Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Tajny Projekt 2! - już jest ;-)

post 26-12-2003, 20:13
Post #1




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

Jak już zapewne zdšżyliœcie na Schronie rzeczytać Tajny Projekt 2 to film autorstwa DoPr'a - powstawal kupe czasu, ale w końcu jest już zrobiony :) Nie jest to to co miało być, ale zawsze to coœ czago nikt inny nie ma ;)

Sam film możecie pobrać ze Schonu, czekamy na opinie, pozytywne i te niepozytywne :)

Acha: plik ma ok 63 MB
Acha 2: Cedki może niedługe będziemy udostępniać, ale to jeszcze nie taraz.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 26-12-2003, 20:21
Post #2




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 510
Nr użytkownika: 368
Dołączył: 17-03-2003

Szkoda tylko, ze nie zdazyliscie skonczyc stronki filmiku na gwiazdke ;>.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 26-12-2003, 20:30
Post #3




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

Zdšżyliœmy, tylko zeœmy się kłucili kto ma niusa napisać ;>
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 26-12-2003, 21:06
Post #4




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 510
Nr użytkownika: 368
Dołączył: 17-03-2003

Ale, ze nikt nie chcial go pisac, czy chcieli wszyscy? ;>
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 26-12-2003, 21:14
Post #5




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 604
Nr użytkownika: 40
Dołączył: 04-11-2002

He he he - Hammer, przez przypadek [przesunalem Twojego newsa troche w dół! :D A, poprawilem literowki i bledy stylistycze w Twoim newsie :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 26-12-2003, 23:37
Post #6




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

EFC > Niby miał go ktoœ napisać, z poczštku DoPr, ale z pewnych powodów tego nie zrobił, potem Sajdon stwierdził ze on tego nie zrobni, padło na mnie, aj sie bronie przed niusami rękami i nogami ;) Zresztš Sajdon już podsumował mnie, mam poprawiać niusa, lepiej sam by to napisał... ;)

Sajdon > jusz.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 26-12-2003, 23:51
Post #7




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

Sciagnalem, moge nawet powiedziec ze dwa razy bo wystapily male problemy techniczne...

Obejrzalem... Fajny filmik... Ale to wszystko... Jak na moj gust to wiecej kolo tego krzyku niz to warto. Milo sie ogldalo nie powiem, ale spodziewalem sie czegos wiecej niz losowo posklejanych filmikow i scen z Fallout'ow. Nie wiem czy oplacalo sie wkladac w to az tyle pracy by obejrzec sobie kolejny trailer Fallout'ow.

Poza tym pare uwag technicznych. Niektorzy ludzie maja naprawde wolne lacza i zrobienie 2 minutowych napisow bylo jak dla mnie nie najlepszym pomyslem. Nie znam sie zbyt na kompresji wideo ale wydaje mi sie ze po 6 minutach ktore zajmuja 61 mb mozna by sie spodziewac nieco lepszej jakosci...

Jeszcze raz na koncu powtorze. Film ogladalo mi sie przyjemnie.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-12-2003, 00:44
Post #8




SHM-1
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 351
Nr użytkownika: 17
Dołączył: 03-11-2002

Ja nie będę się bronił bo to nie ma sensu - wiam jaki jest film i w ogóle cieszę się, że dało się go zrobić. ;) Natomiast co do kompresji... Raz próbowałem obniżyć wielkoœć pliku bez obniżania jakoœci - niestety było to zaledwie 10 mega zyskane na kompresji MP3 i zrezygnowałem z tego.

Aha, może jednak się troszkę obronię. Zgadzam się, że to kolejny trailer (choć mnie znacznie bardziej podoba się od tego Interplayowego) to jednak nie powiedział bym, że wszystko jest aż tak przypadkowo montowane... Ale cieszę się, że oglšda się przyjemnie. :D

EDIT: Aha, apel do kogoœ ze Schronu. Akurat w tym okienku warto by odbezpieczyć prawy klawisz myszy - mało kto wie, że np. GetRight przechwytuje kliknięcia gdy się wciœnie Ctrl+Alt.

EDIT2: Albo Sajdon Ÿle podał adres do filmu wysyłajšc maile za granicę, albo na NMA Ÿle go wpisali. W każdym razie wysłałem maila do autora niusa oraz dodałem comments'a... I przy okazji. Jeœli ktoœ chce to tu jest kodek: http://www.republika.pl/dopr/XviD_Install.exe
:rolleyes:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-12-2003, 11:53
Post #9




Drunken Master
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 614
Nr użytkownika: 266
Dołączył: 27-01-2003

sciagam, sciagam, sciagam... a tu zonk - zabraklo miejsca na dysku :D :bs: :jezyk:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-12-2003, 11:57
Post #10




SHM-4
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 342
Nr użytkownika: 82
Dołączył: 21-11-2002

ja odnoœnie niusa: "Tribute te Fallouts" ? sajdon znów cie moge opie........ za zwalonego niusa ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-12-2003, 12:15
Post #11




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 604
Nr użytkownika: 40
Dołączył: 04-11-2002

Ace > a ja Cie opieprzyc za nieuwage, bo tego newsa wyslal HAMMER! A ja go prubowalem 3 razy poprawiac i nei wiem czmu moje poprawki sie nie zapamietywaly! :twist:

DoPr > podalem taik link jaki jest w dziel Film - az mnie zdziwilo, ze sa w nazwie pliku spacje, ale taki byl i mi zadzialal, wiec wyslalem!

Czechu > ty zwroc uwage, ze podczas tych napisow polowe ekranu zajmuje Ci calkiem ciekawa animacja....
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-12-2003, 13:26
Post #12




SHM-4
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 342
Nr użytkownika: 82
Dołączył: 21-11-2002

ale napisałęœ że go poprwiałeœ i to na twoje konto sie liczy ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-12-2003, 14:25
Post #13




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

czechu > nie ręcze ze to jest to co kiedyœ, u poczatku projekto miało powstać... ale zawsze to coœ godnego uwagi :) Co nie zmienia faktu że gdyby DoPr (jakimœ cudem) skończył pierwotne zamierzenie projektu to dyskusja toczyła by sie inaczej.

Hmmm.... postaram się coœ poradzić na temat tego przycisku.

A tak wogule, to tej ostatniej animacji nie Schronowicze chyba nie rozumijš ;) Włšœnie za nia należało by DoPr'a zlinczować :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-12-2003, 15:07
Post #14




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

LoL żartuje pzecież,a le tam sš nie tylko prace Mathiasa... ale nie ważne, niech teraz szukajš tam uważnie ciekawych żeczy :]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-12-2003, 15:47
Post #15




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

A nie mysleliscie by podzielic ten film na cztery oddzielne czesci ?
Tak by mozna bylo sciagnac w przywoitym czasie chociaz jedena z 4 (!) czesci i sie nia radowac ? I wogole nie schornowicze mogli by sobie ominac ta ciekawa animacje ktora gosci na ekranie wraz z niekonczacymi sie napisami :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-12-2003, 16:29
Post #16




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 604
Nr użytkownika: 40
Dołączył: 04-11-2002

Nie, nie mozna bylo :) Pojdz do internet cafe i sobie sciagnij :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-12-2003, 16:33
Post #17




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

Ja juz sobie sciagnalem. Mam na mysli innych uzytkownikow dla ktorych 60 mb jest sporym ciezarem. Poza tym to byla tylko sugestia z mojej strony, a i tak zrobicie jak chcecie.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-12-2003, 12:57
Post #18




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

Ja też raczej nie jestem za publikacjš wersji webowej, to jest dosłownie bida z nyndzš i mało co widać :|
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-12-2003, 15:45
Post #19




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 510
Nr użytkownika: 368
Dołączył: 17-03-2003

No na pewno do wersji podstawowej sie nie umywa ;).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-12-2003, 21:15
Post #20




SHM-4
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 342
Nr użytkownika: 82
Dołączył: 21-11-2002

ja oglšdałem tš co dopr w przedpremierze dawał na swojej stronie i mnie jako osobie która już kilka bootlegów widziała nawet udało sie coœ dojżeć ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Closed TopicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 17-07-2019, 03:53