Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> dzieki

post 12-09-2003, 04:07
Post #1




Demon Spawn
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 2
Nr użytkownika: 878
Dołączył: 11-09-2003

dzieki za taka szybka odpowiec

nie wiedzialem ze jest jest wiele innych stron

ja mam tylko ta strone :

http://shamo.gry-online.pl/f3almanach/realia.php

a w sprawie opisu gier fallout 1,2 i tactics sa juz na francuzkich stronach i musze powiedziec ze nawet niezle zrobione

oto moje kontakty

icq : 21607330
email : konflor@noos.fr

niestety gg nie jest kompatybilne z wersja Windowsa Xp fr...

ja jestem gotowy zaczynac tlumaczy strony f3almanach na poczatek, watpie zeby mi to zajelo az tak duzo czasu

polibude zaczynam w poniedzialek czyli bede mial troche czasu wolnego.

Nie wiem jak Wam naj bardziej pasuje z tlumaczeniem
Mysle ze naj latwiej bedzie jak na hama wezme strone i ja wkleje do wordu i sobie wtedy spokojnie przetlumacze. W ten sposob bedziecie mieli od razu rubriki tak jak na waszej stronie

PS : sorry ze ciezko czytac bez znakow ale nie mam polskiej klawiatury ...

ja juz zaczynam od jutra tlumaczenie zrobie na poczatek strone newsow na test i wam wysle albo przez email abo przez icq

TO DO ROBOTY :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-09-2003, 08:50
Post #2




I-szy Sekretarz SHAMO
Group Icon
Grupa: Założyciel
Postów: 2 972
Nr użytkownika: 1
Dołączył: 01-11-2002

no to na poczštek almanach a póŸniej może główna strona Shamo ? ;]

to co zrobisz to wyœlij na obsydian@space.pl lub jeremiah@tlen.pl
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-09-2003, 17:23
Post #3




Maxi - Kaz
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 677
Nr użytkownika: 2
Dołączył: 01-11-2002

Podstrony to swoja droga byly by do tlumaczenia.. ale newsy to mozna by chyba byloz laozyc oddzielna tablcie newsowa dac moderke Konflorowi i kiedy by mial czas tlumaczylby i dawal jako newsy na francuski. Trzeba by bylo zrobic "nakladke" francuska na serwis ;)

[jelsi ktos zrozumial o co mi chodzi niech krzyknie "JA!!" ;P]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 12-09-2003, 18:00
Post #4




I-szy Sekretarz SHAMO
Group Icon
Grupa: Założyciel
Postów: 2 972
Nr użytkownika: 1
Dołączył: 01-11-2002

ja zrozumiałem ... jak będziesz mieć czas i bedziesz online to daj znać mam pare pomysłów które wymagajš przedyskutowania ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 13-09-2003, 01:38
Post #5




Not a human yet
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 11
Nr użytkownika: 587
Dołączył: 11-06-2003

JA!!! ...nie:P:P:P:P:P:P:P :))))))))))))))))))))))))))))))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 13-09-2003, 12:15
Post #6




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Dołączył: 03-11-2002

JA też nie :jezyk:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 13-09-2003, 12:56
Post #7




I-szy Sekretarz SHAMO
Group Icon
Grupa: Założyciel
Postów: 2 972
Nr użytkownika: 1
Dołączył: 01-11-2002

to wszystko przez to że myslenie abstrakcyjne u Was kuleje ;] ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 13-09-2003, 18:32
Post #8




Fallout Corner
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 856
Nr użytkownika: 352
Dołączył: 08-03-2003

JA !!! i to bez nie. Moze jest ciut pokretne ale sens idzie zrozumiec. Chociaz nie wiem czy gdy bede chcial przeczytac newsy to bede mial jedna tablice z francuskimi i jedna z polskimi ? Czy przy logowaniu bede wybieral jezyk i to wszystko.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 13-09-2003, 19:05
Post #9




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Dołączył: 03-11-2002

Mówimy o tablicy na stronie Shamo czy na forum?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 12-11-2019, 10:49