Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Wasze komentarze

post 30-08-2005, 18:28
Post #1




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Nie bede sie tu rozpisywal, to to Wy macie tutaj pisac ;) . Mam tylko nadzieje, ze Wy tez staniecie sie autorami NSO:W...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 30-08-2005, 19:30
Post #2




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 126
Nr użytkownika: 2 327
Dołączył: 25-06-2005

CYTAT
Mam tylko nadzieje, ze Wy tez staniecie sie autorami NSO:W...

Ja się stanę, najpierw ktoś musi jednak to rozwinąć, bo nie mam poczucia klimatu i będę pisać głupoty.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 30-08-2005, 20:54
Post #3




SHM-1
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 351
Nr użytkownika: 17
Dołączył: 03-11-2002

Heh, fajnie. Poszedłem na rower i już jakiś fragment. Jeszcze dwie osoby coś napiszą i będę czuł się zobligowany też coś dodać - w końcu w starym opowiadaniu ja miałem ostatnie słowo. :D

Ok... ale już nic nie plote i dodaję opowiadanie do książki na stronie. B)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 30-08-2005, 21:05
Post #4




SHM-4
Group Icon
Grupa: Persona Non Grata
Postów: 1 022
Nr użytkownika: 2 321
Dołączył: 23-06-2005

A ja mam pytanko takowe:
W moich wypocinach były trzy akapity (w dosyć oczywistych miejscach), ale forum nie akceptuje spacji na początku linijki.
Może dla ułatwienia akapity będziemy oznaczali poprzez '_' - to ułatwi też pracę Wam przy zamieszczaniu tego na stronce. Chyba, że wolicie sami myśleć, gdzie powinien być akapit - jak uważa redakcja :huh: ??
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 30-08-2005, 21:18
Post #5




SHM-1
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 351
Nr użytkownika: 17
Dołączył: 03-11-2002

Powiem tak. Jak ktoś chce to będę bardzo wdzięczny. A jak ktoś nie chce no to trudno, ale i tak staram się patrzeć gdzie powinny być akapity. :) A tak apropo to w ogóle zaraz się spytam o pozwolenie założenia nowego tematu w którym można by wyłuszczać błędy lub niedociagnięcia na stronce. ;)

Aha... prv.pl ma dziwny wpływ na stronę i pewnie nie u wszystkich będzie się od razu wyświetlała zaktualizowana wersja. To tak apropo tego, że już fragment smoq'a dodany. :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 05-09-2005, 22:32
Post #6




Sword of Despair
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 193
Nr użytkownika: 29
Dołączył: 04-11-2002

ctrl + f5 nie wystarczy? (pytam bo nie wiem jak na prv ale na innych aliasach wystarcza to)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-09-2005, 01:15
Post #7




SHM-1
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 351
Nr użytkownika: 17
Dołączył: 03-11-2002

CYTAT (bosy @ 05-09-2005, 20:47)
ctrl + f5 nie wystarczy? (pytam bo nie wiem jak na prv ale na innych aliasach wystarcza to)

Nie sprawdzałem pod tym kątem wszystkich przeglądarek, ale raczej na pewno nie dasz rady odświeżyć właściwej strony. Spróbuj wejść np. na piątą stronę i odświerz. U mnie odświerza stronę którą otwarłem na początku. Nie było by problemu, gdybym wyłaczył maskowanie, ale wtedy wszyscy by sobie oglądali link do mojej strony domowej i do tego jeszcze by wyskakiwała reklama Onetu.

Aha... Na IE wszystko będzie OK. Tam nie trzeba nic robić - u mnie zawsze jest aktualna wersja.

PS.
Właściwie to ja nadal nie wiem co z tym kontem www na Shamo. Muszę się spytać Obsego.

Tak poza tym... Chciałem oświadczyć, że doktor Loo nie był zoofilem i nie sypiał ze skorpionami. A przynajmniej mnie nic o tym nie wiadomo. Choć kto wie... :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-09-2005, 23:15
Post #8




Sword of Despair
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 193
Nr użytkownika: 29
Dołączył: 04-11-2002

ha, no jasne ze w takim wypadku odswiezy glowna :] nie pomyslalem o tym wczoraj.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-09-2005, 23:34
Post #9




SHM-4
Group Icon
Grupa: Persona Non Grata
Postów: 1 022
Nr użytkownika: 2 321
Dołączył: 23-06-2005

Zamiast tak komentować, to do pisania byście się wzięli! :P
Co jest - nikt nie ma chwili czasu, żeby coś sklecić - przecież wiem, że pisać umiecie! :lol:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-09-2005, 23:35
Post #10




Mechanik
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 450
Nr użytkownika: 2 326
Dołączył: 25-06-2005

Spoko jak mi się będzie chciało to jeszcze dzisiaj koło pierwszej coś napiszę. :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-10-2006, 20:34
Post #11




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 585
Nr użytkownika: 3 317
Dołączył: 03-05-2006

Ej, może by tak ktoś przypomniał sobie o NSO i coś napisał? ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 13-11-2019, 09:35