Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

2 Strony  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> 03.03.03.

post 03-03-2003, 13:40
Post #1




I-szy Sekretarz SHAMO
Group Icon
Grupa: Założyciel
Postów: 2 972
Nr użytkownika: 1
Dołączył: 01-11-2002

Magiczna data :) ... no dobra :) ... fajna data :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 13:52
Post #2




Zasłuszony
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 1 889
Nr użytkownika: 33
Dołączył: 04-11-2002

ja tam planuje dozyc : 6.6.6 :)
a to juz tylko 3 lata, 3 miesiace i 3 dni :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 17:16
Post #3




Drunken Master
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 614
Nr użytkownika: 266
Dołączył: 27-01-2003

Jesli ogólnie lubicie poszperac w horoskopach, magii liczb i sennikach - to zajrzyjcie na stronkę http://www.majkowscy.neostrada.pl/horoskop...numeryczny.html
- osobiscie taki mistyczny stuff mnie nie kreci, ale mam paru znajomych, ktorzy wrecz za tym przepadajš (w wiekszosci sa to kobiety - to jako ciekawostka) :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 17:47
Post #4




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 54
Nr użytkownika: 67
Dołączył: 11-11-2002

GRIGORIJ- jakies sugestie.. co do kobiet?!.. a ja mam kumpla nawet bardzo dobrego ktory wrecz ma manie na punkcie sennikow i horoskopow, a znajdzie sie takze nauczyciel w szkole ktory takze sie tym pasjonuje..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 17:52
Post #5




Drunken Master
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 614
Nr użytkownika: 266
Dołączył: 27-01-2003

Alez nie mailem nic zlego na mysli - wrecz przeciwnie :) - z reszta nie powiedzialem, ze sa to same kobiety, a jedynie, ze jest ich wiekszosc :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 17:55
Post #6




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 54
Nr użytkownika: 67
Dołączył: 11-11-2002

...ha!- no i znowu znalazl sie powod ze jestem inna niz wszystkie kobity - bo ja raczej sie nie zaliczam do osob zainteresowanych horoskopami mimo tego ze interesuje mnie astronomia...;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 18:05
Post #7




Drunken Master
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 614
Nr użytkownika: 266
Dołączył: 27-01-2003

Sam fakt, ze bywasz na forum o Falloutach wyróżnia Cię z tłumu :) - osobiscie nie znam zadnej kobiety, ktora gra w Fallouta, czy wogóle w RPGi - a szkoda... :(
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 19:46
Post #8




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 113
Nr użytkownika: 160
Dołączył: 06-01-2003

uslyszalem w radiu ze 03.03.03 to dobra data na slub. kobieta mowila ze to z powodu ukladu gwiazd(jakies pozycje planet... ja nic z tego belkotu nie zrozumialem...:D ) no i to ze 3+3+3=9 a to bardzo szczesliwa liczba(podobno). tak ze jak kojazycie jakies pary na schamo to najwyzszy czas sie ujawnic:bs:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 21:12
Post #9




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 499
Nr użytkownika: 130
Dołączył: 22-12-2002

QUOTE
Zapoczštkowane przez Mss Teqila
a znajdzie sie takze  nauczyciel w szkole ktory takze sie tym pasjonuje..

Otoz to Teq :) Nawet sobie nie wyobrazacie jakie bylo zdziwienie mojej klasy kiedy w 2klasie LO na ostatniej przed koncem roku lekcji historii facet powiedzial ze zrobi luzniejsza lekcje...po czym wypalil ze interesuje sie astrologia i zaczal kazdemu wrozyc ;)
Potem zaczal wypisywac na tablicy jakies mistyczne symbole i poczal odczytywac z inicjalow i dat urodzin nasz charakter...normalnie wszystkich zatkalo :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 21:17
Post #10




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

QUOTE
Zapoczštkowane przez Jeremiah
Magiczna data :) ... no dobra :) ... fajna data :)


Wież jak mój qmpel dzisiaj trzšœł w szkole portkami... ma 3 numer ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 22:32
Post #11




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 604
Nr użytkownika: 40
Dołączył: 04-11-2002

Oj, to ja wspolczuje... ;-))
Ale to jeszcze nic - nasza wychowawczyni a zarazem nauczycuielka od histori w piatek zapytala 8 osob w ciagu jednej lekcji: numer 1,2,3,4,5,6,7,8 - najlepsza ocena jaka postawila to 2.............. i byla tylko jedna taka ocena (mi sie upieklo bo mam numer 28) ;-))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-03-2003, 22:53
Post #12




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 113
Nr użytkownika: 160
Dołączył: 06-01-2003

ja miale nauczyciela ktory mial system pytania! wszyscy z klasy o tym wiedzieli ale nikt nie byl taki madry zeby rozszyfrowac kto pujdzie do tablicy:D nie wazne czy miales piatki cze szesc pal po kolei zawsze mozna bylo odpowiadac... to byly najbardziej stresujace lekcje w moim zyciu hehe. ale niech go szlag! juz wiecej go nie spotkam:)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-03-2003, 11:20
Post #13




Sword of Despair
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 75
Nr użytkownika: 97
Dołączył: 29-11-2002

QUOTE
Magiczna data  ... no dobra  ... fajna data  


Ciesz się że nie może być pištek 13.13.13 :aniolek: !
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-03-2003, 14:18
Post #14




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 54
Nr użytkownika: 67
Dołączył: 11-11-2002

Kat_ja- zapoznaj mnie z tym nauczycielem.... nie lubie wrozyc bo nigdy mi to nie wychodzi, ale nie wnikam w to ze starozytne znaki mnie interesuja.... wiecie co to ja poczekam do daty 06.06.06.- a pozniej o polnocy zrobie cos diabelskiego... a co do 13- fakt pechowka straszna jesli chodzi o moja osobe- zawsze cos skopie tego dnia...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-03-2003, 16:31
Post #15




Drunken Master
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 614
Nr użytkownika: 266
Dołączył: 27-01-2003

Gdybys nie mieszkala tak daleko od mej miesciny, to moglbym Cie poznac z moja dobrš znajomš - ona jest ekspertem we wrozeniu, horoskopach, znakach, znaczeniu cyfr, zgadywaniu cech osobowosci z roznych imion i w tego typu sprawach...

Co do tych szóstek - znam (nie za dobrze ale jednak) paru ziomków, ktorzy na pewno zrobiš w tę noc cos diabelskiego..:twist: - a co dokladnie - wole sie nie domyslac :neutral:

A trzynastkę lubię - nawet bardzo - jeszcze nigdy mi sie nic zlego nie przydarzylo w Piatek 13 - mam nadzieje, ze tak zostanie..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-03-2003, 16:59
Post #16




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

Wiecie... 13 to nasza cyferka ;) tzn. cyferka Schronu :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-03-2003, 17:14
Post #17




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 499
Nr użytkownika: 130
Dołączył: 22-12-2002

Teq...nie lubie tego starego grzyba, wiec Cie nie poznam z nim ;)
Ja mieszkam pod numerem 13 od ...no ladnie...13 lat :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-03-2003, 20:38
Post #18




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 54
Nr użytkownika: 67
Dołączył: 11-11-2002

wiecie co jestescie niesamowici...
GRIGORIJ - jak mozesz to niech sprawdzi ta twoja znajoma moje imie... jestem bardzo ciekawa czy bedzie sie zgadzalo
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-03-2003, 21:01
Post #19




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Dołączył: 03-11-2002

Co do teacherek i dziwnych zwyczajów pytania... kolega z klasy alternatywnej ma lekcje z pania profesor, która ma specjalne urzšdzenie do losowania numeru! :twist: A co najlepsze owo urzadzenie jest dziełem jednego z absolwentów... jest na nim 30 cyferek, i po podłšczeniu do Ÿródła zasilania zapala się jedna z nich... Dlatego wolę zadawać się z ludŸmi niż z maszynami :-)

A co do idealnej daty œlubu... 3+3+3=9 a 9 według Feng shui to liczba oznaczajšca długie życie, lub w tym przypadku długš miłoœć, małżeństwo. Wiec jest jak najbardziej ok. Osobiœcie w takie rzeczy nie wieżę, ale moja zsumowana data urodzin też daje 9, a zawsze chciałem dożyc tych 120, 130 lat :-)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-03-2003, 21:37
Post #20




Drunken Master
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 614
Nr użytkownika: 266
Dołączył: 27-01-2003

QUOTE
Zapoczštkowane przez Mss Teqila

GRIGORIJ - jak mozesz to niech sprawdzi ta twoja znajoma moje imie... jestem bardzo ciekawa czy bedzie sie zgadzalo


Dla Ciebie wszystko ;) - mysle, ze w najblizszym czasie sie z nia zobacze - wtedy zapytam na pewno :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

2 Strony  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 22-01-2020, 19:48