Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

3 Strony < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Biblioteka Modów, wszystkie mody w jednym miejscu

post 30-07-2005, 14:50
Post #21




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

dzieki :)

mapke dodam jeszcze dziś.
pozdrawiam.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 30-07-2005, 22:34
Post #22




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

CYTAT
Chciałbym tam widzieć jeszcze Cheatera do F2.


jezeli chcesz moge dodac Twoj opis :)

Ten post był edytowany przez Manior: 30-07-2005, 23:11
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 31-07-2005, 14:26
Post #23




SHM-2
Group Icon
Grupa: Persona Non Grata
Postów: 624
Nr użytkownika: 1 515
Dołączył: 26-06-2004

Jedna moja uwaga: nie dało by się tych dłuższych recenzji w okienkach inną czcioną dać? Ta wygląda paskudnie. Lichu, nie dokańczasz Abbey 3, bo widzę że wrzuciłeś mapkę???? Jak masz jeszcze te moje mapki, to przekaż je Maniorowi (oprócz B24), wiem że badziewne, ale może komuś się spodobają...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 31-07-2005, 18:35
Post #24




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

CYTAT
nie dało by się tych dłuższych recenzji w okienkach inną czcioną dać?


myslalem ze kolor bedzie pasowal (tak jak w pip-boyu :P)
ale jak nie bedzie sie podobał kilku osoba, to mozna zmienic, pytanie tylko na jaki :P
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-08-2005, 08:33
Post #25




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 283
Nr użytkownika: 1 800
Dołączył: 07-12-2004

CYTAT (Rev @ 31-07-2005, 12:41)
Jedna moja uwaga: nie dało by się tych dłuższych recenzji w okienkach inną czcioną dać? Ta wygląda paskudnie. Lichu, nie dokańczasz Abbey 3, bo widzę że wrzuciłeś mapkę???? Jak masz jeszcze te moje mapki, to przekaż je Maniorowi (oprócz B24), wiem że badziewne, ale może komuś się spodobają...

Mialem formatowanie i w tej chwili nie mam nawet mappera na komp, plansze sa gdzies na kompakcie, czemu sam ich nie wyslesz?
Abbey3 zdecydowanie musi byc w miejscu zaprojektowanym przez tworcow (poblize Gecko) wiec to co ja robie jest czyms zupelnie innym, jest to mod miasta Klammath (powiedzmy ze Abbey3 to nazwa robocza- z pewnością ją zmienie)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-08-2005, 12:50
Post #26




SHM-2
Group Icon
Grupa: Persona Non Grata
Postów: 624
Nr użytkownika: 1 515
Dołączył: 26-06-2004

Musiałbym ich poszukać, też miałem formatkę :) Kolor czcionki może być, ale mógłbyś wykorzystać np. pogrubiony Arial czcionką ósemką...


Przy okazji Manior, gratuluję świetnej mapki obozu :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 05-08-2005, 19:04
Post #27




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

thx :)

jak narazie mała (koło 2 tygodniowa) przerwa bede miał

w sumie miałem wyjechac na oboz ale rozcialem sobie reke :P no i zamiast na oboz trafilem do szpitala, juz wyszedlem ale w domu jest malowanie no i u babci teraz siedze a tam neta nie ma :P wiec wszelkie aktualizacje jak odzyskam neta :P

czasami zajze tez do kafejki w starym browaze :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-08-2005, 13:48
Post #28




SHM-2
Group Icon
Grupa: Persona Non Grata
Postów: 624
Nr użytkownika: 1 515
Dołączył: 26-06-2004

Współczuję z powodu malowania, ja mam w domu wymianę schodów :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 09:39
Post #29




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 283
Nr użytkownika: 1 800
Dołączył: 07-12-2004

;)

Wiedzialem ze tak sie to skończy- temat ten w założeniu miał być poświęcony jedynie opisywaniu modów, jako źródło danych na ewentualną strone w tym temacie. Strona powstała i jest niezła, ale dyskusja zeszła na pogawędki o remoncie domu.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-08-2005, 10:42
Post #30




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 126
Nr użytkownika: 2 327
Dołączył: 25-06-2005

Oto propozycja: skasujcie WSZYSTKIE swoje posty w których nie opisujecie modów.

EDIT: Ja już swoje skasowałem, tego posta też skasuje jak usuniecie swoje.

Ten post był edytowany przez Qwer: 07-08-2005, 10:47
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-02-2006, 20:21
Post #31




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

kurde dawno to było :)

przyznam ze sam pomysł zapowiadał się ciekawie.
brakowało tylko osób chętnych do szukania i opisywania modów.

tak też nie wyrobiłem z samotnym opisywaniem modow, no i biblioteka ze wzgledu na mala zasobnosc upadła.
wszystkie opisy są jednak nadal na unknown, w dziale modyfikacje fallout.

ale co wy na to jakby wskrzesic taka biblioteke?
nie mowie ze ma wygladac tak samo jak wtedy. nowy layout, nowa strona (niekoniecznie razem z unknown)

najpierw jednak przydalo by się kilka osób chętnych do prowadzenia takiej biblioteki znaleźć, a wtedy mozna by się nad tym zastanawiać.
caly czas uwazam ze jest to dobry pomysł.

ktoś chętny :)?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-02-2006, 21:19
Post #32




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 126
Nr użytkownika: 2 327
Dołączył: 25-06-2005

Jestem za, ale na prowadzenie tablicy nie mam czasu (szkoła i do tego jeszcze projekt Feniks).

PS Wklejcie mój opis Cheatera na Unknown. ;)

Ten post był edytowany przez Qwer: 10-02-2006, 21:23
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-02-2006, 22:56
Post #33




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

jutro go dodam :) thx
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 14-02-2006, 17:12
Post #34




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

Qwer - opis dodany :)

czyli jak? chętnych nie ma? liczylem ze ktos sie zglosi...

z drugiej strony ciekawie by było gdyby panowie z FMC wyrazili inicjatywe i tam powstał by taki spis. w koncu jest tam duzo modow, przydatnych programow, a co wazniejsze mają oni doswiadczenie w tworzeniu modow, wiec zawsze mogli by udzielic jakiejs cennej rady :).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 14-02-2006, 21:07
Post #35




SHM-1
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 366
Nr użytkownika: 78
Dołączył: 17-11-2002

Miałem własnie zaproponować. Moge się zając nadzorowaniem i utrzymaniem takiej biblioteki, ale żeby sie rozwijała potrzebna jest aby była otwarta tzn uzytkownicy mogli dodawać swoje komentarze opisy czy mody.
No i jak tam z twoim nowym layem Manior, chciałbym aby ta biblioteka była osobnym działem?
Jak będe miał laya to w PHP postaram sie to poskryptować.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 14-02-2006, 21:27
Post #36




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

jak narazie nic nie robiłem bo nie wiedziałem czy projekt wypali.

najlepiej gdyby to była osobna strona, bo taki oddzielny dział nie jest najlepszy.
moge przydzielić jakieś miejsce z unknown
co do laya to mozna by poprosic Obsydiana, napewno zrobil by cos dobrego, jak nie bedzie mial czasu to ja postaram się coś zrobić.

tylko przydało by się znaleźć kilka chętnych osób do prowadzenia czegoś takiego.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 14-02-2006, 21:41
Post #37




SHM-1
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 366
Nr użytkownika: 78
Dołączył: 17-11-2002

CYTAT
najlepiej gdyby to była osobna strona, bo taki oddzielny dział nie jest najlepszy.

Własnie to miałem na mysli, to powinna byc całkiem osobna strona.
Z serwerem nie powinno byc w takim razie problemu, zawsze moze być na serwie FMC.

Myslę że znajdzie się pare chetnych rąk ze swiadka moderskiego ktorzy poświęca troszke czasu na ten projekt, w końcu nie ma tego znowu tak wiele.

CYTAT
co do laya to mozna by poprosic Obsydiana, napewno zrobil by cos dobrego, jak nie bedzie mial czasu to ja postaram się coś zrobić.

Ja niestety laya nie jestem w stanie zrobić, więc byloby super gdybyś ty albo Obsy mogli to wykonać. Nie musi to być mistrzostwo swiata, jakis prosty i klimatyczny lay. ^_^
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-03-2006, 21:37
Post #38




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

Biblioteka Modów już w krótce ;]

osoby zainteresowane pracą w Bibliotece prosze o kontakt pod moj nr gg: 4829490.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-04-2006, 16:25
Post #39




SHM-2
Group Icon
Grupa: Persona Non Grata
Postów: 624
Nr użytkownika: 1 515
Dołączył: 26-06-2004

Z przyczyn ode mnie niezależnych, nie mam kompa. Jak go odzyskam to napewno wspomogę Bibliotekę, byłem w końcu za jej powstaniem od początku :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 23-09-2006, 17:12
Post #40




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 38
Nr użytkownika: 2 867
Dołączył: 12-12-2005

Mam takie dwa pytania:

1. Czy Fame program do dodawania modów działa pod XP?
2. Skąd mozna zassać Mode Runnera? W jedynym miejcu, jakim znalazłem, czyli Unknown (www.fallout.unknown.glt.pl) transfer się rwie na poziomie jakichś 170KB.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

3 Strony < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 13-11-2019, 09:36