Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

3 Strony < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> 1 000 000 istot odwiedziło Fallout Corner!

post 15-11-2006, 00:58
Post #21




SHM-4
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 1 032
Nr użytkownika: 362
Dołączył: 15-03-2003

QUOTE (Deat©hClaw @ 14-11-2006, 22:16)
przez unikalnych uzytkownikow system statystyk rozumie poszczegolny komputer w DANYM dniu... Nie ma wiec sposobu na to, by sprawdzic ile osob odwiedzilo tak naprawde jakakolwiek strone.

O ile się nie mylę to jest: inny system statystyk.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-11-2006, 01:14
Post #22




Wieczny Malkontent
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 722
Nr użytkownika: 1 290
Dołączył: 31-03-2004

QUOTE (Deat&copy;hClaw @ 14-11-2006, 23:48)
2) Fakt, moze zle sie wyrazilem i poprawilbym to, ale tego nie zrobie. Czemu? Zeby nie robic Ci przyjemnosci.

O boziu, obraził się szponik i zebrał zabawki... rób jak uważasz - przedtem ktoś mógłby powiedzieć, że się pomyliłeś, ale teraz już zupełnie świadomie wprowadzasz ludzi w błąd przechwalczym tytułem tematu. Zreesztą dla powodu na poziomie nocnika.

I niestety dla ciebie, nie wypisuje bzdur ale zwracam logiczną uwagę - a jak Ci nerwy puszczją, to chyba lepiej nie korzystaj z Forum dopuki nie ochłoniesz.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-11-2006, 01:36
Post #23




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

QUOTE (Mef @ 14-11-2006, 23:29)
QUOTE (Deat&copy;hClaw @ 14-11-2006, 23:48)
2) Fakt, moze zle sie wyrazilem i poprawilbym to, ale tego nie zrobie. Czemu? Zeby nie robic Ci przyjemnosci.

O boziu, obraził się szponik i zebrał zabawki... rób jak uważasz - przedtem ktoś mógłby powiedzieć, że się pomyliłeś, ale teraz już zupełnie świadomie wprowadzasz ludzi w błąd przechwalczym tytułem tematu. Zreesztą dla powodu na poziomie nocnika.

I niestety dla ciebie, nie wypisuje bzdur ale zwracam logiczną uwagę - a jak Ci nerwy puszczją, to chyba lepiej nie korzystaj z Forum dopuki nie ochłoniesz.

Masz prawo tak myslec, Polska wolny kraj...
Ale przosze nie zwracaj sie do mnie 'szponik', bo zdrabniac moja xywke na tym forum mogla tylko jedna osoba. Pisze sie ja tez z duzej litery... Gdybym chcial 'zebrac swoje zabawki' dawno musialbym wyciagnac w stosunku do Ciebie jakies konsekwencje.
To moje podworko i robie tu co chce. Nie podoba Ci sie - nie musisz tu wchodzic...

QUOTE
Zreesztą dla powodu na poziomie nocnika.

Zechcialo by sie powiedziec: lekarzu lecz siebie... Skoro powod jest taki blachy czemu sam do tej pory nie dales za wygrana... Przypomne tylko, ze to Ty wynalazles te 'powod na poziomie nocnika'...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-11-2006, 03:04
Post #24




Schronowy Inżynier
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 2 626
Nr użytkownika: 1 923
Dołączył: 01-02-2005

Żeby dyskusja zbytnio się nie "rozkręciła" (:krzeslo: ) proponuję Tobie Szponie abyś na dzień lub dwa upublicznił statystykę zdejmując z niej hasło - tak jak mamy to u nas. Każdy ciekawy by sobie wszedł i zobaczył jak wyglądają te liczby na żywo ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-11-2006, 12:21
Post #25




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Done...
Nie udalo mi sie usunac hasla calkowicie (moze jakis nie kumaty jestem ;) )...
Nowe haslo do ogladania statystyk brzmi: haslo

Przypominam, ze statystyka nie dziala od poczatku istnienia FC, wiec trzeba do liczby odslon doliczyc 250 000 (dokladnie 269 834)...

Squonk> jesli wiesz, jak zdjac w stat4u haslo, to bylbym wdzieczny za pomoc ;> ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-11-2006, 12:38
Post #26




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

Szpon , Mef przeprosic mi sie tu ladnie i nie wadzic .
Dla mnie to jeden kit czy odslon , czy ludzi ... jedno jest pewne jest tego duzo i to jest powod do radosci a nie klucenia sie .

Hassan wez tu nie spamuj jak nie chcesz mnie wkurzyc i wojny rozkrecic .
co do Unknow to nc.

Panowie dla nasz ten 1 milion jest na tyle wazny ze niespostrzezony , pozatym pokrywa sie to z bardzo waznym wydarzeniem w redakcji FC ale to secret .
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-11-2006, 12:57
Post #27




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

QUOTE
Done...
Nie udalo mi sie usunac hasla calkowicie (moze jakis nie kumaty jestem wink.gif )...
Nowe haslo do ogladania statystyk brzmi: haslo


Jezeli są to statystyki na stat.4u to jest tam opcja, ktora umozliwia ogladanie statystyk bez podania hasla. A jezeli podajesz haslo, narazasz się na to, ze ktos moze namieszac/skasowac Wam wszystkie odslony.

QUOTE
co do Unknow to nc.


oż ty! nc dla fc! :rad:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-11-2006, 13:26
Post #28




Schronowy Inżynier
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 2 626
Nr użytkownika: 1 923
Dołączył: 01-02-2005

Ej miśki - nie kłoćcie się kto lepszy - Unknown czy FC. Przecież wiadomo, że 13S ;) :D

Właśnie, dobrze zrobiłeś Szponie że masz różne hasła do oglądanie statystyk i do ich edycji - wypróbowałem :P Ale tylko w celu sprawdzenia bezpieczeństwa 8] Aby była ona widoczna dla wszystkich to zrób tak jak pisze Manior. Na samym końcu strony z konfiguracją masz opcję Statystyka widoczna dla wszystkich" ;)

Jeśli zaś mogę coś skomentować to chyba tylko liczbę waszych dziennych odwiedziń. No w tym to jesteście lepsi od 13S - nam rzadko udaje się mieć 1000 luda dziennie. Bo pewnie na główne strony Schronu, nie każdemu udaje się wejść - jak wchodząc z fallout3.phx.pl widzi tylko zamknięte wrota... Więc myśli, że strona jest zawieszona :lol: No ale to są sprawy dla marketingowców i innych takich tam :bleh:

Grunt, że lud wchodzi na nasze strony - i jak mniemam - z nich korzysta :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-11-2006, 17:17
Post #29




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

QUOTE (Manior @ 15-11-2006, 11:12)
Jezeli są to statystyki na stat.4u to jest tam opcja, ktora umozliwia ogladanie statystyk bez podania hasla. A jezeli podajesz haslo, narazasz się na to, ze ktos moze namieszac/skasowac Wam wszystkie odslony.

Nie ma takiej, z powodu, ktory podal Squonk...

QUOTE (Squonk)
Na samym końcu strony z konfiguracją masz opcję Statystyka widoczna dla wszystkich

Fakt, znalazlem, niezle to schowali ;) ... Myslalem, ze wystarczy usunac haslo dla ogladajacych i nie trzeba bedzie go podawac, a to trzeba szukac jakas schowana gleboko miedzy innymi opcje...

QUOTE (Squonk)
Jeśli zaś mogę coś skomentować to chyba tylko liczbę waszych dziennych odwiedziń. No w tym to jesteście lepsi od 13S - nam rzadko udaje się mieć 1000 luda dziennie. Bo pewnie na główne strony Schronu, nie każdemu udaje się wejść - jak wchodząc z fallout3.phx.pl widzi tylko zamknięte wrota... Więc myśli, że strona jest zawieszona laugh.gif No ale to są sprawy dla marketingowców i innych takich tam

Kiedys kiedy FC bylo jeszcze F2C mielismy cos podobnego. Najpierw wyswietlala sie strona powitalna z naszym logiem, na ktore trzeba bylo kliknac, by przejsc dalej... Wtedy nie bylo zbyt duzo odwiedzin, ale sytuacja zmienila sie, gdy zrobilem tak, by od razu wyswietlal sie Wstepniak. Gdy dolozylem do tego jeszcze newsy liczba odwiedzin szybko wzrosla...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 15-11-2006, 20:37
Post #30




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 585
Nr użytkownika: 3 317
Dołączył: 03-05-2006

QUOTE
Ej miśki - nie kłoćcie się kto lepszy - Unknown czy FC. Przecież wiadomo, że 13S

Może by zrobić ankietę na tablicy KSF? :D



QUOTE
Jeśli zaś mogę coś skomentować to chyba tylko liczbę waszych dziennych odwiedziń. No w tym to jesteście lepsi od 13S - nam rzadko udaje się mieć 1000 luda dziennie. Bo pewnie na główne strony Schronu, nie każdemu udaje się wejść - jak wchodząc z fallout3.phx.pl widzi tylko zamknięte wrota... Więc myśli, że strona jest zawieszona laugh.gif No ale to są sprawy dla marketingowców i innych takich tam bleh.gif

Ja myślę, że to dlatego, że FC pojawia się wyżej w Google. Jak ktoś szuka czegoś konkretnego to zajrzy na to najwyżej wyskoczy i więcej już nie szuka. No i FC jest trochę bardziej przejrzysty.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 16-11-2006, 00:51
Post #31




Schronowy Inżynier
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 2 626
Nr użytkownika: 1 923
Dołączył: 01-02-2005

Dlatego się pojawia bo ludzie na to często wchodzą. Choć obecnie 13S jest na 3m miejscu od góry przy wpisaniu słowa "fallout". Jak się wpisze "fallout 3" to pojawiamy się my i NMA :lol:

Ogólnie to fajna rzecz taka statystyka - widać jak kształtują się wejścia na strony, skąd, z jakich adresów, na jakich komputerach :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 16-11-2006, 01:06
Post #32




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

No niby tak, ale podobo stat4u jest bardzo toporny wzgledem innych systemow ;) ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 16-11-2006, 11:11
Post #33




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

Co juz do popularnosci nie bede przytaczał top list itd . bo tam deklasujemy wszystkich ...


Manior z tym nc. to nie chodzilo o nic obrazliwego .. tylko ze UNC. jest lekko mlodszy i nc. co do sprzeczania sie kto jest lepszy . Juz raz sie przezylem mini batalie o skrot FC ktory jak wiadomo nalezy sie nam ... a nie jakiemus fallout center ... oni moga miec fce , fcent (prawie jak 50cent) :P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 16-11-2006, 12:12
Post #34




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

Totez sie nie obrazilem :P ;]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 16-11-2006, 12:17
Post #35




Schronowy Inżynier
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 2 626
Nr użytkownika: 1 923
Dołączył: 01-02-2005

QUOTE (Spicmir @ 16-11-2006, 09:26)
Co juz do popularnosci nie bede przytaczał top list itd . bo tam deklasujemy wszystkich ...

Jeśli mogę ad'vocem :P

FC jest jak F-15 - wszystko macie na wierzchu, z bezpośrednim dostępem, w tym i banerki na top-lity. 13S to F-22 - różne bajery są poukrywane, nic od razu nie widać 8]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 16-11-2006, 22:58
Post #36




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

Squonk : to byl zarzut czy pochwala ? :) Chociaz przejrzystosc i szybka mozliwosc dotarcia do wszelkich materialow jest chyba jednoznaczna pochwala :) W innym przypadku cala strona powinna byc zabezpieczona haslami
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 17-11-2006, 00:02
Post #37




SHM-2
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 666
Nr użytkownika: 1 829
Dołączył: 26-12-2004

QUOTE (Squonk @ 16-11-2006, 10:32)
(...)
FC jest jak F-15 - wszystko macie na wierzchu, z bezpośrednim dostępem, w tym i banerki na top-lity. 13S to F-22 - różne bajery są poukrywane, nic od razu nie widać 8]

Fajne porównanie :D ja to biorę za komplement, bo oba samoloty są niezłe.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 17-11-2006, 00:28
Post #38




Schronowy Inżynier
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 2 626
Nr użytkownika: 1 923
Dołączył: 01-02-2005

Dobry pilot to i na F-15 potrafi wiele zdziałać, a pipa to i na F-22 za dużo nie porobi :P

A tą naszą dyskusję mozna by sprowadzić w rejony oceniające korzystających ze stron. Czy jeśli są to "dzieci neo" to wysilenie się i kliknięcie na coś aby coś uzyskać, to praca nie do przejścia. I nie mam też tu zamiaru stwierdzać, że dostępność do materiałów serwisu jest filtrem, który rozdziela użytkowników. Czyli, że na FC wchodzą ci mniej klikający, a na 13S ci bardziej :lol:

Dobra, kończe te dywagację ;)

Aha!

Obrazki z pancerzów w F1 u was wcięło 8]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 17-11-2006, 00:36
Post #39




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

squonk : akurat teraz wcielo ? podejrzane...

Ci mniej klikajacy to sie raczej interesuje Falloutem Tacticsem, a FC ma raczej korzenie w tradycyjnych Falloutach i chyba jednak skupia w okolo siebie tych ludzi :)

A skoro mowa o malej ilosci klikania to chyba tylko swiadczy to o tym ze ten mln na liczniku jest nieco bardziej wartosciowy :P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 17-11-2006, 09:30
Post #40




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 585
Nr użytkownika: 3 317
Dołączył: 03-05-2006

No i nie zapominajmy, że FC ma nieco ładniejszy layout :D
(ale Unknown ma najlepszy ^_^ )

No ale przede wszystkim to na FC jest najwięcej opowiadań ^_^
Na 13S też są ale gorzej się je czyta w tym schronowym okienku aniżeli na FC :P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

3 Strony < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 16-12-2019, 13:11