki nie natkną sie na Deathclawy i nie pobawią sie z nimi w "dziesięciu małych reprezentantów odrebnej etnicznie kultury" ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 20:59
Post #50




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Doł±czył: 03-11-2002

Tak apropos pomyślałem, żeby Deathclawy miały swoją placówkę w NA, jeśli BG pomógł naprawić komputer (w postac jednego osobnika). Mówiłby on graczowi, że Matka wysłała go by nawiazał kontakt z ludźmi, a że pamiętali twoją pomoc to postanowili nawiązać współpracę z twoim plemieniem. Co prawda omal by nie doszło do walki, bo wieśniacy sie przestraszyli i chcieli zaatakować, ale on się odezwał i ich przekonał, że jest niegroźny. Teraz pomaga jako doskonały traper i myśliwy, i uczy się życia ludzi (w sumie mógłby to być Goris, on był chętny do poznawania świata).

No i Vault City (jeśli BG został Citizenem i pomógł pokonac Ridersów i naprawić Gecko), ghule z Gecko (po naprawieniu elektrowni) lub ghule i mutanty z Broken Hills (po zniszczeniu spisku przeciwko nim), oraz może ktoś z rodziny mafijnej, która zwyciężyła w New Reno (moze byc on np. handlarzem dragami, alkoholem i bronią).
Dodatkowo, jeśli Klamath obroniło się przed szczurami to pojawią się traperzy, oraz górnicy z Redding poszukujący złota, o ile w mieście znajduje się placówka tego stronnictwa, które wygrało dominację o te miasto (NCR, VC lub NR).
Może też być ktoś z Shi lub Hubologistów, albo uczen jednego z mistrzów sztuki walki.

Zapomniałem o czymś? Ma ktoś pomysły na Vault 15? :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 22:24
Post #51




Demon Spawn
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 20
Nr użytkownika: 748
Doł±czył: 08-08-2003

QUOTE
Gerard Heime napisał(a)
No i Vault City (jeśli BG został Citizenem i pomógł pokonac Ridersów i naprawić Gecko), ghule z Gecko (po naprawieniu elektrowni) lub ghule i mutanty z Broken Hills (po zniszczeniu spisku przeciwko nim), oraz może ktoś z rodziny mafijnej, która zwyciężyła w New Reno (moze byc on np. handlarzem dragami, alkoholem i bronią).
Dodatkowo, jeśli Klamath obroniło się przed szczurami to pojawią się traperzy, oraz górnicy z Redding poszukujący złota, o ile w mieście znajduje się placówka tego stronnictwa, które wygrało dominację o te miasto (NCR, VC lub NR).
Może też być ktoś z Shi lub Hubologistów, albo uczen jednego z mistrzów sztuki walki.

Zapomniałem o czymś? Ma ktoś pomysły na Vault 15? :D


mam wrazenie ze z NA zrobi sie wtedy zbieranina wszystkiego co sie tylko da, i bedzie to troche na sile.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 22:33
Post #52




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 120
Nr użytkownika: 76
Doł±czył: 15-11-2002

Zajmnijmy sie modem w takiej wersji jaka poczatkowo byla brana pod uwage... KIEDY sie juz UDA zajmniecie sie reszta...
Beda mapy, osoby etc. dodacie pare zeczy i bedzie jak chcecie.
Tymczasem nie skonczylismy jeszcze nasej podstawowej pracy.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 23:03
Post #53




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Doł±czył: 03-11-2002

Po pierwsze, to był poniekąd żart, po to zresztą emotka na końcu wypowiedzi. Ale naprawdę miło by było ujrzeć wpływ, jakie nasze poczynania miały na życie w Kalifornii (bo poza filmikami nie widać prawie żadnych zmian... no, z miss Kitty można się się przespać, no i jest ładny budyneczek NCR w V15, i pare innych bzdur...). Oczywiscie nikogo nie zmuszam ani nie popędzam, ucieszę się ze wszystkiego co zrobi Calleb i paczka :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 23:17
Post #54




SHM-4
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 342
Nr użytkownika: 82
Doł±czył: 21-11-2002

a ja dalej twierdze że rok to za dużo... ile można jeździć i szukać ee albo kilować dc ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2004, 23:37
Post #55




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Doł±czył: 03-11-2002

Dajcie tak 3-6 miesiecy, to będzie dość.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 19-02-2004, 10:22
Post #56




SHM-1
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 366
Nr użytkownika: 78
Doł±czył: 17-11-2002

Spokojnie czas ustawimy tak, żeby gracz sie nie zanudził na smierć. :bs:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 05-04-2004, 01:32
Post #57




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 324
Nr użytkownika: 903
Doł±czył: 29-09-2003

Posty poległy, ale projekt chyba nadal zyje?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 05-04-2004, 18:10
Post #58




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Doł±czył: 03-11-2002

Ja wysłałem jakis czas temu swój dialog do Calleba, ale ten milczy. Kolejny M.I.A.? :/
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-04-2004, 02:17
Post #59




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 324
Nr użytkownika: 903
Doł±czył: 29-09-2003

Ja wysyłałem do jarga ;) Jargo, Calleb, do raportu, co jest chłopaki? ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-04-2004, 10:31
Post #60




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 105
Nr użytkownika: 558
Doł±czył: 02-06-2003

Jargo, żyjesz? Wysłałem ci z tonę maili i do deadlusa, zero odpowiedzi. FMC coś się nie ładuje, wszystko jest przeciwko nam ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

11 Strony < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Go¶ci i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 13-12-2019, 01:17