Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

5 Strony  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Czat: spotkania

Czat: spotkania
 
pištek o 18.00 [ 5 ] ** [29.41%]
niedziela o 15.00 [ 2 ] ** [11.76%]
tak jak było [ 6 ] ** [35.29%]
inne dni [ 0 ] ** [0.00%]
Jaka dobra kawa. Zdejm kapelusz. [ 4 ] ** [23.53%]
Suma głosów: 17
Goście nie mogą głosować 
post 23-05-2003, 23:04
Post #1




nie kochany
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 11
Nr użytkownika: 483
Dołączył: 30-04-2003

pisze ten wštek bo nie kturym nie pasuje termin spotkań na chacie i chcee się spytac proporzycjie zmiany termynu ja proponuje pištek o 18.00:bs:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 23-05-2003, 23:16
Post #2




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

Moim skromnym zdanie to jest malo prawdopodobna zmiana terminu spotkan. Wiele osob juz sie przyzwyczailo i wielu osoba tylko sobota pasuje. Poza tym w przysly piatek o 18 mam bierzmowanie wiec odpada :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 23-05-2003, 23:46
Post #3




I-szy Sekretarz SHAMO
Group Icon
Grupa: Założyciel
Postów: 2 972
Nr użytkownika: 1
Dołączył: 01-11-2002

ze tez sie Wam chce ... ja poczekam tylko na to jak sie Wam odechce ;] ... kazdy to przerabial ;]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-05-2003, 09:51
Post #4




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

Ja tam mysle ze na chacie fajnie jest czasem pogadac, ale jezeli bedzie takie zainteresowanie jak dotychaczas to rzeczywiscie mozesz sie juz niedlugo doczekac.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-05-2003, 10:22
Post #5




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Czechu, ale musisz przyznac, ze ostatnio bylo troche ludu...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-05-2003, 10:25
Post #6




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

No ale mimo wszystko to nie bylo nic imponujacego.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-05-2003, 10:47
Post #7




F2Corner Fano-maniak i nie tylko
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 36
Nr użytkownika: 488
Dołączył: 02-05-2003

MI OBECNIE NIE PASUJE, LEPIEJ PIĽTEK 18
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-05-2003, 12:36
Post #8




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

A macie jakies propozycje co do terminu konfrontacji bo z dzisiejszej chyba nic nie wyjdze. Duzo za male zainteresowanie i zadnych znakow zycia.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-05-2003, 22:18
Post #9




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

A wiec propo czata no chce nam sie spodkac 1 na miesiac i pogadac o falloucie . Tylko ze 1 na ten miesiac jest troche ludu i idzie fajnie pogadac .A co do czasu spodkania to chyba możesz w sobote poswiecic 1 h szczegulnie ze to tylko 1 h an 31 dni :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-05-2003, 23:18
Post #10




nie kochany
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 11
Nr użytkownika: 483
Dołączył: 30-04-2003

a nie pomysłałesz czemu jest tam mało osób:
-bo 1 primo brak czekawych projektuw
-po 2 primo dethclaw wpada tylko na 1min:eek:
-po 3 primo terminy nie kardemu pasuje w soboty o 12.00:czytaj:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-05-2003, 23:31
Post #11




F2Corner Fano-maniak i nie tylko
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 36
Nr użytkownika: 488
Dołączył: 02-05-2003

Frodo, Zgadzam się z 2 i 3 primo, ale co do pierwszego to juz mam temat na konfrontacje, bo każdy temat jest GOOD jak będzie ciekawe prowadzenie i pomoc i goœcie (patrz primo nr.2).
Co do Primo nr. 3 mam także zastrzerzenia, ale nie ede rozpisywał, bo powstanie konfrontacja na łamach Shamo... :-)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 25-05-2003, 10:39
Post #12




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

Wezcie mnie ludzie nie rozwalajcie ze macie ale do Deatchclawa ze wpadl na chwile . On zawsze w sobote od 7: z drobnymi siedzi i aktualizuje stronke , wchodzi na SHAMO , i robi koope innych zeczy dla f2c a wy mu zazuczacie ze byl tylko 1min na czacie .
Bez komentarza ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 25-05-2003, 12:32
Post #13




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

QUOTE
Mr_Frodo napisał(a)
a nie pomysłałesz czemu jest tam mało osób:
-bo 1 primo brak czekawych projektuw
-po 2 primo dethclaw wpada tylko na 1min:eek:  
-po 3 primo terminy nie kardemu pasuje w soboty o 12.00:czytaj:


1. Wydawalo mi sie konfrontacja jest ciekawym projektem.
2. Jeden Deatchclaw czata nie czyni.
3. Nie znam terminu ktory by wszystkim dogodzil, w sobotu zawsze przewijalo sie ok 20 osob i bylo ok.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 25-05-2003, 13:01
Post #14




F2Corner Fano-maniak i nie tylko
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 36
Nr użytkownika: 488
Dołączył: 02-05-2003

Jak komuœ sie chce to przyjdzie, jak nie to bes łachy i po sprawie:alien:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 25-05-2003, 13:03
Post #15




F2Corner Fano-maniak i nie tylko
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 36
Nr użytkownika: 488
Dołączył: 02-05-2003

QUOTE
Obsydian napisał(a)
ze tez sie Wam chce ... ja poczekam tylko na to jak sie Wam odechce ;] ... kazdy to przerabial ;]



To se, kurna, poczekasz...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-05-2003, 15:34
Post #16




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

QUOTE
SzymcioO napisał(a)
Jak komuœ sie chce to przyjdzie, jak nie to bes łachy i po sprawie:alien:
wiec ckoro ci nie pasi sobota to sija nikt cie nie zmusza . Wogule ten wasz pištek 18:00 to lekko głupawy pomysł powiedz mi kto w piatek wieczorem siedzi w domu ?

(mówie tu o normalnych dorosłych ludziach )
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-05-2003, 17:08
Post #17




F2Corner Fano-maniak i nie tylko
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 36
Nr użytkownika: 488
Dołączył: 02-05-2003

ja
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-05-2003, 18:44
Post #18




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

No mnie los ukaral tym ze w piatki koncze lekcje o 16 i mi sie nic juz prawie nie chce procz siedzenia w domu, a tak wogole to nawet by mi sie nie chcialo zcatowac o czyms waznym, wiec tez uwazam ze to nie jest ciekawy pomysl.

Aczkolwiek nie uwazam ze spotkania o tej porze sa nie mozliwe, przeciez nikt Wam nie zabrania wejsc o tej porze na chata i porozmawiac, tylko musicie sie jakos zorganizowac i bedzie ok. Ja nie widze zadnego problemy, a jestem nawet jak najbardziej za.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 01-06-2003, 12:03
Post #19




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

Zgadzam sie Czechu_N chat jest dla was . Przy wejsciu nie stoji mirspic i nie wyciepuje z tekstem; dzisiaj nie sobota nie 12 wypad
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-02-2004, 17:55
Post #20




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

Tak sobie teraz przegladam ten i inne stare topici na tej tablicy i mi sie lezka w oku kreci :cry: Fajnie bylo :cry:

To co ? Jutro stawia sie na spotkaniu pelny sklad ? :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

5 Strony  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 12-11-2019, 10:42