Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> spontaniczna niespodzianka:)

post 17-01-2004, 17:43
Post #1




Demon Spawn
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 3
Nr użytkownika: 1 110
Dołączył: 22-12-2003

Pewnie niektorzy z Was mieli juz okazje widziec tego arta inspirowanego radosna dzialalnoscia BoB na lonie natury, ale jesli nie, to zapraszam...

A TUTAJ mozna zobaczyc tapetke, o ktorej mowa:)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-01-2004, 02:16
Post #2




cpl
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 43
Nr użytkownika: 497
Dołączył: 05-05-2003

wow! kto takie ladne zdjecie zrobil?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 19-01-2004, 10:45
Post #3




B.o.B. Cmdr
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 185
Nr użytkownika: 11
Dołączył: 03-11-2002

cale szczescie ze nie pokazujesz tu tego pokraka z tapety ;)

btw wlasna twoorczoscia jak chcesz sie chwalic szerszej publicznosci to jest po temu na forum dzial 'FanArt'
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 20-01-2004, 02:37
Post #4




I-szy Sekretarz SHAMO
Group Icon
Grupa: Założyciel
Postów: 2 972
Nr użytkownika: 1
Dołączył: 01-11-2002

na miniaturce wyglada znacznie lepiej ... powiem wjecej to samo zdjecie wyglada jakos dziwnie ... bo sama postac wydaje sie byc z wojny secesyjnej ;] ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 21-01-2004, 03:13
Post #5




Scourge of the Wastes
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 44
Nr użytkownika: 38
Dołączył: 04-11-2002

Sam jestes qrwac z wojny secesyjnej:P i to pewnie po stronie poludnia:P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 21-01-2004, 21:32
Post #6




SHM-1
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 411
Nr użytkownika: 48
Dołączył: 05-11-2002

QUOTE
|Chewie| napisał(a)
i to pewnie po stronie poludnia:P

no oczywiscie, jedynej slusznej :-), Dixie Land 4 Ever, co nie Midi :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-01-2004, 00:56
Post #7




Demon Spawn
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 3
Nr użytkownika: 1 110
Dołączył: 22-12-2003

QUOTE
Nico napisał(a)
no oczywiscie, jedynej slusznej :-), Dixie Land 4 Ever, co nie Midi :D


heh, CSA rulz, indeed ! :D
[to nawet mowil Dżon Łejn:)]

Btw - Rho, czy myslisz, ze moja radosna tworczosc az do FanArt sie nadaje? well, pomysle ;) Ale moze dorzuce tego...jak to szlo... ? 'pokraka z tapety' ? ;D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-01-2004, 01:46
Post #8




Zasłuszony
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 1 889
Nr użytkownika: 33
Dołączył: 04-11-2002

'some photoshop magic'
cienkawa ta magia....

tak, na miniaturce wyglada... lepiej.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-01-2004, 02:07
Post #9




Scourge of the Wastes
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 44
Nr użytkownika: 38
Dołączył: 04-11-2002

Nico ty chyba z natury jestes piewca zjebanych systemow:)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-01-2004, 19:46
Post #10




Demon Spawn
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 9
Nr użytkownika: 43
Dołączył: 04-11-2002

mnie tam zdjecie sie podoba ,
zwlaszcza ze jest na nim moja giwera 8-)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-01-2004, 20:40
Post #11




cpl
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 43
Nr użytkownika: 497
Dołączył: 05-05-2003

mi sie zdjecie tez podoba zwlasza ze sam je zrobilem :> btw nie jest to zdjecie pozowane, chewie naprawde byl ledwo zywy z wycienczenia (sprint pod gorke o wysokosci 20-30m pod obstrzalem :)))

a przy okazji, wiecie czym sie rozni zaba od zwlaszcza??

odp: zaba jest cala zielona a zwlaszcza na pysku
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 25-01-2004, 01:23
Post #12




Scourge of the Wastes
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 44
Nr użytkownika: 38
Dołączył: 04-11-2002

ha treflu zapomiales dodac ze ta gorka byla wyjebiscie stroma.. i qrde ciezko bylo.. ale musisz przyznac ze po okrzyku MEDYK !!! PIWA!!! i po kilku lykach boksiego napoju bylem juz zupelnie sprawny:)

A zdjecie mis ie pdooba.. bo treflu uchwycil taka ladna panorame.. pozatym naprawde przeslanie tego zdjecia trafia do mnie.. no i jeszcze ta trawa.. a na niej te karabiny.. normlanie cudne zdjecie.. i zaprzeczam co by zdjecie mis ie pdobalo bo to ja na nim jestem:) a przerobka tez mi sie pdoba.. te piekne kolory no i ten grzybek:)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 25-01-2004, 01:35
Post #13




cpl
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 43
Nr użytkownika: 497
Dołączył: 05-05-2003

co ja poradze ze mam talent...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Closed TopicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 20-11-2019, 20:37