Drukowana wersja tematu

Kliknij tu, aby zobaczyć temat w orginalnym formacie

SHAMO Fallout Community _ Shamo Mod _ Fallout 2: Shamo mod

Napisany przez: Fallautomaniak 03-01-2006, 20:42

Mam pomysł na zrobienie modu do Fallouta o Shamo byłaby to jedna mapa w której różne działy byłyby inaczej przedstawiane np: Cat's Paf - budynek baru, można się napić zagrać w LottoPaf porozmawiać z barowiczami w różne głupie tematy, THE THUNDERDOME ! - klatka można walczyć z różnymi użytkownkami Shamo itd. itp.

Napisany przez: Hammer 03-01-2006, 20:46

Taaa....lanolatorium... Pimpuś w Piwnicy... to było by naprawde coś smile.gif

Napisany przez: Blademaster 03-01-2006, 20:53

Tez taki mialem mega pomysl - theya (bez urazy) striptizerka w barze, smoq - gadajacy komodo (ognity), Swiety pedzilby bimber, takie wielkie miasteczko biggrin.gif . A na wstepie zaczepilbycie zdzichu ze slowami:
"Oooo, hello my friend you need sunglasses..." biggrin.gif .

Napisany przez: Deat(c)hClaw 03-01-2006, 21:06

Tylko, kto to zrobi?

Napisany przez: Zdzisiu 03-01-2006, 21:13

Właśnie Szponie, pomysły to maja wszyscy ale każdy chciałby żeby zrobił to ktoś inny.

Falloutomaniak, masz pomysł to go wykonaj.

Blady:"Oooo, hello my friend you need sunglasses..." biggrin.gif biggrin.gif

Napisany przez: Kamil 03-01-2006, 21:28

CYTAT
theya (bez urazy) striptizerka w barze


blink.gif
dry.gif

Theya jest barmanką...

A pomysł ciekawy... tyle że bezsensowny, bo to kolejny z serii "A może ktoś zrobi takiego moda...".

Napisany przez: Mr.White 03-01-2006, 22:35

No tak ale nie ma co chlopaka krytykowac za to, ze ma pomysl. A moze on sam chce to zrobic (przeciez nikogo nie wskazywal). W koncu kazdy pomysl jest dobry a nuz ktos kto sie na tym zna pomysli: "o to jest dobre, zrobie to!!!". Dlatego nie ma co go zniechecac

Napisany przez: Zdzisiu 03-01-2006, 22:45

No przecież go tu nie krytykujemy, a nawet uznaliśmy pomysł za ciekawy.

Falloutomaniak, jak masz checi i umiejetności to jestem za, zrób tego moda.

Napisany przez: Manior 03-01-2006, 23:06

no to do pracy tongue.gif a potem wszyscy beda sie klucic czemu jedna osoba tam jest a drugiej nie ma :evill:

Napisany przez: Cubik 03-01-2006, 23:20

CYTAT (Manior @ 03-01-2006, 21:21)
(..) a potem wszyscy beda sie klucic czemu jedna osoba tam jest a drugiej nie ma :evill:

Jeśli znajda się tacy co sie będa kłócic to będzie to oznaczać sukces tego moda. A jeśli tak, to będzie też Shamo Mod ver 2 wink.gif

Podoba mi sie ten pomysł, to takie coś podobne do Unwashed Villagers w Fallout2 cool.gif

Napisany przez: fire 03-01-2006, 23:39

ja rezerwuje sobie stolik kolo szafeczki jakiejs, zebym mogl tam chowac swojego Eliminatrona 2000 biggrin.gif

a pomysl super, moglbym nawet pomoc w tworzeniu takiego czegos smile.gif (nie duzo ale zawsze cos smile.gif )

Napisany przez: Wolv 03-01-2006, 23:45

CYTAT (Cubik @ 03-01-2006, 21:35)
Podoba mi sie ten pomysł, to takie coś podobne do Unwashed Villagers w Fallout2 cool.gif

Ekipa z bu...baru podobna do unwashed villagers? Nie radze mowic tego w knajpie wink.gif

Nie zapomnijcie o automacie z kawa dla Theyi i beczce Guinnessa dla Wolva smile.gif

Pomysl swietny, trzymam kciuki za realizacje.

Napisany przez: Mr.White 04-01-2006, 01:00

Ja tesh moglbym pomoc biggrin.gif ale w czym...przeciez ja nic nie umiem biggrin.gif Myslicie, ze czas sie naumiec??

A tak na powaznie to mysle o tym by kazdy zainteresowany dal Falloutomaniakowi jakis opis swojej postaci czy cus innego co by moglo byc pomocne. I wogole na wstepie trza zadac sobie pytanie czy to wogole ma szanse wystartowac

Napisany przez: Theya 04-01-2006, 01:03

theya nie striptiserka tylko barmanka, ma byc wink.gif
no i kds wbiegajacy co chwile , Widget szeryf wink.gif

obsy burmistrz itd...

fajne smile.gif

Napisany przez: Aigam 04-01-2006, 03:19

To teraz wszyscy zgloscie sie do Licha po skrypty ^^ Cholercia.. chcialbym by moj modzik cieszyl sie zainteresowaniem takim jak ten temat biggrin.gif

Napisany przez: widgetrex 04-01-2006, 08:58

heh niezly pomysl w sumie, blady oczywiscie zawsze musi pierdolnac jakis glupi tekst, nic sie na shamo nie zmienia...

Napisany przez: Manior 04-01-2006, 11:50

najpierw wypadalo by go zrobic smile.gif

no ale przyznam ze pomysl ciekawy

Napisany przez: Kamil 04-01-2006, 16:48

CYTAT
no i kds wbiegajacy co chwile


...nago, krzycząc "eureka" wink.gif

Hmm a może zajął by się tym modem ktoś kto modowanie dobrze opanował i szybko coś takiego by sklecił?

Napisany przez: jargo 04-01-2006, 17:08

Fajny pomysł, jak by to była tylko jedna niewielka mapka to nie jest to zadanie niewykonalne biggrin.gif.
Moge poświęcic się dla kilku skrzyneczek piwa i odwalić czarna robote z oskryptowaniem tego moda.
Tylko niech ktos sie wykaże i zrobi mapkę, to może zobaczycie SHAMO w Falloucie wink.gif

A towariszcz Cubik tez mogłby rączki przyłożyć.

Napisany przez: Theya 04-01-2006, 17:14

ja moge zrobic mapke smile.gif

Napisany przez: Fallautomaniak 04-01-2006, 17:38

Ja od razu mówię Nie zrobie tego moda! niech zrobi go ktoś inny ja nie mam zdolności mogę komuś pomóc przy opisach itd. albo ostatecznie zrobić mapkę ale resztę niech zrobi ktoś inny.

P.S. Już myślałem że mój temat trafi to TC bo coś takiego było

Napisany przez: Hammer 04-01-2006, 18:48

Taaa.... ja nie pomoge, moge conajwyzej powymyslac questy ;] i przyczepic sie do gotowyh map itp smile.gif

Na mapie ma byc piwnica barowa,a z piwnicy tajemne przejscie do labolatorium :> Mie zapomnijcie o wanience ;]

Ja i Grig szaleni wynalazcy biggrin.gif

Napisany przez: MartEEnez 04-01-2006, 18:55

Hammer ciebie nie bedzie - no chyba ze wystapisz jako Sledgehammer ;]

Napisany przez: Manior 04-01-2006, 19:00

no to liczymy na Theye smile.gif

Napisany przez: Zdzisiu 04-01-2006, 19:08

Nooo to widze, że pomysł szybko sie rozkrecił.

Ja moge zostać umierajacym barowiczem który szybko potrzebuje wątroby, a wątrobe ma Szpon smile.gif

Napisany przez: Aigam 04-01-2006, 19:29

Potrzeba jeszcze pocietej dziwki przez jakiegos gornika ^^
To ja bede czlowiekiem ktory stoi przy exit grid, zaraz obok tabiy gloszeniowej.
Za filizanke kawy powiem to lub tamto.. ostatecznie wezme piątaka by miec na automat ktory tak naprawde jest szafa grajaco z opjcja chlodzenia smile.gif - zrobcie TAKI itm do fallout'a !

Napisany przez: Kamil 04-01-2006, 19:39

A ja będę...eee... a jak sobie mnie wyobrażacie? :>

Napisany przez: MartEEnez 04-01-2006, 20:04

Jako patyczaka z aureolą wink.gif

Napisany przez: Manior 04-01-2006, 21:18

w chwili wolnego czasu (nie ma to jak wolne od szkoly) cos tam stworzylem. mniej wiecej tak ta mapke sobie wyobrazam:

link do mapy
http://www.fallout2.boo.pl/shamo.rar

wiem ze nie jest to najlepsza mapa, ale wydaje mi sie ze nie najgorsza smile.gif

Napisany przez: Hammer 04-01-2006, 21:28

CYTAT (martEEnez @ 04-01-2006, 18:10)
Hammer ciebie nie bedzie - no chyba ze wystapisz jako Sledgehammer ;]

Chcesz mnie wyślzgać? ;p

Napisany przez: fire 04-01-2006, 21:30

yyy Manior daj jakies graficzki, bo tak mapera instalowac to nie kazdy ma czas biggrin.gif


... aha i koniecznie ja musze grac w szachy ze skorpionem... hehehe

Napisany przez: jargo 04-01-2006, 22:38

No to mamy początki, zobaczymy co na tą mapke powie Theya nasza nadworna barma eee.. mapperka biggrin.gif

Aha miło by było zglaszać swoje pomysły dotyczące własnych postaci(lub też innych he he wink.gif ) więc jak ktos ma fajny pomysł na postać to skrobnąć opis, zachowania, moze jakiś dialog malutki i dawać na maila

Hammer wybij mu z glowy te pomysły z wyslizganiem.
Zaraz zaraz.... Sledgehammer to jest myśl tongue.gif

Napisany przez: Manior 04-01-2006, 22:44

no wiesz Hammer, młot wspomagany wzbudza respekt biggrin.gif

Napisany przez: Hammer 04-01-2006, 22:44

Mapa super, tymbardziej ze nie mam ft i nie moge jej obejrzeć tongue.gif ale mozę sobie go specjalnie zainstaluje smile.gif

Napisany przez: Manior 04-01-2006, 22:57

no to pare screenow
(mapka niedokonczona)

http://www.fallout2.boo.pl/shamo/1.jpg

http://www.fallout2.boo.pl/shamo/2.jpg

http://www.fallout2.boo.pl/shamo/3.jpg

http://www.fallout2.boo.pl/shamo/4.jpg

http://www.fallout2.boo.pl/shamo/5.jpg

Calosc ogrodzona plotem. Mozna jeszcze dorobic pomieszczenia obrazujące strony majace swoje tablice na forum. Np.: Fallout Corner jako róg ściany, przy nim redaktorzy. Schron jako wejscie do krypty, czy cos w tym stylu, itp.
Mozna tez dorobic jakis budynek mechaników - jako tablice mody i modziki.

Poza tym ciekawie by było powalczyc na ringu z uzytkownikami Shamo.

No to taka moja wizja smile.gif.

[edit]

osoby w strojach policjantow z NCR moga byc np. moderatorami forum smile.gif

Napisany przez: Zdzisiu 04-01-2006, 23:16

Super Manior, w Cat's Pawie chyba nawet udało mie sie zauważyć Świętego w habicie smile.gif

Ogólnie bardzo fajnie zrobione ale ja jednak myślałem o czymś na pustkowiach. Wiesz, jeden duży bar na środku, niedaleko klatka-thunderdoom. W barze wejscie do podziemii z laboratorium Hammera i Griga. Ale do okoła całego budynku pustki, spalona ziemia.

Napisany przez: Manior 04-01-2006, 23:18

no w sumie ciekawie bylo by to zrobic w jednym budynku (takim jak ten jeden ze sklepow w Broken Hills), a dookola pustkowie. Jednak wtedy bedzie trzeba zrobic poziomowa mapke a tego juz mi sie nie chce tongue.gif

Napisany przez: Deat(c)hClaw 04-01-2006, 23:35

Ha! Piknie! biggrin.gif

I ten pomysl z ukazaniem serwisow tez mi sie podoba, tylko trzeba jeszcze jakos wymyslic, jak ukazac Unknown wink.gif ...

Napisany przez: Manior 04-01-2006, 23:39

no przyznam ze tez sie zastanawialem nad tym smile.gif

uznalem ze najlepiej by bylo walnac grupke facetow (3 osoby) w jakims rogu bez budynków, groznie spogladajacych na kazdego, poniewaz nie ma tu dla nich miejsca smile.gif

Napisany przez: .:] Space Ace [:. 04-01-2006, 23:40

jak macie w planach budowe valuta to ja sie pisze na odźwiernego w nim wink.gif

tudziez na miasteczkowego muzyka cool.gif

Napisany przez: Theya 04-01-2006, 23:51

Koniecznie musi byc gdzies w rogu wejscie do "schronu 13" i tam pare ludków wiadomo jakich wink.gif

Napisany przez: Manior 04-01-2006, 23:57

Proby zrobienia mapki podjeli się: Theya & Manior radioactive.gif

[edit]

Sajdona tam sie zrobi jako super mutanta ktory wszystkimi rzadzi, a Hammera jako item - młot wspomagany biggrin.gif

Napisany przez: Deat(c)hClaw 05-01-2006, 00:03

Trzeba tez dac Docenta... Moze jako Frank Horrigan? ;>

Napisany przez: Aigam 05-01-2006, 01:53

to w ogle mialoby byc jako dodatkowa miejscowka o Fo2 ???

Napisany przez: Cubik 05-01-2006, 09:46

Ja chcę być w tym modzie jako producent/sprzedawca przydatnych toolsów i od upgrade'ów paru rzeczy. Mogę sprzedawać broń i amunicję i doradzać co jest warte kupna wink.gif Postać moja obowiązkowo w Leather Jacket, hehe

CYTAT ("jargo")

A towariszcz Cubik tez mogłby rączki przyłożyć.


z przyjemnością parę skrypcików mogę strzelić smile.gif

Napisany przez: Hammer 05-01-2006, 13:46

CYTAT (Deat©hClaw @ 04-01-2006, 22:50)
Ha! Piknie! biggrin.gif

I ten pomysl z ukazaniem serwisow tez mi sie podoba, tylko trzeba jeszcze jakos wymyslic, jak ukazac Unknown wink.gif ...

Nie, ja chce być człowiekiem, conajwyżej z młotem wspomaganym ;]

Może po prostu damy za unknown budynek po srodku pustej mapy? ;] musiało by być kilka lokacji... a najlepiej każdy serwis oddzielna lokacja...

Musimy gdzieś upchnąc DoPr'a...może stać przed wejściem do schronu rozdajać przepustki ;] wogule jeśli będzie można wejśc do schronu to mozna zrobić questy ktorych zwieńczeniem będzie przepustka do schronu ;]

Sajdon jako supermutant? pomysł przedni ;] Ja moge mu napisać dialogi... ale się wkurzy jak to zobaczy ;]

Docent by się na szamana nadawał ;]

Napisany przez: Fallautomaniak 05-01-2006, 14:24

A może by tak zrobić konflikt ci którzy chcą zamknięcia Shamo po dowódctwem Shuba przeciwko osobą które chcą istnienia, można by wykonywać dla obu stron różne zadania itd. Na koniec rostrzygała by się sprawa czy zamknąć. Byłoby także kilka osób które chciałyby zostać SM za każdą cenę i zlecałyby usunięcie konkurentów.

Napisany przez: Hammer 05-01-2006, 14:53

Ale tu postawie warunek, tak samo ja jak i Sub, ta akcja musiał by być sciśle opracowana pod przewodnictwem suba & spółki, tak żeby koniec wontku był zaskoczeniam dla wszyskich. Inaczej nie ma sensu robić czegoś takiego...

Napisany przez: Manior 05-01-2006, 16:44

no widze ze pomysl sie rozwinal :)no i mysle ze bedzie ciekawie.

na poczatku miala to byc jedna mapka, na ktorej wszystko by sie ujelo.

no ale co wy na to zeby zrobic cala lokacje? cos w stylu nowego miasta? w jednej czesci moze byc cats paw, klatka do pojedynkow (nie pamietam jak to sie pisze) i np. wytwornia nuka-coli biggrin.gif w drugiej serwisy, a w innej reszta tablic z forum. tak bylo by lepiej (no i pewnie czasochlonniej) niz na jednej mapce

Napisany przez: Mr.White 05-01-2006, 17:08

Nawiazujac do pomyslu Falloutomaniaka mysle, ze dobrze byloby ukazac osoby chcace zamkniecia Shamo jako baande raidersow. A tych chacych je utrzymac jako rangersow stojacych posrod ruin przy ognisku badz palacej sie metalowej beczce biggrin.gif

Napisany przez: Blademaster 05-01-2006, 19:08

A ja bym prowadzil kaplice! Yeehaa biggrin.gif . "U Spamera Szatana" ... hiehiehie ... wyznawcy szykujcie sie wink.gif .

Napisany przez: Aigam 05-01-2006, 19:16

CYTAT (Fallautomaniak @ 05-01-2006, 12:39)
A może by tak zrobić konflikt ci którzy chcą zamknięcia Shamo po dowódctwem Shuba przeciwko osobą które chcą istnienia, można by wykonywać dla obu stron różne zadania itd. Na koniec rostrzygała by się sprawa czy zamknąć. Byłoby także kilka osób które chciałyby zostać SM za każdą cenę i zlecałyby usunięcie konkurentów.

Cos w stylu unwashed vill fighting Spammer biggrin.gif
Shammo community na shuba z pomyslami biggrin.gif - niech ma nawet 400hp biggrin.gif

Napisany przez: Kamil 05-01-2006, 19:22

CYTAT
Trzeba tez dac Docenta... Moze jako Frank Horrigan? ;>


Hehe, to kim byłby Obsy, prezydentem? ;]

Ja osobiście bym sobie dał spokój z historią (jakże debilną) zamknięcia Shamo. Jak dla mnie mogła by to być tylko mapka na której można gadać z różnymi postaciami, powalczyć (albo raczej oni powinni walczyć od czasu do czasu). Wszyscy powinni mieć po 1000 HP żeby nie dało się ich ubić Ale pewnym osobom damy 1HP ;]

Napisany przez: Manior 05-01-2006, 20:17

CYTAT
Hehe, to kim byłby Obsy, prezydentem?


wlasnie jego chcialem zrobic jako Franka smile.gif

Napisany przez: MartEEnez 05-01-2006, 20:47

Z Obsego trza by Overseera zrobic wink.gif

Napisany przez: Manior 05-01-2006, 20:51

a moze jako mowiaca Matke Wanymingo? (ta biała) smile.gif

Napisany przez: Rawdanitsu 05-01-2006, 21:17

Ja też się mogę załapać?? Jako taki Vault Dweller co w ekwipunku ma pełno browarów i tak się zatacza po całej mapie? biggrin.gif Jedyne co mogę mówić to "Piwo"

Napisany przez: Kamil 05-01-2006, 21:19

To może zrobimy osobny temat, w którym każdy opisze swoją postać?

Napisany przez: Rawdanitsu 05-01-2006, 21:20

CYTAT (Święty @ 05-01-2006, 19:34)
To może zrobimy osobny temat, w którym każdy opisze swoją postać?

Świetny pomysł, Święty. Przynajmniej jakiś zalążek pożądku od razu się pojawi smile.gif

Napisany przez: Blademaster 05-01-2006, 21:33

CYTAT (Rawdanitsu @ 05-01-2006, 19:32)
Ja też się mogę załapać?? Jako taki Vault Dweller co w ekwipunku ma pełno browarów i tak się zatacza po całej mapie? biggrin.gif Jedyne co mogę mówić to "Piwo"

Rawdan to pewnie do ciebie podobne wink.gif . Gdzie robimy temat? W mody fo fallow?

Napisany przez: Manior 05-01-2006, 22:07

no przydalo by sie sporzadzic liste osob ktore beda w modzie oraz najlepiej jakby kazdy napisal to co chcialby mowic.

a reszte (nieznanych) uzytkownikow shamo mozna zrobic w jednej postaci - np.: "Nieznany Uzytkownik" - "tak tu czasem zagladam, ale nawet do moda mnie nie wzieli sad.gif"

no to ja zaloze temat

Napisany przez: Estwalk 05-01-2006, 22:45

Kurde, sie rzuciliście na tego modeczka. Ale zapomniliście o mojej skromnej osobie. Zamawiam postać dilera. Pare jetów i mowa "you wanta jeta? biutifol jet?". W zamian jak ktoś ze mną pogada jet for free. Oczywiście pomoc w mapowaniu moge tyle ze widziałem ze już chyba kończycie, ale jakby co dajcie mapke to sie wstawie!!!!!

Napisany przez: Manior 05-01-2006, 23:56

latwo zrobic budynek Schronu i FC, ale jak wyobrazacie sobie reszte serwisow? Np.: WR albo SHAMO?

FMC mozna zrobic jako wielka pracownie z komputerami, albo jak taki dom mechanika biggrin.gif

Napisany przez: Deat(c)hClaw 06-01-2006, 00:10

SHAMO oznacza 'pustynie', wiec tez nie bedzie problemu tongue.gif ...

Napisany przez: smoq 06-01-2006, 00:14

OMG! Ale zaje... dobry pomysł bounce.gif

CYTAT (Rawdanitsu)
Ja też się mogę załapać?? Jako taki Vault Dweller co w ekwipunku ma pełno browarów i tak się zatacza po całej mapie? biggrin.gif Jedyne co mogę mówić to "Piwo"

Hehe - Rawdan jak malowany wink.gif

Napisany przez: Hammer 06-01-2006, 00:17

WR to poprostu kwatera bojówki paramilitarnej W Combat Armourach i z Assult Rifle'ami biggrin.gif

Napisany przez: Hammer 06-01-2006, 12:34

Dobra, mam nadizeje ze nikt nie obedrze mnie ze skóry za dwa posty, ale jak edytuje poprzeni to pewnie wszyscy pominą te uwage:

Co do serwisów, myślał ktoś o dodaniu Wasteland'u jako zdezelowanej lokacji? Młodzi pewnie nie wiedzą o czym mówie(jak ja zaczynałem działać na scenie wasteland był już zamknięty), ale wyjadacze załapią co mam na mysli. Może zrobili byśmy ukłon w strone wspomnień po tym serwisie? Moze to byc nawet coś ala zabezpieczona baza wojskowa, z robotami polami siłowymi itp smile.gif

Napisany przez: Fallautomaniak 07-01-2006, 11:18

Czyli rozumiem że za moda wziął się Manior?

Co do osób które chcą być w dwóch miejscach to można by zrobić żeby chdziły od jednego do drugiego.

Napisany przez: Blademaster 07-01-2006, 17:19

Moze zrobimy team ktory to zrobi? A nie taki ffa ;] . Bo jak na razie jest jeden wielki chaos i nielad.

Napisany przez: Manior 07-01-2006, 17:54

moda zrobi Theya, Jargo (z tego co pisal to oskryptowanie) i Manior smile.gif

Napisany przez: Blademaster 07-01-2006, 18:50

Ktos jeszcze? Jakis maly ten team blink.gif .

Napisany przez: Manior 07-01-2006, 19:27

po co ktos jeszcze tongue.gif maly mod maly team. poza tym im wiecej ludzi tym z reguły trudniej się dogadać. jeden ma taka wizje, drugi inna, a trzeci jeszcze inna smile.gif

Napisany przez: Fallautomaniak 07-01-2006, 19:38

Ja mogę być beta-testerem, zrobić mapki pomuc w fabule i koordynatorem projektu (wkońcu to ja wymyśliłem tego moda)

Napisany przez: Manior 07-01-2006, 19:40

mapki juz prawie gotowe tongue.gif fabuła pisze sie sama (glownie bedzie chodzilo o to, ze mozna porozmawiac z uzytkownikami shamo, powalczyc z nimi w klatce i ew. zrobic jakiegos questa dla nich)

Napisany przez: Blademaster 07-01-2006, 20:46

Dokladnie smile.gif . Kazdy napisze questa od siebie i juz jest fabula. Fall - pisz jakos takos normalnie (pomUc? blink.gif) .

Napisany przez: Kamil 07-01-2006, 22:37

Jasne, zróbmy team i wyznaczmy sobie Jarga, Theyę i kogoś tam jeszcze. Ciekawe tylko czy oni coś o tym wiedzą i się zgodzą dry.gif

Napisany przez: Manior 07-01-2006, 23:52

no wiedzą - przynajmniej Theya i ja. A Jargo pisal ze moze zajac sie oskryptowaniem o ile dobrze pamietam smile.gif

Napisany przez: jargo 08-01-2006, 10:42

Tak oto oficjalny skład zespołu(dobrowolny) wink.gif

Theya - mapperka barmanka, pomysły itp
Manior - mapper, pomysły itp
Jargo - Skrypty itp
Cubik - Skrypty itp

Napisany przez: Estwalk 08-01-2006, 13:40

no Cubik jest u Was thx Bogu... to wiem że napewno o mnie nie zapomnicie biggrin.gif

Napisany przez: Theya 08-01-2006, 17:23

skren z fragmentu lokacji, czyli super tajne centrum dowodzenia shamowego, a to instrukcja:
1. Pokój szefa
2. Pokoj narad SMów i adminów
3. Skrzynaeczka na peemki wink.gif
4. Skanerek (a co, nie każdy wejśc moze wink.gif )
5. Tablica ogłoszen, newsy i takie tam.


Napisany przez: Zdzisiu 08-01-2006, 18:16

Śliczne Theyu, tylko jak dla mnie troche takie waskie, znaczy sie mało miejsca jest smile.gif

Napisany przez: Theya 08-01-2006, 18:37

Bo my tam skromniutko mamy wink.gif Troche chleba czasem woda... wink.gif nie ma luksusów. A poza tym musi sie jeszcze kilka innych rzeczy na mapce zmiescic.

Napisany przez: GRIGORIJ 08-01-2006, 19:32

hehe - pokoj narad - chyba wiem o ktory pokoj chodzi wink.gif (btw: a czemu mnie tam nie ma? tongue.gif) - i kto to jest ten osobnik(niczka?) przed wejsciem w PA i w pokoju w habicie?

Napisany przez: Theya 08-01-2006, 19:59

Narazie postaci nie daje zadnych

no to next screen:
co tu duzo mowic:
1 klatka
2 loża szyderców

Napisany przez: GRIGORIJ 08-01-2006, 20:23

Theycia - a macie pomysl jak zrobic Pimpusia? :>

Napisany przez: Hammer 08-01-2006, 21:02

CYTAT (GRIGORIJ @ 08-01-2006, 19:38)
Theycia - a macie pomysl jak zrobic Pimpusia? :>

Szkoda ze nie ma rożowych tekstur w Fallu ;] Bo ostatecznie Pimpuś moze być małym dethclawem... najlepiej rożowym... bo jak go zrobić inaczej? Tylko trzeba zaznaczyć (np w dialogach ze mną i Grigirm) że to był na początku pies, a nie DeathClaw ;]

Grrr... Po raz kolejny informuje, ze deathclaw pisze sie przez samo 'h'. Ja jestem wyjatkiem wink.gif ...

Napisany przez: jargo 08-01-2006, 22:29

OO taka klateczka to mi odpowiada, oby tak dalej biggrin.gif.

Napisany przez: Theya 08-01-2006, 23:00

to jest zronione z czterech screenów:

http://pnp.duckandcover.cx/theya/all.jpg

1 wejscie do piwniczki
2 ekspres do kawy wink.gif
3 cos na ksztalt kuchni
4 atrapa okna
5 szafa grająca
6 niespodzianka

i tam kolo szafy grającej jest taka szafka, to, to jest szafeczka na bron, starzy bywalcy baru bedą wiedziec o co chodzi wink.gif

Napisany przez: Manior 08-01-2006, 23:16

no to tez dodam jakiegos screena. pierwszy budynek jaki rzuca się w oczy. cos w stylu tablicy z newsami i tablicy mody i modziki

Napisany przez: Blademaster 09-01-2006, 23:40

A kiedy bedzie moja kaplica spamu? :> . Juz doczekac sie nie moge! smile.gif .

Napisany przez: Manior 09-01-2006, 23:56

tu macie drugi. w tym kanale prawdopodobnie bedzie "toxic caves"

Napisany przez: Theya 10-01-2006, 03:06

Musimy sie dogadać co do stylistyki, bo widze ze widzisz to zupełnie inaczej niż ja...

Napisany przez: Manior 10-01-2006, 16:59

na gg bede pod wieczor (po 20 gdzies do 23 smile.gif) napisz to sie jakos dogadamy tongue.gif

Napisany przez: Qwer 11-01-2006, 21:53

Ej a może zrobimy nawiązanie do Bor@, który byłby w więzieniu i rzucał odzywkami w stylu "Morrowind rządzi!!", "Precz z Falloutem!!".

Napisany przez: GRIGORIJ 12-01-2006, 01:22

A moze inne bractwa/serwisy tez chcialyby miec swoje lokacje? Fallout Corner? Wasteland Rangers? Sierra Army Depot? OoO? BoB? BOS?.. w sumie troche duzo tego - kontaktowaliscie sie z przedtawicielami tych klanow/serwisow?

Napisany przez: Manior 12-01-2006, 01:27

poniekąd biggrin.gif tzn kto tu zajzal to cos ustalił. serwisy, bractwa itp. beda przedstawione smile.gif

Napisany przez: Rawdanitsu 12-01-2006, 09:39

Grig'owi chodziło chyba o gotowe oddzielne lokacje na mapie, tak? Bo jeśli tak to ja mogę Fallout Corenrową mapkę zrobić - pogadam ze Szponem i ustalimy jakby to wyglądało - tylko że hmm... ze skryptami cienko... powiedzmy że zrobimy sami mapki, questy, dialogi ale ktoś musiałby to oskryptować - ktoś by wtedy pomógł?

Napisany przez: Theya 12-01-2006, 09:43

Mapką waszego serwisu zajmuję się ja, wiec nie robcie mapki tylko mi na PM opiszcie jak to ma wyglądać, skrypty robi Cubik i Jargo więc luz, o to sie nie martwcie smile.gif

Napisany przez: jargo 12-01-2006, 13:35

CYTAT
Mapką waszego serwisu zajmuję się ja, wiec nie robcie mapki tylko mi na PM opiszcie jak to ma wyglądać, skrypty robi Cubik i Jargo więc luz, o to sie nie martwcie

Widze ze kolezanka pokłada w nas duze nadzieje biggrin.gif.
No spoko postaramy sie wszystko poskryptować, tylko prosze o zachowaniu zdrowego umiaru.


Z małego moda jakim miał byc New Arrayo wyszedł nam niezły kolos, najwieksze miasto Fallouta (14 map nie licząc lokacji zewnętrznych) i sziedzimy juz nad tym ponad rok. To tylko taka przestroga tongue.gif

Napisany przez: Zocik 12-01-2006, 15:21

Jak znam zycie, to i ten pomysl rozrosnie sie do sporych rozmiarow... tongue.gif

Napisany przez: Rawdanitsu 12-01-2006, 16:00

CYTAT (Theya @ 12-01-2006, 07:58)
Mapką waszego serwisu zajmuję się ja, wiec nie robcie mapki tylko mi na PM opiszcie jak to ma wyglądać, skrypty robi Cubik i Jargo więc luz, o to sie nie martwcie smile.gif

Ok - po prostu myślałem że w ten sposób można was odciążyć, ale skoro tak, to ok smile.gif

Napisany przez: Squonk 14-01-2006, 04:42

Świetny pomysł na shamo-moda laugh.gif Ot pojawił się wtedy kiedy Squonkowi stuknie 1sza rocznica Shamowania tongue.gif Wchodzę w to happy.gif

Napisany przez: Fallautomaniak 14-01-2006, 19:55

Mam kilka pytń:
1)gdzie na mapie ma być Shamo?, w którym miejscu?
2)jak się tam będzie można dostać, czynp: gracz będzie tam zaczynał, czy ktoś będzie dawał cynk gdzie ono leży, zaprowadzi cię tam?

Napisany przez: jargo 14-01-2006, 21:45

Trzeba się będzie nawalić w trupa za pomocą Gamma Gulp bir i ruszyć w wasteland.
I niech prowadzą was starożytne inskrypcje znalezione na rogu Cats Paw:
Przed wami droga daleka, cukrowe góry, z musztardy rzeka a choćbyś z głodu stawał na rzęsach nie wolno z mostu uszczknąć ni kęsa. tongue.gif

A na poważnie to będzie to nowa lokacja, a może i jaki przewodnik do niej sie znajdzie wink.gif

Napisany przez: Manior 14-01-2006, 23:38

wszystko przed wami, ale wiecej informacji niz zdradzil Jargo nie powiemy (jak narazie) smile.gif

Napisany przez: SPEC 15-01-2006, 20:45

Cholera! A jakby gracz zapragnal wybic (Niech go [gracza] reka Boska broni!) spolecznosc shamo - co wtedy? Jakas kara? Przypadkowe staniecie na niewypal?

Napisany przez: Manior 15-01-2006, 22:49

moze przy wyjsciu z lokacji taki filmik jak przy wyjsciu z bunkru w ft po wybiciu bractwa tongue.gif

Napisany przez: Rawdanitsu 15-01-2006, 23:07

CYTAT (SPEC @ 15-01-2006, 19:00)
Cholera! A jakby gracz zapragnal wybic (Niech go [gracza] reka Boska broni!) spolecznosc shamo - co wtedy? Jakas kara? Przypadkowe staniecie na niewypal?

TO wtedy pojawia się ekipa Franków Horrgianów (tak z 20 biggrin.gif ) z pełnymi bajerami, super statsami (50 AP biggrin.gif ) no i niestety na jakichby gracz nie grał kodach - zginie smile.gif

Napisany przez: jargo 15-01-2006, 23:42

ekhm o tym pomyślałem już od początku więc takiego gracza czeka miłe zaskoczenie.happy.gif

Napisany przez: Manior 15-01-2006, 23:45

tym oto postem jargo załawił, ze kiedy wyjdzie mod 3/4 osob bedzie wybijac pol shamo zeby zobaczyc co ich czeka smile.gif

Napisany przez: SPEC 16-01-2006, 08:30

Hm.. piwo stanie sie bezalkoholowe? smile.gif
Swoja droga ciekawe od ilu osob dostane kulke...


Nie wiem, czy to pytanie bylo zadawane... ile potrwaja prace nad modem?

Napisany przez: Manior 16-01-2006, 10:37

no tego to raczej nie wiadomo. zalezy jak się kto pospieszy.
najpierw trzeba skonczyc wszystkie mapy, potem zebrać do kupy informacjie o postaciach i questach no i tu sie zacznie robota Jarga i Cubika.

Napisany przez: SPEC 16-01-2006, 14:41

rozumiem... a kto zbiera informacje o postaciach? Chetnie przedyskutowalbym opcje moich dialogow... smile.gif

Napisany przez: jargo 16-01-2006, 15:57

Nasza specjalistka od dialogów to miłościwie nam panująca Theya, więc w tych sprawach kierować sie do niej proszę.

Napisany przez: SPEC 16-01-2006, 19:55

ok... a czy beda postacie nie zwiazane z shamo? Albo z polska scena fallouta? A postacie fikcyjne?

Napisany przez: Manior 16-01-2006, 20:47

wszystko sie okaze. ale skoro to shamo mod to raczej postacie z forum.

Napisany przez: SPEC 19-01-2006, 00:00

A bedzie shamowa klatka?

A toxic caves? wink.gif

A karawany?

Kto bedzie pukawki sprzedawal?

Czy beda nowe itemy? smile.gif

Czy to za duzo pytan? smile.gif

Napisany przez: Manior 19-01-2006, 00:06

tak

tak

chyba tak

ktos sie znajdzie

raczej nie

ujdzie

Napisany przez: SPEC 19-01-2006, 00:15

To jeszcze pare...


Czy moja postac moze cos sprzedawac?

Czy servisy (przykladowo FC) beda oddzielnie na mapie swiata, czy bedzie sie do nich przechodzic przez... "zielone pole"?

Czy wyjdzie wersja beta? Czy bedzie trzeba testerow? Bede mogl nim zostac?

Czy mod jest pod patronatem shamo?

Czy moja postac bedzie mogla zmieniac skin?

Do jakiej wersji F2 dostosowany jest mod?

Bedzie stealh boy?

Beda nowe perki?

Napisany przez: Theya 19-01-2006, 01:51

a wentrop chcesz spamerze jeden? tongue.gif
poczekaj to sie dowiessz, po co ci ta wiedza teraz?

Napisany przez: Manior 19-01-2006, 02:06

Twoja postać zrobi co tylko zapragniesz smile.gif

nie powiem

Tak. tylko ty bedziesz naszym testerem bo cię najbardziej lubimy biggrin.gif

w koncu to shamo mod smile.gif

tylko Twoja smile.gif

oczywiście do tej którą masz Tym smile.gif

moze byc

nie


mamy nadzieje ze granie w tego moda sprawi ci przyjemność. tak naprawde jest to mod robiony tylko dla ciebie (te cale shamo mody to jest przykrywka) jesteś naszym idolem SPEC'u biggrin.gif

(troche cie oklamalem w odpowiedziach ale sie nie obrazaj smile.gif)

Napisany przez: .:] Space Ace [:. 19-01-2006, 16:09

jakby co ja sie piusze na beta testera [szczególnie że jest już po klasyfikacji biggrin.gif]

Napisany przez: SPEC 19-01-2006, 16:23

CYTAT (Manior @ 19-01-2006, 00:21)
mamy nadzieje ze granie w tego moda sprawi ci przyjemność. tak naprawde jest to mod robiony tylko dla ciebie (te cale shamo mody to jest przykrywka) jesteś naszym idolem SPEC'u biggrin.gif

A moze wytlumacz mi, o co ci chodzi? Jezeli o to, ze pytam "czy moja"... no moja - przeciez nie gracza! _-_.gif

Napisany przez: Manior 19-01-2006, 16:50

zarty sobie robie tongue.gif przeciez pisalem zeby sie nie obrazal smile.gif

Napisany przez: Kamil 30-01-2006, 18:42

No i co z modem? Czyżby po chwilowej euforii wszystko ucichło?

Napisany przez: Theya 30-01-2006, 18:46

nie ucichlo, robie mapki
nie chce dawac skrinow tutaj zeby byla niespodzianka

czekamy na wasze propozycje klestow.
Tyle.

Napisany przez: intoxicate 16-02-2006, 16:00

jak tam postepy?

Napisany przez: Manior 16-02-2006, 16:11

powiedzmy ze jak narazie powoli do przodu. przydalo by się jakichś mapperów zwerbować to by prace przyspieszyły.

Napisany przez: SPEC 16-02-2006, 19:44

nie jesc, nie spac - robic wink.gif

Kiedy skonczycie? ;P

Napisany przez: Manior 16-02-2006, 19:46

zasadnicze pytanie, na które trudno odpowiedzieć.
im więcej będzie osób do tworzenia moda, tym prace potoczą się szybciej. dlatego jeżeli jest ktoś chętny do roli mappera - to zapraszamy smile.gif

Napisany przez: Fallautomaniak 16-02-2006, 21:07

Hm... dlaczego jak ja chciałem być mapperem to było że już są i nie poczeba?

Napisany przez: Manior 16-02-2006, 21:50

hmm, mozliwe ze pytales się Theyi. Teraz jakoś tak wyszło, że ja przejąłem dowodzenie (chociaz mozliwe ze to sie zmieni). Uznalem, ze jezeli prace mają potrwac szybciej potrzebna jest wieksza ilośc mapperów.

Jeżeli nadal jesteś zainteresowany - posada jest wolna.
Musisz jednak wykazać się umiejętnością tworzenia dobrych map, np. wysyłając już jakąś, lub tworząc nową. Zgłoś się do mnie na pm, albo napisz na tablicy dla developerów.

Napisany przez: intoxicate 16-02-2006, 21:56

ile juz Manior macie?

Napisany przez: Manior 16-02-2006, 22:01

hmm, mysle ze tyle moge zdradzić smile.gif.

no więc plan moda jest dość duży, mamy gotową jedną dużą mapę (będą 2 duże części i podziemia) oraz 1 całe podziemia smile.gif. jak narazie skromnie ale mysle ze jakos dobrniemy do konca.

[edit]

wiecej nie podam bo na mnie Theya nakrzyczy tongue.gif

Napisany przez: gen. sir Calleb 18-02-2006, 17:19

A no prosze... Modzik sie szykuje, swietnie... swietnie... Kto u Was robi mapki? Zarzuccie cos zawsze jestem ciekaw jak inni robia mapki...

Napisany przez: Manior 18-02-2006, 17:43

niespodzianki nie bedzie wink.gif
no, Theya sie zgodzila to 1 moge dać.

tak sie zlozylo ze ta mapka jako pierwsza skonczylem, wiec niech bedzie. ale co to jest musicie sie domyslic smile.gif

Napisany przez: SPEC 18-02-2006, 19:17

A co to jest? smile.gif

Swoja droga chyba jeszcze si to poprawi, co? ;] Widze maly blad tongue.gif

Napisany przez: Manior 18-02-2006, 21:09

jaki?

Napisany przez: SPEC 18-02-2006, 22:00

Chodzi o lodowke, biblioteczke i ten stol ;] Mianowicie o ustawienie... w ogole to jakos tam nie pasuja ;P

Napisany przez: Manior 18-02-2006, 22:28

bo to spizarnia jest ;] hmm, taki maly koncik zeby sobie cos przegryzc

Napisany przez: SPEC 18-02-2006, 23:09

nieeee pasuje! tongue.gif I zle poustawiane ;]

Stajac przy lodowce trzebaby omijac calyyyyyy dluuuugiii stol, zeby dojsc do biblioteczki... Biblioteczka wystaje za rog! Nie da sie jej postawic po prawej stronie tych drzwi, ktore sa na prawo? Byloby lepiej... choc tez nie idealnie ;]

Napisany przez: Manior 18-02-2006, 23:30

tylko kto z lodowki szedl by do szafy z ksiazkami? wiem ze wystaje za róg. da sie i moze sie to zmienic ;]

Napisany przez: SPEC 19-02-2006, 00:11

ta szafa tam nie pasuje... wez ja wywal, a zamiast tego zrob jakies.. puszki, etc ;] moze taka mala, zielona lodoweczke? ;] Tylko troche przemeblowywujac ;]

Napisany przez: salmon 19-02-2006, 00:18

CYTAT (Manior @ 18-02-2006, 21:45)
tylko kto z lodowki szedl by do szafy z ksiazkami?

To po co ona tam stoi ?? smile.gif

Napisany przez: Manior 19-02-2006, 01:00

dalej jest stolik. mozna isc po ksiazke albo po przekaske ;]

Napisany przez: SPEC 19-02-2006, 01:17

ale stol jest z jedzeniem... to jest mod dla shamowiczow... (mocny argument :b wink.gif ), wiec ja wywal tongue.gif, a reszte przesun w lewo wink.gif

Czytelnie nie lepiej gdzie indziej zrobic? Ja nie czytam tam, gdzie jem ;]

Napisany przez: Manior 19-02-2006, 01:23

CYTAT
ale stol jest z jedzeniem... to jest mod dla shamowiczow... (mocny argument :cool: )


a co jezeli shamowicz ktorego jest ta lokacja zazyczyl sobie ze tak ma byc (mocny kontrargument) wink.gif

Napisany przez: SPEC 19-02-2006, 01:26

hm... napisales posta, przed moim editem...

Ja nie czytam tam, gdzie jem... Hm.... Ktos sobie tak zazyczyl? nie ma problemu, ale popraw to, bo to brzydko wyglada tongue.gif

Napisany przez: Raptor 19-02-2006, 01:46

Wzdaje mi sie, ze duzo powarzniejszym bledem jest ten komputer po prawej wcinajacy sie na okno tongue.gif Nie wspominajac o tej jednej rurze w centralnym pomieszczeniu ktora dziwnie wystaje ponad sciany tongue.gif

Napisany przez: fire 19-02-2006, 04:10

szare szafki be ustawione.. są jak cholesterol, tamują przepływ biggrin.gif jak sie je otworzy to korytarz zamkniety ;>

Napisany przez: Manior 19-02-2006, 14:12

CYTAT
szare szafki be ustawione.. są jak cholesterol, tamują przepływ biggrin.gif jak sie je otworzy to korytarz zamkniety ;>


eee... proponuje popatrzec dokladniej...

CYTAT
Wzdaje mi sie, ze duzo powarzniejszym bledem jest ten komputer po prawej wcinajacy sie na okno tongue.gif Nie wspominajac o tej jednej rurze w centralnym pomieszczeniu ktora dziwnie wystaje ponad sciany tongue.gif


tej rury zmienic się nie da. poza tym wiele rzeczy wystaje, np. te zakrecone schody i jakos nikt sie nie czepia. tak juz jest i tyle.

a co do komputera - czy fakt ze styka sie z szyba musi znaczyc ze jest do niej przytwierdzony? nie wszystko da sie tak pieknie poprzesuwac.

rura wystaje 2mm nad sciane... mozemy w gruncie rzeczy darowac sobie screeny skoro ma byc taka krytyka... proponuje zapoznac sie z mapperem zeby nie bylo takich uwag ze rura jest za wysoko...

Napisany przez: SPEC 19-02-2006, 16:25

My tylko wskazujemy co jest zle - przeciez reszta jest nawet, nawet wink.gif
Szafki przesortuj tongue.gif

A co to w ogole za lokacja?

Napisany przez: Manior 19-02-2006, 16:44

tajemnicze podziemia jednego z serwisów wink.gif

Napisany przez: SPEC 19-02-2006, 16:47

tak myslalem... i chyba juz wiem jakiego ;>


A moze dacie jeszcze jakis screen? Taki... "epizodyczny"? :>

Napisany przez: Manior 19-02-2006, 16:49

CYTAT
tak myslalem... i chyba juz wiem jakiego ;>


zgaduj zgadula smile.gif

a co do screenow to musisz Theye zagadać

Napisany przez: fire 19-02-2006, 17:46

Manior - no widac przecie ze 1 szafka 'tamuje', w grze pewnie bedzie sie dalo przejsc ale to głupio, nienaturalnie, wygląda

Napisany przez: SPEC 19-02-2006, 19:34

Fakt - krytcy z nas... nie ma co tongue.gif

Ale czemu te trzy szafki nie sa zardzewiale, jak te trzy po lewej?



I popraw ta biblioteczke... ona tam nie pasuje ;]

Napisany przez: Manior 19-02-2006, 21:08

jezeli jedna rzecz jest pokryta rdza, to musza byc tez wszystkie inne?
skoro w jednym pokoju jest dywan, dlaczego nie ma w innych?

jak dla mnie to mozecie sobie darowac juz

Napisany przez: SPEC 20-02-2006, 00:04

no bo nagle wszystko pordzewiale, a te jak nowe... dziwne.

Napisany przez: Manior 20-02-2006, 00:16

te nowe zostaly niedawno kupione, a tamte zardzewiale juz jakis czas leza smile.gif

Napisany przez: salmon 20-02-2006, 08:00

Tamte są zardzewiałe, bo pimpuś je oblał. I już masz zaje***te wytłumaczenie tego faktu smile.gif.

Napisany przez: Raptor 20-02-2006, 12:44

Ja bym powiedzial ze stare sa symbolem dawnych uŻytkownikow owego serwisu tongue.gif A nowe symbolem swieŻej krwi z zespole tongue.gif Tylko tak zachowana moze byc rownowaga w kosmosie! Nie usuwajcie tych szafek!! wacko.gif

Staraj sie pisać bez takich rażących błędów. Zawsze przed wyslaniem posta mozesz go przeczytać i sprawdzić czy jest napisany poprawnie, to nie jest czat. Theya

Napisany przez: Obsydian 20-02-2006, 13:17

dlaczego one tak dziwnie stoja nie przy samej scianie ?

Napisany przez: jargo 20-02-2006, 16:36

Manior pewnie ma tak wszystko w domu wink.gif

Napisany przez: Manior 20-02-2006, 20:45

w domu moze nie ale w pokoju balagan jest czasami smile.gif

Napisany przez: public 05-03-2006, 18:08

Wiedzialem ze kiedys cos takiego zrobicie smile.gif

Napisany przez: Kamil 06-04-2006, 23:21

No i jak prace nad modem?

Napisany przez: Manior 07-04-2006, 00:45

powoli do przodu... ;]

Napisany przez: Theya 10-04-2006, 04:03

Wrocilam i ruszymy teraz szybciej.
Na dodanie wiary nam i wam powiem ze juz jest pare specjali skonczonych, czyli oskryptowanych i jak to imc Abciu powiada: banglaja.

wink.gif

Napisany przez: Crzych 10-04-2006, 08:29

tzn? ile % już macie? smile.gif Może jakiś ~termin premiery?

Napisany przez: Theya 10-04-2006, 09:32

A po co zapeszac? *

___
*)tak wyglada dyplomatyczna odpowiedz ;-)

Napisany przez: Manior 10-04-2006, 14:52

CYTAT
tzn? ile % już macie? smile.gif Może jakiś ~termin premiery?


nie widzialem jeszcze, zeby ktos nie zadal takiego pytania ;] ciezko to okreslic, ale jak bedzie juz na ukonczeniu to napewno zostaniecie poinformowani

Napisany przez: salmon 23-08-2006, 13:21

Hmmm, drobne pytanie mam: Czy projekt nadal zyje? Jeśli tak, to jak daleko/blisko do końca prac i jakiegos pierwszego wydania?

Napisany przez: public 23-08-2006, 23:20

A wezcie tam gdzies Publica wsadzcie w tego moda happy.gif

Mam nadzieje, ze mod dalej sie robi

Napisany przez: dogmeat 24-08-2006, 00:00

Właśnie - pracuje ktoś nad tym modem? Bo to mogłoby być wyjątkowo ciekawe

Napisany przez: Manior 24-08-2006, 13:39

Z północy zawialo, łohohoho
Ludzi nam rozwiało, łohohoho ;]
zobaczymy po wakacjach

Napisany przez: Ravnos87 24-08-2006, 15:12

A mama mówiła: "idz na informtyke na studia to będziesz robił zaje..fajne mody do fallouta" to ja nie!! głupi na ekonmie poszedłem wacko.gif biggrin.gif

PS trudne takie robienie modów jest?? biggrin.gif hehe

Napisany przez: salmon 24-08-2006, 17:44

Hmm, jak ja odpaliłem kiedyś edytor to niemal od razu go wyłączyłem, bo nie wiedziałem co tam się robi biggrin.gif. Później jakoś nie miałem chęci...
Aczkolwiek przypuszczam, że w Fallu3 może być całkiem fajny edytor. Bethesowy edytor do Morrowinda był w miarę prosty w obsłudze (chociaż po pierwszym odpaleniu przeraziłem się jeszcze bardziej niż w przypadku edytora falloutowego, jednak po jakimś czasie niemal wszystko staje się proste). Edytor do Obliviona jest jak słyszałem jeszcze lepszy (i podobno prostszy). Więc jeśli zrobią tego Falla to moża się spodziewać ciekawego narzędzia do tworzenia modów.

Napisany przez: Cubik 24-08-2006, 19:04

QUOTE (Ravnos87 @ 24-08-2006, 14:27)
PS trudne takie robienie modów jest?? biggrin.gif hehe

Ogólnie modowanie Fallouta nie należy do łatwych zajęc. Przede wszytkim to jest to "czasożerne" zajęcie.

Jak kiedyś zobaczyłem, że można mody do Fallouta robic, to oprócz radochy z tego tytułu, że sa jakieś "urozmaicenia" do Fallouta, to nie mogłem wyjśc z podziwu dla gości , którzy te mody zrobili. Zacząłem szukac toolsów i innych edytorów, czytac na różnych forach i stronach (FMC głównie, Shamo, 13-Schron, NMA, TeamX) o tym jak modowac i tak się zaczęło. Od razu lekko nie jest, ale z czasem, jak masz chęci i zapał oraz sporo czasu i będziesz uparcie nad tym siedział, to może polubisz tę robotę i nie będzie przerażac wink.gif.

Napisany przez: Zoor 24-09-2006, 21:24

Dosyć dawno nie było żadnych wiadomości o Shamo Modzie (Shamodzie?). Czy ten projekt po wakacjach jeszcze w ogóle żyje?

Napisany przez: SPEC 24-09-2006, 21:30

nastepna py... nastepny ktory o to pyta smile.gif Projekt zyje i ma sie dobrze ;P

Napisany przez: Poszukiwacz 04-02-2007, 22:01

Na pewno wszystko gra?
kapela.gif
Ostatni post był we wrześniu.

Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)