Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> 250 000 odslon, dzisiaj nam stuknelo ;)

post 10-08-2005, 09:49
Post #1




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Wyglada na to, ze dzisiaj bedziemy obchodzic kolejny jubileusz - 250 000 odslon Cornera! Wiekszosc tego zostalo nabite jeszcze przez F2C, ale to nie zmienia faktu, ze mamy juz sie czym chwalic...
Bede informowal kiedy licznik przkroczy magiczna liczbe.
Na razie jest na nim liczba 249987...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-08-2005, 09:54
Post #2




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

Ku chwale FALLOUT CORNER .
Tu chiałbym podziękowac tak wszystkim stałym odwiedzającym nasz koncik tak i stałym fanom . Ale słowa podziekowania kieruje także do wszytkich redaktorów , tych obecnych tak i byłych , osobom ktore nam pomagały , uzupełniały naszą wiedze oraz całej społecznosci Shamo z szczególnym uwzglednieniem Obsydiana.

Dzieki wam.

a mnie szczegolnie nie uwzgledniasz? :> oficjalne upomnienie, beda nastepne warny za pisownie jak sie nie poprawisz... -wid
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-08-2005, 10:26
Post #3




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

No to ja sie pochwale ze bylem 250 001 czytelnikiem :P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-08-2005, 10:33
Post #4




SHM-3
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 993
Nr użytkownika: 872
Dołączył: 09-09-2003

Gratulacje oby tak dalej!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-08-2005, 11:05
Post #5




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Wiec moze teraz, z tej okazji, przytocze troche historii.

(wszyscy w poplochu uciekaja)

Licznik zalozylem w 10 numerze F2C. Po tygodniu naliczyl nam 99 odwiedzin. Ale sie wtedy cieszylem, jak dziecko :D . Potem odwiedzalo nas coraz wiecej ludzi. W pewnej chwili mielismy ok 300 odslon tygodniowo, a prawie 1,5 tys. miesiecznie. Po jakims czasie zaczelo sie nam wiesc jeszcze lepiej i mielismy ok. 700 odwiedzin tygodniowo i ponad 3 tys. miesiecznie.
Obecnie nie zajmuje sie statystykami, wiec nie wiem, jaka jest sytuacja ;) . Ale od zalozenia tego tematu, do posta, ktory wlasnie pisze odwiedzilo nas 30 osob...

PS: Zocik, dzieki ;) . Postaramy sie, aby bylo jeszcze lepiej...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-08-2005, 11:19
Post #6




Wicked Woman
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 1 113
Nr użytkownika: 994
Dołączył: 01-11-2003

Gratuluję panowie :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-08-2005, 12:09
Post #7




SHM-2
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 666
Nr użytkownika: 1 829
Dołączył: 26-12-2004

Niezły wynik :) gratulacje i oby tak dalej :) wypije za Was :beer: :zdrowko:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-08-2005, 13:59
Post #8




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Dziekuje wszystkim, jak sie postaracie, to pol miliona skoczy nam jeszcze szybciej ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 11-08-2005, 13:03
Post #9




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 687
Nr użytkownika: 2 139
Dołączył: 21-04-2005

HA! A to wszystko dzieki mnie! Jakby szpon mi... :D ... hehehe...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 11-08-2005, 18:01
Post #10




Silent Spamer
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 073
Nr użytkownika: 1 527
Dołączył: 01-07-2004

CYTAT (Blademaster @ 11-08-2005, 12:18)
HA! A to wszystko dzieki mnie!

Nie uwierze, ze tyle razy odswiezales ;)

CYTAT
Jakby szpon mi... :D ... hehehe...


Eee... Hm? :huh:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 11-08-2005, 20:12
Post #11




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Wlasnie, Blady. O co Ci chodzi, bo moze jakis dziwny jestem, ale nie moge sie domyslic...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 11-08-2005, 21:47
Post #12




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

Pertmanentny spam .... czyli to co prawdziwy lamer robi najczesciej. szpon zamknij temat bo mial charakter info. a nie dyskusyjy wiec można już :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-08-2005, 23:06
Post #13




Silent Spamer
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 073
Nr użytkownika: 1 527
Dołączył: 01-07-2004

Oz - zamiast licznika pokazuje sie jakis bonus i jak wen klikne dopiero mi sie pokazuja cyferki licznika...

A blady sie nie odzywa ;]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 13-08-2005, 09:57
Post #14




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Juz jest wszystko dobrze. Napisalem licznik w PHP. To moj pierwszy skrypt, wiec badzcie wyrozumiali ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Closed TopicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 22-09-2019, 11:08