Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Moj dezajn strony Radiated

post 04-10-2006, 15:42
Post #1




Maxi - Kaz
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 677
Nr użytkownika: 2
Dołączył: 01-11-2002

Na wstepie prosze sie tylko nie smiac z moich umiejetnosci graficznych.. wiem ze sa ubogie ale sie staralem ;)

No wiec pod tym adresem http://www.pligner.yoyo.pl jest projekt dla strony radiated jaki sklecilem, w zasadzie to licza sie dwa ostatnie... mam dylemat czy potrzebny ten czerwony napis, czy nie... projekt potrzebuje jeszcze troche "pieszczot" np. ghul jest raczej kiepsko wyciety, ale interesuje mnie wasza opinia na temat obecnego wygladu. Czekam na komentarze :krzeslo:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-10-2006, 19:28
Post #2




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 46
Nr użytkownika: 1 986
Dołączył: 27-02-2005

Jesli chodzi o mnie to projekt jest git. Dwa ostatnie uklady sa najlepsze, ale czerwony napis za bardzo kontrastuje z caloscia, wiec ja bym go wywalil.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-10-2006, 20:11
Post #3




Zoor
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 1 356
Nr użytkownika: 3 713
Dołączył: 18-09-2006

Projekt naprawdę niezły i bardzo mi sie podoba. Co do tego napisu, to czerwony kolor jest rzeczywiście nie na miejscu, ale może możnaby go przerobić na taki wyblakły i bez konturów typu stara pieczątka? Chyba tak wyglądałby lepiej...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-10-2006, 21:38
Post #4




I-szy Sekretarz SHAMO
Group Icon
Grupa: Założyciel
Postów: 2 972
Nr użytkownika: 1
Dołączył: 01-11-2002

A to reaktywacja ? ;]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-10-2006, 22:30
Post #5




Maxi - Kaz
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 677
Nr użytkownika: 2
Dołączył: 01-11-2002

powiem tak... mysle o tym ;) Ale nic nie mowie, bo to nigdy nie wiadomo jak bedzie, poki co chce zeby stare numery radiated mialy swoje miejsce. Obsy a ty sie nie wypowiedziales co do grafiki... wal smialo, twardy jestem przetrzymam krytyke :]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-10-2006, 22:49
Post #6




Czarny Król
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 579
Nr użytkownika: 20
Dołączył: 04-11-2002

Nawet nawet...

Ostatni jest ok, ale ten czerwony troche drazni... w sumie dobrym pomyslem rzucil zoor z ta niby pieczatka...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 05-10-2006, 00:30
Post #7




I-szy Sekretarz SHAMO
Group Icon
Grupa: Założyciel
Postów: 2 972
Nr użytkownika: 1
Dołączył: 01-11-2002

Najbardziej w tych dezajnach drażni mnie ta rozmyta ramka trzymająca całość :/
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 05-10-2006, 01:03
Post #8




Maxi - Kaz
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 677
Nr użytkownika: 2
Dołączył: 01-11-2002

QUOTE (Obsydian @ 04-10-2006, 21:45)
Najbardziej w tych dezajnach drażni mnie ta rozmyta ramka trzymająca całość :/

no wlasnie to jedna rzecz, ktorej nie wiem jak poradzic... a mzoe raczej nie umiem, walcze z ta ramka i walcze i nic splodzic nie moge sensownego

QUOTE
Ostatni jest ok, ale ten czerwony troche drazni... w sumie dobrym pomyslem rzucil zoor z ta niby pieczatka...


a to druga rzecz.. probowalem zrobic to jak piecztke wczesniej.. ale nie potrafie :/ jeszcze poprubuje moze cos sie uda

Ta jak mowie, grafik ze mnie zaden ;P

DODANE:
Aha ja tak sobie skrobie ta strone, ale to nei znaczy ze jak ktos ma umiejetnosci, chec i czas to eni moze zarzucic swoim projektem, nawet bym sie cieszyl jakby ktos zarzucil tu swoim pomyslem na strone. Bo chce ja wrzucic na siec, a jak ebdzie wygladac to sie po prostu wybierze najlepszy projekt :]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-10-2006, 17:38
Post #9




Ruda™
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 304
Nr użytkownika: 2 965
Dołączył: 07-01-2006

QUOTE (Kazul)
powiem tak... mysle o tym


O św. Rho, już się boję... Lay jest fajoski (dosłownie) i to mnie w nim właśnie wnerwia... Mało czytelny, a napis nie powinien aż tak się wyróżniać...

pzdr. R Ruda
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-11-2006, 16:25
Post #10




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 91
Nr użytkownika: 70
Dołączył: 11-11-2002

I co dalej z tą stroną? Myślałem, że sobie powspominam przy szklaneczce zgnilca, łezkę uronię, a tu ---> http://radiated.k7.pl/ - nic nie ma;)) A ten projekt faktycznie fajoski, wygląda kul, (szkoda, że mój modem to ledwo łyka).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-11-2006, 17:39
Post #11




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 390
Nr użytkownika: 140
Dołączył: 29-12-2002

a co powiesz na trnsmisje gprs ???
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-11-2006, 21:29
Post #12




Śmierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Dołączył: 07-11-2002

eden >> jak chcesz daj znac na PW mam 7 nr Radiated to moge ci przeslac....

ekhm... a ile w ogole wyszlo nr?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 05-11-2006, 22:00
Post #13




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 91
Nr użytkownika: 70
Dołączył: 11-11-2002

Siedem :P

Dzięki, mam chyba wszystkie (są na stronie 13 schronu do ściągnięcia, inne ziny też). Po prosyu myślałem, że na tej stronie będą w nowym dizajnie, czy coś, takie stare danie polane nowym sosem;)

Gonzo, ja niedzisiejszy jestem, nie wiem co to jest transmisja gprs;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-11-2006, 18:13
Post #14




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 390
Nr użytkownika: 140
Dołączył: 29-12-2002

standardowa prędkość transmisji danych w telefonie komórkowym (~20kbps (nie bajtów tylko bitów) czyli ~1.2kBps)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 20-02-2007, 20:38
Post #15




Savior of the Damned
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 278
Nr użytkownika: 8
Dołączył: 03-11-2002

oo.. to Radiated zyje :o
lay - fajny :D z ta pieczatka to jakby sie dalo byloby niezle mysle :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-02-2007, 11:54
Post #16




SHM-0
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 242
Nr użytkownika: 3 168
Dołączył: 16-03-2006

Dopiero zobaczyłem ten temat. Jeśli chodzi o tą grafę to dopracować tego ghula i jest ok, nie potrzeba fajerwerków. Z chęcią poczytał bym ten sławny zin gdyż nie miałem nigdy okazji, ta strona byłaby fajną promocją i zarazem archiwum.
Kazul co dalej w tej sprawie się dzieje ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-02-2007, 00:19
Post #17




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 55
Nr użytkownika: 1 759
Dołączył: 21-11-2004

Wydaje się, że tymczasowo prace nad stroną nieco ucichły, ale mam nadzieje, że w końcu wystartuje i Radiated powróci na salony. :) Jeśli chodzi o projekty to po prostu dobre. Czekam cierpliwie.

Ten post był edytowany przez Sanki Ho: 27-02-2007, 00:21
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 07-12-2019, 07:07