Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

5 Strony < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Czat: spotkania

Czat: spotkania
 
pištek o 18.00 [ 5 ] ** [29.41%]
niedziela o 15.00 [ 2 ] ** [11.76%]
tak jak było [ 6 ] ** [35.29%]
inne dni [ 0 ] ** [0.00%]
Jaka dobra kawa. Zdejm kapelusz. [ 4 ] ** [23.53%]
Suma głosów: 17
Goście nie mogą głosować 
post 06-08-2005, 22:43
Post #41




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

Ja postaram się byc bo nie ogladam żadnych meczy :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-08-2005, 22:48
Post #42




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

To bedzie nas dwoch Spic... Chyba ze zrobimy jakies spotkanie jeszcze przed koncem wakacji...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-08-2005, 22:56
Post #43




Silent Spamer
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 073
Nr użytkownika: 1 527
Dołączył: 01-07-2004

Ja nie lubie meczy ogladac :]

Lepiej samemu pokopac :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-08-2005, 23:05
Post #44




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

to co 3 triple S chateracja ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-08-2005, 23:24
Post #45




Silent Spamer
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 073
Nr użytkownika: 1 527
Dołączył: 01-07-2004

E... co? :P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 00:29
Post #46




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

triple SSS czyli Szpon Spicmir Spec
czateracja = operacja na chacie :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 11:02
Post #47




Silent Spamer
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 073
Nr użytkownika: 1 527
Dołączył: 01-07-2004

Aaa... Za**biste :D

Ten post był edytowany przez Deat(c)hClaw: 07-08-2005, 12:36
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 12:22
Post #48




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

Spec weż sie wyrażaj no i nie spamuj :P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 12:35
Post #49




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Wlasnie SPEC, to nasze forum, ale jak chcesz spamowac, to do bu... baru idz ;) . Masz ode mnie ostrzezenie, potem bedzie warn za spamowanie. Twoje dwie ostatnie wypowiedzi sa, jakby to napisac... Malo tresciwe i nic nie stoji na przeszkodzie, zeby je za spam uznac...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 17:21
Post #50




Silent Spamer
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 073
Nr użytkownika: 1 527
Dołączył: 01-07-2004

Mozliwe ;) Tylko... ja tak musze cos napisac, jak widze, ze gdzies mam cos do powiedzenia... Niewazne - skoro juz pisze to cos napisze.

Ostatnio spotkania sa malo oblegane... schodza na psy... albo propaganda jakas, albo poprostu trzeba ich robic mniej... I moze przydaloby sie info na stronie?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 17:39
Post #51




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Kiedys bylo to wyskakujace okienko, informujace o spotkaniach, ale odkad wszyscy maja XPka, ktory blokuje wyskakujace okienka, stalo sie one bezuzyteczne...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 17:45
Post #52




Silent Spamer
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 073
Nr użytkownika: 1 527
Dołączył: 01-07-2004

Albo win98 i fajerfoksa ;]

Ale ten wstep troche taki nie teges, zeby tam jakies info umiescic :]

Ten post był edytowany przez SPEC: 07-08-2005, 17:48
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 18:10
Post #53




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

We Wstepniaku juz jest tyle info, ze jak jeszcze to dodamy, to maly burdel sie nam zrobi. Na razie dalem znowu to okienko. Do kilku osob napewno trafi ta informacja, a reszta bedzie sie dowiadywac z newsow, ktore beda dawane tydzien przed spotkaniem, a potem w przeddzien spotkania...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 21:48
Post #54




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 687
Nr użytkownika: 2 139
Dołączył: 21-04-2005

Oooo żesz ty w morde. Zauwazylem, ze nigdy nie bylem na czacie f2c (oprocz otwarcia po ,,reinkarnacji" :D ) . Trza sie ino chlopaki spotkac bo nie chce mi sie kitosic na shamo... :) .
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 22:16
Post #55




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Teraz jestesmy FC, a nie F2C (ale cicho ;) ). W najblizszym czasie ma byc zorganizwane jakies spotkanie, ale niech to bedzie niespodzianka...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 22:52
Post #56




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

precz z niespodziankami ja chce duza kampanie reklamowa na rzecz spodkania na chacie :D a niespodzianka moze byc temat ( i tak zawsze jest )
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 08-08-2005, 09:52
Post #57




Wicked Woman
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 1 113
Nr użytkownika: 994
Dołączył: 01-11-2003

prosze mnie o niespodziankowym terminie powiadomić w miare szybko.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 08-08-2005, 11:08
Post #58




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Niespodziankowy termin jest na razie niespodzianka dla wszystkich. A kampania reklamowa bedzie. Zajmie sie nia Czechu...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 09-08-2005, 12:21
Post #59




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

szpon robimy cos wielkiego bo od czasu zlotu nie bylo nic slychac na scenie takiego duzego zrobmy cos niesamowitego jakies pomysły propozycje ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 09-08-2005, 12:23
Post #60




Wasteland Demon
Group Icon
Grupa: Administrator
Postów: 2 692
Nr użytkownika: 351
Dołączył: 08-03-2003

Ale chodzi Ci o spotkanie, czy cos calkiem innego, ale tez wielkiego? ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

5 Strony < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 13-11-2019, 12:04