Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

3 Strony  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Gry Bottom Ten, Czyli najlepszy gry od dna ;]

post 23-08-2003, 22:07
Post #1




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

Czyli dla odmiany może plebiscyt na największš hałe :-]. Of corz ankieta tutaj nie ma sensu ponieważ gusta sš rużne :-]. Jestem ciekaw waszej opini. Z mojej strony na tytuł jednej z najgorszych zasługuje każdy wyœcig któryy polega na jeżdzeniu wkoło toru :) ... a jak jest u was?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 09:42
Post #2




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

Kiedys widzialem recenzje gry z Britney Spears w tytule.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 10:37
Post #3




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

O faktycznie racja, też to gdzeœ widziałem... to był dopiero kanał... :-| Kompletny bezsens...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 10:47
Post #4




Beer Lover
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 387
Nr użytkownika: 34
Dołączył: 04-11-2002

napewno spotkalem mase takich gier ktore by sie tu nadawaly... ale wiecie co ? wogole ich nie pamietam :D ja wogole mam tak ze pamietam tylko te dobre rzeczy... z takiego malego atari tytulow swietnych gier moge podac mnostwo - absolutnych gniotow wogole nie pamietam... to samo z st, i calym tym czasem kiedy mialem peceta (no, tu moze cos bym sobie przypomnial ;))...
moze lepiej by bylo stworzyc topic o grach na ktorych sie najbardziej zawiedliscie ? bo tutaj na pierwszym miejscu jest u mnie ostatnio colin 3 (choc w zasadzie w ten topic mi tez pasuje :lol: )
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 12:39
Post #5




SHM-3
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 962
Nr użytkownika: 625
Dołączył: 24-06-2003

Ja najbardziej zawiodłem się na Seguence: Blade of Darknes, miał to być RPeG wszechczasów, a wyszedł z tego Tomb Raider osadzony w œwiecie magii, totalny bezsens, zero klimatu i... szkoda słów. Jedyne co podobało mi się w tej grze to grafa, bo wtedy była naprawde œwietna, ale grze to nie pomogło. A, że gram przewarznie w RPeGi to mianuje jš najgorszš hałš w jakš grałem...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 13:21
Post #6




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 187
Nr użytkownika: 54
Dołączył: 06-11-2002

Severance Blade of Darkness mialo byc eRPeGiem? Mi sie ta gra podobala, ale znudzila po paru godzinach.

Anyway, dlaczego nikt jeszcze Daikatany nie zapodal?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 14:53
Post #7




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

W Daikatana nie grem, więc wzpowiedyie się raczej nie moge...

Ja np zawiodłem sie na Arcanum... ale szkoda słów...

A jak zakładałem ten topic to mniej więcej chodziło mi o zawody, chałe i wszystko co się nie podobało :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 14:56
Post #8




SHM-3
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 962
Nr użytkownika: 625
Dołączył: 24-06-2003

Hammer, a co to jest to "Arcaninum" ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 17:20
Post #9




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 156
Nr użytkownika: 293
Dołączył: 06-02-2003

Od Arcanum proszę się odczepić... Giera swietna, tylko endżin do dupy...
Moim ostatnim największym zawodem jest Lionheart (chociaż sie tego spodziewałem...). Siekanina, bleee...
Drugi straaaszny zawód to Mech Commander II, po œwietnej pierwszej częœci wypuœcili takš chałę, że grać się odechciewało...
Gorky 17, czy też jak kto woli Odium... Miało być 'Polak potrafi', a wyszło 'Polak wcišż nie umie'... Nie doœć, że gra taka sobie, to jeszcze fabuła na poziomie pisarskich wywodów 11-latka (wiem, bo sam takie kiedyœ miałem)
Syberia - Miała być dobra przygodówka, a wyszła z tego bajeczka dla dzieci... Ani razu nie miałem przy tej grze zastoju... Do tego jeszcze cholernie krótka...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 17:22
Post #10




SHM-3
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 962
Nr użytkownika: 625
Dołączył: 24-06-2003

Aaaaaa, Arcanum, to o to chodziło ... ;]]] oj Hammer ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 17:22
Post #11




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

włšœnie przez engine zawiodłem się na tej grze i mnie tak denerwuje (engine) że nie moge sie przemuc żeby w to grać, cišgle mi sie komp wiesz etc...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 17:29
Post #12




Savior of the Damned
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 278
Nr użytkownika: 8
Dołączył: 03-11-2002

Najbardziej sie zawiodłem na:

* Arcanum - beznadziejny tryb walki, strasznie wolno u mnie chodzila :)

* FT - tutaj juz wszystko wiadomo :)

* doom - a to dlatego, ze moglem w to zagrac dopiero jakies 3 lata temu, moje oczekiwania byly ogromne - wiadomo gra legenda, a tu kicha. Niby wszystko w porzadku, ale jakos mnie nie wciagneła (?).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 19:42
Post #13




aka. Kroffa
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 643
Nr użytkownika: 46
Dołączył: 05-11-2002

ja najbardziej sie zawiodlem na icewind dale 1, niby mialo byc takie fajne a wyszlo diablo w adnd, no i sie przez to szybko znudzil
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 20:17
Post #14




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 187
Nr użytkownika: 54
Dołączył: 06-11-2002

Od siebie dodam jeszcze wszystkie gry na silniku Infinity (procz PS:T i ewentualnie BG1) i NWN.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 20:41
Post #15




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Dołączył: 03-11-2002

Skorpion, a pykałeœ na RT czy w turach? Co do szybkoœci - mam tylko celerona 566 + 196 RAM + ge force 2 MX i chodziło całkiem przyjemnie. Więc odczepta wy się od Arcanum :)

A tak wracajšc do meritum tej dyskusji, mnie zawiodło wiele gier, oj wiele, nawet tych "super fajnych". Np. Kingpin, Tropico, czy Black & White (to przez tš grę nie kupiłem sobie oyginalnego FT... ale byłem wtedy młody i głupi :)). Ale czy to powód na dyskusję? A gustach się wszak nie dyskutuje...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 21:12
Post #16




Hammer Man
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 162
Nr użytkownika: 96
Dołączył: 29-11-2002

Mi się Arcaninum wlokło...

Możę i się o gustach nie dyskutuje, ale opinie innych poznac można :-]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 21:38
Post #17




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Dołączył: 03-11-2002

QUOTE
Możę i się o gustach nie dyskutuje, ale opinie innych poznac można :-]


Tia, wiem, chciałem po prostu być upierdliwy :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 22:57
Post #18




Beer Lover
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 387
Nr użytkownika: 34
Dołączył: 04-11-2002

QUOTE
deadlus napisał(a)
Od siebie dodam jeszcze wszystkie gry na silniku Infinity (procz PS:T i ewentualnie BG1) i NWN.


generalnie mozna sie zgodzic, ale:

- w natloku naprawde kiepawych gier te na silniku infinity sa i nie takie zle. zreszta sprzedaz o tym swiadczy (co nie oznacza ze uwazam je za dobre)
- co ma do tego nwn ? ten silnik z nwn to jakies infinity 2 ? :lol:
- nwn jeszcze raz - uwazasz ze np iwd 1 i 2 to gnioty, a nwn byl fajny ??? przeciez nwn promuje to co najgorsze z calej serii !! jest najnudniejsza z gier wydanych 'w tym cyklu' ! a to ze ma grafe i multi... imho nie nadrabia tym az tyle zeby wyprzedzic ww gry
co do pst to sie zgadzam :) swietna gra.

QUOTE
Gerard Heime napisał(a)
A tak wracajšc do meritum tej dyskusji, mnie zawiodło wiele gier, oj wiele, nawet tych \"super fajnych\". Np. Kingpin...


kingpin ? dla mnie gra wyczes zajawkowa. klimat swietny, wykonanie tez, fabula niczego sobie... i te realnia... grajac w max paina czulem sie jak by te gre robili conajmniej ci sami goscie co wlasnie kingpina (a moze i tak bylo ? kto wie ;))
poza tym kiedy wychodzil kingpin to jaka ogrmona komkurencja byla na rynku ? ut, q3, avp, sin (98/99), outcast (tpp ale nie mozna go pomijac jednak), nomad soul i... oczywiscie to byl rok hla (98/99) - i przez jego pryzmat 99% gier bedzie kiepska... ale kingpin byl napewno wyrozniajaca sie produkcja... a napewno jedyna z gier czystej akcji fpp ktora miala naprawde niebalany (na tamte czasy) 'reality'...aha - wogole w zasadzie 99 byl jednym z najlepszych lat w histroii fpp... system shock 2, hl, kp, q3, ut... nie jestem chyba w stanie podac innego tak urodzajnego roku ;)... choc poprobowac mozna (przed 98 nie ma co liczyc bo wtedy pojawialo sie malo gier - coprawda jak juz sie pojawily to to bylo cos, ale jednak ;)... 2000 -> deus ex, giants, h&d, sof, elite force, turok 3; 01 -> max payne, nolf, red faction, ghost recon, serious sam; 02 -> avp2, mohaa, nolf2, rtcw, sof 2, jk2, ut 2003 /cholerny rok sequelow !!!!!/.... golym okiem widac - nawet jezeli cos pominalem - ze 99 to najlepszy rok w dziejach fpp - przynajmniej jesli chodzi o innowacyjnosc... poprzedni 02 tez niezly ale... no wlasnie - zgadnijcie jakie ale ;))...

kurde, alem sie rozgadal... SORKI ZA OT ! :rolleyes:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 23:20
Post #19




SHM-3
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 962
Nr użytkownika: 625
Dołączył: 24-06-2003

Panie LB... pan to chyba ma jakieœ wtyki na targach E3 i ECTS, albo i u samych deweloperów...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2003, 23:29
Post #20




Zasłuszony
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 1 889
Nr użytkownika: 33
Dołączył: 04-11-2002

gniotow, chlamu, kichy i badziewia... nie wymienie... bo nie pamietam... bo i po co? Ktos wymieni tytol to sie mi przypomni o co chodzi w danym produkcie...
hmmh.... nie wiem.... ale chyba moge powiedziec ze za gnioty gatunku uwazam
RPG : diablo (bo tu je klasyfikuja a nie jest rpg'iem), bg, id...
RTS : wszystkie.. praktycznie gry ktore podpinaja pod te klasyfikacje sa wielka pomylka i powinne byc w 'zrecznosciowki' :) i tak dalej i tak dalej
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

3 Strony  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 22-11-2019, 05:43