Drukowana wersja tematu

Kliknij tu, aby zobaczyć temat w orginalnym formacie

SHAMO Fallout Community _ Afterfall _ Pomysl - Fani postapo poszukiwani :)

Napisany przez: intoxicate 26-11-2006, 23:34

Wpadlem na pomysl, by jakos rozkrecic Community, poprzez stworzenie prostej (dwujezykowej) gry przez www w klimatach postapokaliptycznych.

Chcialbym wiedziec czy ktos bylby zainteresowany takim projektem, wspierany bedzie przez Afterfall Community i jezeli zbierzemy team na pewno porozmawiam z Obsydianem o jakiejs wspolnej wspolpracy.

Ktos chetny - pisac.

Napisany przez: VaultDweller 27-11-2006, 12:43

Ja jestem chętny smile.gif tylko objaśnij dokładniej na czym by to polegało smile.gif

Napisany przez: Obsydian 27-11-2006, 16:35

into - zainteresuje mnie i uchyl rąbka tajemnicy ;] ...

Napisany przez: Mef 27-11-2006, 17:21

Ja się z chęcią zgłoszę do tłumaczeń z naszego na ynglysz. Miałbym tylko taka małą sugestię, żeby z tego nie robić ŁOgejm ani podobnych, tylko raczej coś fabularnego... a niechęć przed taką konstrukcja u mnie stąd, że wczoraj porzuciłem AshWorld zanudziwszy się szukaniem przeciwników na amen unsure.gif

Napisany przez: VaultDweller 28-11-2006, 18:20

No niebądź taki skryty... opowiedz nam coś więcej smile.gif

Napisany przez: WhiteHead 28-11-2006, 19:22

Ja rowniez moge pomoc, jezeli bede tylko w stanie wink.gif

Napisany przez: intoxicate 28-11-2006, 23:17

Jeszcze tylko znajde programsite i bede mogl powiedziec cos wiecej. narazie pomysl i szukam ludzi

Napisany przez: intoxicate 29-11-2006, 00:29

ok mam juz programiste, ktory ma szkielet gry mmo, potrafi cos takiego zrobic. Za kilka dni dam informacje i otworze rekrutacje. Gra sieciowa z fabula, questami, swiatem, lokacjami, ekwipunkiem, systemem podrozy, mapa glowna etc...

Napisany przez: Obsydian 29-11-2006, 12:00

into edytuj wcześniejszego posta o ile nie chcesz ostrzeżenia ;]

Napisany przez: kivan_666 29-11-2006, 18:02

swietny pomysl ! o graczy raczej nie musisz sie martwic ... biggrin.gif

Napisany przez: Loombago 29-11-2006, 18:40

Ja myślę, że 1 programista to dużo za mało jak na grę w przeglądarce. Jeśli korzystacie z jakiegoś gotowego silnika na licencji GPL to powodzenia. Takie silniki są przejrzane na wylot i będziecie mieli tylu oszustów, że szkoda gadać, nie mówiąc o możliwości zniszczenia bazy danych itd. Zbierzcie 3-4 programistów poszukajcie adminów i moderatorów i dopiero zacznijcie cokolwiek robić. życzę Wam powodzenia i świeżych pomysłów bo mam dość klonów ogame czy bitefight.

Napisany przez: intoxicate 30-11-2006, 17:49

Loombago to co chcemy zrobic jest wystarczajaco proste dla jednego programisty, tymbardziej ze ma juz gotowy core silnika. Dobrze wiem o tym ze przy takich grach glownym zagrozeniem jest oszustwo, wiec sie nie martw smile.gif

//zreszta ja przy tym projekcie tylko sprzatam (czyt-koordynuje)

Napisany przez: Hassan 07-12-2006, 13:24

A czy ta gierka będzie się toczyła w świecie Afterfalla?

Napisany przez: intoxicate 07-12-2006, 16:25

Nie, ta gra nie ma nic wspolnego z Afterfallem i nie jest robiona przez Intoxicate Interactive. Poprostu spolecznosc ja robi pod naszym patronatem i moja pomoca.

Napisany przez: Zoor 07-12-2006, 17:19

Intoxicate, mogłbyś podać jakieś konkretniejsze informacje, choćby zarys pomysłu, o czym to ma być? Po prostu ciekaw jestem, co tam smażycie i inni zapewne też - bo że to ma być gra przez www wszyscy wiemy, ale może by tak coś bliżej?

Napisany przez: intoxicate 07-12-2006, 17:22

Narazie nic blizej nie powiem. jeszcze jakies 2-3 tygodnie preprodukcji i bede mogl powiedziec juz konkretnie co to bedzie i kiedy bedzie.

Napisany przez: nathaniel26 07-12-2006, 18:19

tylko kto się zajmie jedną z najważniejszych rzeczy: fabułą??

Napisany przez: intoxicate 08-12-2006, 00:44

Narazie sa 4 osoby razem ze mna, pozniej moze zaczniemy rekrutacje jezeli bedzie taka potrzeba, kto bedzie zajmowal sie fabula?
Nie bedzie takiego czegos jak konkretna fabula, ale beda questy.

Napisany przez: Hassan 08-12-2006, 11:11

W sume pisać lubie, powiedz Intoxicate co trzeba napisać na próbe to spróbuje.

Napisany przez: Krwawy 30-01-2007, 22:52

No i co dalej?
rolleyes.gif

Napisany przez: intoxicate 31-01-2007, 01:30

robimy, nikogo nie potrzeba (byla szansa sie zglosic wczesniej) poinformujemy o zalozeniach.etc dopiero jak skonczymy wszystko projektowac

Napisany przez: kivan_666 19-04-2007, 18:30

czyżby projekt umarł ? bo już trochę czasu minęło ...

Napisany przez: Augustus 19-04-2007, 20:38

Żyje i ma się nieźle..... prócz PR'u, który jako poddziedzina naszego przedsięwzięcia był martwy przez ponad miesiąc sad.gif. Lada dzień powinniśmy dać na stronie coś nowego i parę wieści.

Napisany przez: intoxicate 17-05-2007, 14:20

afterfall.pl - w koncu news, niestety nie dostalismy zgody by napisac o wszystkim, ale mysle ze warto wejsc.

Napisany przez: Obsydian 17-05-2007, 14:49

zgody od sponsora ? cenzora ?

Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)