Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

7 Strony « < 5 6 7 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Szkoda, ze zamykacie :(

post 19-05-2003, 09:33
Post #121




Zasłuszony
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 1 889
Nr użytkownika: 33
Dołączył: 04-11-2002

a ja czesto widuje katje .. bardzo czesto.. prawie caly czas ;) .. no dobra.. przyznam sie bez bicia
nonstop gadamy :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 19-05-2003, 15:20
Post #122




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 499
Nr użytkownika: 130
Dołączył: 22-12-2002

QUOTE
GRIGORIJ napisał(a)
A nie prafda - wczoraj w nocy bylem dostepny :bs:...  

a tak pozatym to chyba cooleżanka Katja tez sie ostatnio ukrywa ;).. nie mam racji? chyba nie przedemna? ;)

Akurat tej nocy dostepna nie bylam...czego zaluje...no ale cosh...sen przyszedl i nie mialam nic do gadania :)


A racja z DrP czesto gaworze :) o dupie Maryni lub tez bardziej istotnych kwestiach


Spider => to juz bede wiedziec na przyszlosc ze jestes :twist:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 19-05-2003, 16:08
Post #123




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 54
Nr użytkownika: 67
Dołączył: 11-11-2002

nio to ja powiem tak - moja dostepnosc zalezy od opisu... jak jest niezbyt hmmm optymistyczny tzn ze hmmm pewnie topie swoje smutki i zlosc w czterech scianach.... ale najczesciej jest tak ze hmmm niewidoczny status to moj ulubiony...przyznajcie sami nie chcielibyscie gledzic z 10 osobami naraz... ja wole z 5 ale tymi najfajniejszymi :P .... :jezyk: :bs:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 19-05-2003, 16:56
Post #124




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 499
Nr użytkownika: 130
Dołączył: 22-12-2002

To kim sa pozostale 4 osoby? :bs: :jezyk:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 19-05-2003, 18:22
Post #125




General KSGR
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 236
Nr użytkownika: 66
Dołączył: 11-11-2002

NIom ja sie pytam kto to te 3 pozostale osoby :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 20-05-2003, 09:25
Post #126




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 54
Nr użytkownika: 67
Dołączył: 11-11-2002

ehym ... ci co w danym momencie sa :jezyk: ... nie no one juz same doskonale wiedza (te osoby rzecz jasna)... :bs:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 20-05-2003, 09:42
Post #127




Zasłuszony
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 1 889
Nr użytkownika: 33
Dołączył: 04-11-2002

a ja wiem kto :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-05-2003, 00:19
Post #128




Drunken Master
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 614
Nr użytkownika: 266
Dołączył: 27-01-2003

QUOTE
Kat_ja napisał(a)
Akurat tej nocy dostepna nie bylam...czego zaluje...no ale cosh...sen przyszedl i nie mialam nic do gadania :)


Kat - to sie da nadrobic.. ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-05-2003, 02:51
Post #129




General KSGR
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 236
Nr użytkownika: 66
Dołączył: 11-11-2002

Oj wlasnie da sie da :D

jak cio tio wiecie zawsze mozna probowac na gg, moze akorat sie ukrywam, albo przepisuje cos wiec nie musze sie bardzo skupiac na robocie :D to sie dolacze to malej konferencyjki :bs:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-05-2003, 11:00
Post #130




I-szy Sekretarz SHAMO
Group Icon
Grupa: Założyciel
Postów: 2 972
Nr użytkownika: 1
Dołączył: 01-11-2002

Tia Spider Portugalskie powiedzonko : MANIANA ;]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-05-2003, 17:31
Post #131




General KSGR
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 236
Nr użytkownika: 66
Dołączył: 11-11-2002

Obsy nie wiem czy o tym samym mysle, bo jak tak to to znaczy "jutro"...

A lepsze powiedzonko jest "fisz" (tak sie czyta) nie mylic z ryba :D nie ma kompletnie nic wspolnego
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

7 Strony « < 5 6 7
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 15-10-2019, 02:11