Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

5 Strony  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Fallout mod dla Hearts of Iron 2, Strategiczny Fallout

post 12-02-2006, 13:43
Post #1




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 60
Nr użytkownika: 2 876
Dołączył: 15-12-2005

Witam,

Być może niektórzy z użytkowników tego forum znają grę Hearts of Iron 2.
Tym, którzy nie mają pojęcia co to, powiem tylko, że jest to jedna z najbardziej rozbudowanych gier strategicznych dotyczących II WŚ. Możemy w niej stanąć na czele dowolnego państwa i poprowadzić je do zwycięstwa lub porażki.
Jednak to co jest najważniejsze w tej grze to jej bardzo otwarty na moddowanie charakter. Można tam zmienić niemalże wszystko - od statystyk poszcególnych ministrów czy dowódców aż po granice państw.

Co jednak II WŚ ma wspólnego z Postapokaliptyczną przyszłością?
Otóż kilku fanów gier Fallout oraz HoI2 postanowiło stworzyć mod dla HoI2 rozgrywający się w realich Fallouta.
Wszyscy, których temat zaciekawił lub też Ci którzy chcieliby w jakikolwiek sposób wesprzeć prace nad tym modem zapraszam do kliknięcia w poniższy link:

http://www.europa-universalis.com/forum/sh...ad.php?t=229240

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-02-2006, 13:50
Post #2




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 220
Nr użytkownika: 2 586
Dołączył: 20-09-2005

Ech szkoda że do dwójki, miałem jedynke nawet całkiem fajna ale dwójki nie mam
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-02-2006, 14:12
Post #3




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

mhm...
czyli ze to jest tablica odnosnie modow do fallout, a ty zarejestrowales sie tylko po to, zeby zareklamowac forum? heh
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-02-2006, 14:19
Post #4




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 220
Nr użytkownika: 2 586
Dołączył: 20-09-2005

Taa zrejestrował się w grudniu tylko poto aby zareklamował w lutym moda do HoI2, myśl człowieku czasem
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-02-2006, 14:24
Post #5




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

i kto to mowi... nc
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-02-2006, 14:57
Post #6




S.M.A.R.T.I.E.
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 147
Nr użytkownika: 1 501
Dołączył: 19-06-2004

Chcecie po warnie za uprawianie prywatnych pyskówek? Takie rzeczy wypominac sobie na priv a nie nabijac posty... :>
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-02-2006, 15:29
Post #7




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 60
Nr użytkownika: 2 876
Dołączył: 15-12-2005

CYTAT (Manior @ 12-02-2006, 12:27)
mhm...
czyli ze to jest tablica odnosnie modow do fallout, a ty zarejestrowales sie tylko po to, zeby zareklamowac forum? heh

Wydaje mi się, że temat ten jest dosyć mocno powiązany z modowaniem Fallouta a nie zauważyłem tablicy gdzie można informować o falloutowych modach z innych gier. To po pierwsze.
Po drugie temat ten nie ma nic wspólnego z reklamą bo nie biorę udziału w tym projekcie, po prostu chciałem poinformować o tym, że powstaje strategia w świecie fallouta i że twórcom najprawdopodobniej przydałaby się pomoc merytoryczna dotycząca fallouta.

Pozdrawiam,
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-02-2006, 17:03
Post #8




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

a jest jakaś strona projektu, czy tylko forum?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 13-02-2006, 22:16
Post #9




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 60
Nr użytkownika: 2 876
Dołączył: 15-12-2005

Wygląda na to, że to na razie za mały projekt aby miał swoją stronę.
Pewnie tak jak w większości wszystkich innych modów, jeśli się rozrośnie to taka strona powstanie albo upadnie całkiem.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-02-2006, 07:54
Post #10




First to Fight!
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 633
Nr użytkownika: 1 860
Dołączył: 07-01-2005

Doom jak najbardziej cie kojarze z eufi i Hoi2 uwielbiam - z serii gier paraoxu jest moja ulubiona gra (choc nie gralem w Vicotrie) a tuz za nia EU2 :)

Zawsze myslalem ze walka i zdobywanie niczyich terenow moglaby byc ciekawa, najwazniejsza chyba rzecza w hoi2 fallout musialaby byc organizacja i morale. Mniejsza o sprzet, poruszanie sie w wastelandach bije na glowe tundre czy piaski afryki polnocnej.

Wastelandy to burze piaskowe niszczace pancerze, wrogie stwory z ktorymi nawet dywizje musialby sie liczyc.

Bol jest taki ze dywizja to chyba za duzo jak na jednostke w swiecie fallouta (dla nie wiedzacych dywizja miesci od 5000 do 15000 ludzi), jak juz to dywizja powinna byc zamiast armi.

Maksymalnie moznaby umiescic chyba brygady/pulki w sklad ktorych by wchodzily bataliony i kompanie, wszystko zalezy czy wasteland hoi2 ograniczalby sie do scenariusza na terytorium USA czy tez bedzie to kampania jak w Hoi2 (1936).


Drugim sporym bolem jest rozmiszczenie stron konfliktu: jak wiemy Enclave zajmuje Cali (Fo2) wraz z BOS(Fo, Fo2). W tactics dowiadujemy sie ze BOS okupuje terytoria stanu Washington. Wszystko zalezy od roku w jakim dzialaby sie akcja gry, jezeli po 2242 i po Choosen One'ie to enclave nie istnieje i od Washngton po CA bedzie granica BOS. Ale co z NCR ktora wg dokumentow VB jest bardzo ekspansywna, zajmuje stan Utah i pewnie takze inne wokolo?

Strony konfliktu wg Fallouta:

- Enclave
- BOS
- NCR
- UNITY

Wszystko upchane na west coast :( Na wschodzie proponuje dac lekko spaczona New Union jak i Confederate States, bedzie ciekawie ...

ACHA! Trzeba jeszcz pamietac o najezdzcach z polnocy czyli KANADYJCZYKACH :D, ci zli kanadyjczycy nie sa chyba zbyt liczni ale bardzo mocno daza do wolnosci. No i co z meksykanami? Moze jakies nowe zle imperium? Ogolem opcji jest multum i z checia bym zobaczyl je wszystkie, do tego w globalnym konflikcie :) Walka z pozostalosciami CCCP tez moze byc ciekawa, a co z europa? Autralia (kto by chcial na nich posylac bombe?)? Opcji jest wiele ale jak z checiami i umiejetnosciami?

Ktos jescze jest z eufi? zna sie na skryptach jak i grafice (kupa nowej grafiki)

EDIT

Jak tylko bede mogl* (czytaj) to z checia pomoge z umiejscowieniem fallouta w hoi - moze byc ciekawie, najwyzej pogadamy na #eufi

Ten post był edytowany przez Aigam: 15-02-2006, 08:01
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-02-2006, 22:22
Post #11




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 60
Nr użytkownika: 2 876
Dołączył: 15-12-2005

Aigam,

Przede wszystkim to nie jest projekt związany z eufi. To robi społeczność z Paradoxu. Z tego co czytałem to na razie planują zrobić scenariusz obejmujący tylko Amerykę Płn. jednostki mają liczyć po kilkaset osób i ma się tam znajdować sprzęt wystepujący w falloucie. Sama rozgrywa ma się toczyć po wydarzeniach z Fallout II.
Oczywiście mogę Twoje propozycje przetłumaczyć i wrzucić tam na forum, ale chyba lepiej będzie jeśli w projekt zaangazują się osoby naprawdę dobrze znające się na Falloucie i lubiące strategie.
W grze naprawdę można całkiem nieźle odworować sytuację "polityczną" a pustkowia mogą być niezłym wyzwaniem dla oddziałó je przemierzających.
Ja sam nie biorę udziału w worzeniu tego projektu i napewno nie wezmę (skupiam się na innych) - jeśli jednak byłby ten mod stworzony dobrze (nawet za pół roku czy jeszcze później) to z całą pewnością chętnie bym w niego pograł.

Z tego co czytałem to na razie jest tam raczej garść luźnych propozycji wrzuconych do jednego worka ale za jakiś czas może przybierze to całkiem ciekawy obraz.

Jeśli pojawią się jakieś obrazki z mapą i e zauważę to postaram się je przedstawić.

Pozdrawiam,
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-03-2006, 23:57
Post #12




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 60
Nr użytkownika: 2 876
Dołączył: 15-12-2005

Czy ktoś mógłby wskazać gdize mogę znaleźć (o ile takowa istnieje) mapę terytoriów Ameryki płn. (kto co kontroluje) z okresu Fallouta 2 lub krótko po nim?

Z góry dziękuję.

Myślę, że po weekendzie dam znać co się dzieje z modem.

Pozdrawiam,
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 16-03-2006, 01:15
Post #13




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

masz na myśli mape świata do fallout 2?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 16-03-2006, 08:52
Post #14




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 60
Nr użytkownika: 2 876
Dołączył: 15-12-2005

Mam na mysli mapę Ameryki wg. świata Fallout z okresu w którym dzieje się akcja 2 części gry, bo jak to wyglądało w grze to wiem (mniej więcej), interesuje mnie co się działo poza terytorium przedstawionym w Fallout 2.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 16-03-2006, 15:30
Post #15




First to Fight!
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 633
Nr użytkownika: 1 860
Dołączył: 07-01-2005

byl neutralny :)

Trzeba wziac pod uwage fakt iz strony konfliktu: BOS, Enclave i NCR znajduja sie w stanach California, Nevada, oregon. Teraz pytanie czy akcja musi sie dziac koniecznie po F2, jak nie to bedzie BOS i NCR ktore raczej maja dobry kontakt ze soba. To cos na wzor USA i Kanada w Hoi2. Gdyby jednak wprowadzic silna Enclave to bylby jeden mocny przeciwnik. Przydaloby sie zagospodarowac wschodnie wybrzeze - dac moze Federate States. Jezeli jednak skupimy sie tylko na klimacie post-falloutowym (2) to akcja skupi sie na nastepujacych stanach: Arizona, California, Utah, Nevada, Oregon
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-03-2006, 20:48
Post #16




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 60
Nr użytkownika: 2 876
Dołączył: 15-12-2005

Hej Aigam,

Dzięki.

Akcja będzie obejmować całą Amerykę płn. O tyle o ile zachód jest mniej więcej rozplanowany o tyle co do wschodu nie ma za bardzo pomysłu.
Dodam jeszcze, że początkowy zapał przygasł i w tej chwili zabieram się za przejęcie pieczy nad projektem i tworzeniem nowej ekipy (czekam na zebrane do tej pory materiały).
Napewno potrzebny będzie konsultant.

Do tego chciałbym prosić wszystkich, którzy mają jakieś pojęcie o grach Paradoxu (którejkolwiek) o przedstawianie pomysłów na eventy.
Przydałyby się także wzory flag (pomysły na nie) jakie mogłyby być używane przez poszczególne frakcje (większość z Fallouta 1 i 2, raidersi, mutanci, ghoule, raidersi, Kanda, może jakieś resztki po USA na wschodzie).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-03-2006, 14:28
Post #17




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 60
Nr użytkownika: 2 876
Dołączył: 15-12-2005

Czy ktoś może orientuje się czy powstały figurki dla świata Fallouta (lub podobne)?
Bardzo proszę o link do miejsca, w którym są ich zdjęcia.

Z góry dziękuję.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-03-2006, 15:04
Post #18




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-03-2006, 19:36
Post #19




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 60
Nr użytkownika: 2 876
Dołączył: 15-12-2005

Hej, wielkie dzięki.

Kolejna rzecz jakiej poszukuję to mapki z Falloutów z zaznaczonymi wszystkimi (głównymi) lokacjami ( na NMA znalazłem tylko tę z Fallouta2).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-03-2006, 19:42
Post #20




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

znalazlem na jakiejs stronie (u nas nie ma zaznaczonych lokacji)

mapa f2
mapa f1


niestety nie wiem gdzie jest mapa ft z lokacjami, jak znajde to dodam.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

5 Strony  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 13-12-2019, 13:17