Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Fallout Warfare na pomoc :)

post 11-02-2008, 19:04
Post #1

SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Nr użytkownika: 6 222

Witam, jestem nowy i przyznaję się bez bicia, że nie mam doświadczenia w bitewnych grach figurkowych. Dlatego pewnie mam problemy z przebrnięciem przez prostą pewnie (dla Was) instrukkcję :)

Proszę o wyjaśnienie kilku kwestii:

1. Jest napisane, że cały oddział musi wykonać taką samą czynność w turze. Czy to znaczy, że jeżeli atakują, to wszyscy? Czy może częśc oddziału zaatakować na odległość, a część w walce wręcz?

2. Drugie pytanie, które od razu mi się nasuwa: Czy zatem cały oddział musi się składać z takich samych jednostek?

3. Czy atakując odziałem wykonuję test dla każdego członka oddziału osobno, czy też może rzucam od razu tyloma kośćmi, ilu jest żołnierzy?

4. Czy mogę zaatakować (w walce wręcz, bo na odległość to przeciwnik wybiera cel trafienia, tak?) jednego przeciwnika kilkoma żołnierzami z jednego oddziału? Jeżeli tak, to jakie są modyfikatory?

5. Co dzieje się z oddziałem, gdy zginie jego dowódca?

Kurcze, mam więcej pytań, ale na razie starczy :) Mam nadzieję, że trafiłem we właściwe miejsce?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-07-2008, 09:25
Post #2

SHM-1
Group Icon
Nr użytkownika: 7 577

Też mam ten dodatek i sam nie wiem jak w to grać :P
+Quote Post
post 30-07-2008, 15:29
Post #3

SHM-0
Group Icon
Nr użytkownika: 4 499

W tego bitewniaka niestety nie miałem przyjemności grać zostało mi dane dorwać się tylko do instrukcji a , że to było dawno temu więc za swoje odpowiedzi nie ręczę ale ...

1.Tak jeśli model z oddziału atakuje to cały oddział musi atakować ale forma ataku jest chyba dowolna.