Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

9 Strony < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Filmy w klimacie Fallouta

post 28-11-2002, 12:40
Post #21




SHM-3
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 776
Nr użytkownika: 5
Dołączył: 03-11-2002

Niee, to zupelnie cos innego :).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-11-2002, 12:57
Post #22




Śmierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Dołączył: 07-11-2002

No tak - ale kto zna tytuuuuuuuuul??? :cry:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-12-2002, 18:34
Post #23




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Dołączył: 03-11-2002

Zainspirowany wypowiedziš Ripa by wcielić się w Corsican Brothers :D pomyœłałem, że może nakręcimy Fallowy filmik fabularny? BoB już coœ takiego zrobił, niestety nie widziałem, na strnie nie chcš zamieœcić :( Sam kiedyœ nakręciłem filma lekcję ekologii- takie Blair Witch, w którym biegam z kolegami po ogródkach działkowych i miejscach noclegu bezdomnych :) do tego podczas wyœwietlania puszczaliœmy muzyczkę z jakiegoœ horroru bšdż thrilleru- było super :) Wyszło na tyle fajnie (puœciliœmy to na sesji rady gminy Bemowo, zostaliœmy wyœmiani przez radnych za co dostali opierncz w wyborczej :D) ze postanowilismy nakrecić fallowš krótkometrażówkę (no, z 30min). Niestety, projekt padł w trakcie tworzenia scenariusza z powodu braku czasu :(
Wracajšc do tematu, co myslicie o nakreceniu takiego filmu???
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-12-2002, 19:41
Post #24




Śmierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Dołączył: 07-11-2002

Jesli mam byc szczery - to bedzie tak:
Na poczatku mega slomiany zapal, wszyscy podjarani, pomysly bedo fruwac na lewo i prawo i po ok miesiacu na tym sie skonczy....
Smutne, ale prawdziwe:neutral:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-12-2002, 19:44
Post #25




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 756
Nr użytkownika: 9
Dołączył: 03-11-2002

Wiem, przważnie tak jest, to siew tyczy wsztstkich przedsięwzięć ... ale przynajmniej przez miesišc masz radochę :)

Choć nie zawsze- kojażycie Stars in Black, parodia traileru popełniona przez Stanisława Mędrka? Nie wiem w ile on to zrobił, ale góra 1 miech (choć mogę się mylić... i pewnie się myle :P) Ale to dobre zajęcie, np. na wakacje, kiedy ludzie się nudzš...
Ja np. miałem pomysł na film udajšcy dokumentalny- grupka ludzi opuszcza scron/vault/bunkier/inne dziadostwo po wojnie atomowej, majš za zadanie zbadanie œwiata, nakrecenie wszyatkiego co zobaczš kamerš... akie Blair Witch (do diabła, wspominam o tym filmie... szkoda, że nie oglšdałem :))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-12-2002, 20:12
Post #26




Zasłuszony
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 1 889
Nr użytkownika: 33
Dołączył: 04-11-2002

co do tego filmu .. Blair-Out :) Project ;) .. to pomysl niezly .. z wykonaniem bedzie gorzej .. znajdz ludzi ktorzy zgodza sie zagrac .... a jak juz ich znajdziesz to pochlastaj sie zeby znalezc miejsce gdzie nakrecic .. takie cos i trzymalo klim fala
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-12-2002, 21:51
Post #27




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 604
Nr użytkownika: 40
Dołączył: 04-11-2002

A ja jak zawsze zrobie wstawke z pewna seria ksiazek F. Herberta:
A ja ogladalem film pt:"Diuna"!!! I to obie wersje - zarowna ta najnowsza jak i ta z lat 80 tych ;-))
Tez byl to film w klimacie Fallouta!!! Wszedzie piach, pustynia, piach, szej-huludy, Fremeni, piach, pustynia.... ;-))))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-12-2002, 22:05
Post #28




Zasłuszony
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 1 889
Nr użytkownika: 33
Dołączył: 04-11-2002

ta
brakuje nam tylko niebiesko okich dzikusow na Shai-Uludach ... czy innych wormach .. ta... juz predzej planeta harkonenow jest falloutowa :) brud, rdza .. zdrada .. i .. gruby Gizmo jako Baron Vald Harkonen ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-12-2002, 00:14
Post #29




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 604
Nr użytkownika: 40
Dołączył: 04-11-2002

No tak, ale na planecie Harkonnenow jest opisywany tylko jeden budynek, ktory wczesniej sluzyl jako wiezienie - taki maly blok o dlugosci 21 km, a ile szerokosci to juz nie pamietam....., ale na pewno powyzej 15 ;-)))))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-12-2002, 12:53
Post #30




Śmierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Dołączył: 07-11-2002

A co ty - opisow planety Harkonnenow (Geidi Prime - bodajze) jest przecierz wiecej, a juz na pewno jest duzo w Rodzie Atrydow podczas opisu ucieczki...tego...no...jak mu tam...eee...qrde - zapomnialem :) ooo.. zdaje sie Duncana Idaho :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-12-2002, 17:03
Post #31




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 604
Nr użytkownika: 40
Dołączył: 04-11-2002

No tak, ale to jest glowny obiekt. Pozostale tereny nie byly az w tak zlym stanie.... wiekszosc nie zamieszkana i porosnieta lasami - a jest to widok zupelnie nie pasujacy do Fallouta ;-)))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-12-2002, 18:05
Post #32




Śmierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Dołączył: 07-11-2002

A co w Fallu drzew nie ma????
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-12-2002, 19:13
Post #33




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 604
Nr użytkownika: 40
Dołączył: 04-11-2002

He he - sa, ale TYLKO drzewa. co najwyrzej jeszcze pola uprawne. A na planecie Harkonnenow byly lasy bujne w roslinnosc! I tylko lasy! Zadnych tam pustkowi!

A co do drzew - widziales moze w Falloucie gdzies zielone drzewa??? (poza NCR i VC) ;-))))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-12-2002, 19:48
Post #34




Śmierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Dołączył: 07-11-2002

To ze ich nie widzialem - nie znaczy ze ich tam nie ma - moze po prostu mialem za niski LUCK? ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-12-2002, 21:14
Post #35




SHM-2
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 604
Nr użytkownika: 40
Dołączył: 04-11-2002

Mozesz to spobie i w taki sposob tlumaczyc............
Ale w grze powiedziane jest, ze bez GECKA nie odbudujesz przyrody w zadowalajacym stopniu. A GECKA mieli tylko w NCR i VC ;-))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-12-2002, 12:49
Post #36




Śmierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Dołączył: 07-11-2002

A biorac rzecz na logike - skoro w tym swiecie zyja ludzie to potrzebuja tlenu (a chyba nie zmutowali az tak by go nie potrzebowac), wiec cos ten tlen musi wytwarzac, a co jest plucami ziemi - lasy, wiec jakies zielone rosliny musza byc aby istnialo zycie, zakladam ze sa to drzewa... :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-12-2002, 13:52
Post #37




SHM-3
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 776
Nr użytkownika: 5
Dołączył: 03-11-2002

Moze supermutanci sa zieloni bo odzywiaja sie przez fotosynteze? :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-12-2002, 14:33
Post #38




Śmierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Dołączył: 07-11-2002

o tym nie pomyslalem....:D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-12-2002, 15:08
Post #39




Zasłuszony
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 1 889
Nr użytkownika: 33
Dołączył: 04-11-2002

z tego co widzialem w fallach .. to roslinnosc jest ... w wiekszosci spalona (patrz drzewa) ... ale przeciez na sawannie taki kolor ma tez .. trawa ... to wszystko wyglada raczej jak prerie .. pokryte bršzowš od slonca trawš .. ktora jednak cos tam z fotosyntezy robi .. spojrzec w strone PN i PD swiata ... gdzie wszystko moze byc zarosniete zielskiem jak w "Ucieczka Logana 7" <- ktory jest filmem postnuklearnym a chyba sie w spisie nie pojawil...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 04-12-2002, 15:49
Post #40




Śmierdziant Sham(b)owy
Group Icon
Grupa: OUTPOST
Postów: 1 335
Nr użytkownika: 55
Dołączył: 07-11-2002

No, w sumie jest postnuklearny- ale taki inny troche...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

9 Strony < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 14-11-2019, 08:42