Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

11 Strony « < 8 9 10 11 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> New Arroyo

post 07-02-2006, 19:20
Post #181




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 220
Nr użytkownika: 2 586
Dołączył: 20-09-2005

Mam takie pytanie (może gdzieś już było ale nie chce mi się szukać) w jakich wersjach językowych zostanie wydany mod?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-02-2006, 19:21
Post #182




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 846
Nr użytkownika: 1 851
Dołączył: 02-01-2005

w wersji rosyjskiej i japonskiej... no moze jak im sie zachce po zrobieniu tych dwoch wersji zrobic ang i pl, ale ktoz to wie... mozemy sie tylko domyslac
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-02-2006, 21:16
Post #183




SHM-1
Group Icon
Grupa: Legenda
Postów: 366
Nr użytkownika: 78
Dołączył: 17-11-2002

Tylko w wersji angielskiej, może potem to sie przetłumaczy na PL ale to jest kwestia czy komus sie zechce taka mase tekstu.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-02-2006, 17:37
Post #184




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 120
Nr użytkownika: 76
Dołączył: 15-11-2002

Sadze ze jak przetlumaczyli calego F2 to moze i sie rzuca na New Arroyo ^_^ hehehehehehehe.... A tak serio to ktos musial by byc naprawde zdeterminowany do tlumaczenia...

Dzisiaj bede przygotowywal nowa dokumentacje co do prac nad skryptami, zeby Jargo sie nie nudzil;] i miejmy nadzieje ze wszystko pojdzie gladko...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 23-02-2006, 15:09
Post #185




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 1
Nr użytkownika: 3 116
Dołączył: 22-02-2006

Hehe, prace nad tym modem trwają już równo 2 lata. Na kiedy planujecie premierę?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 23-02-2006, 16:11
Post #186




SHM-4
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 1 342
Nr użytkownika: 82
Dołączył: 21-11-2002

CYTAT (Krogoth @ 23-02-2006, 14:24)
Hehe, prace nad tym modem trwają już równo 2 lata. Na kiedy planujecie premierę?

ehh

CYTAT
Jak bym wiedział to bym powiedział, naprawdę trudno to okreslić.
Moge powiedziec że według mojej oceny to bedzie gdzieś przed wakacjami, a może wczesniej. Nie zależy to tylko odemnie.



:rolleyes: :wacko:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-06-2006, 11:57
Post #187




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 2
Nr użytkownika: 3 429
Dołączył: 21-06-2006

CYTAT
Moge powiedziec że według mojej oceny to bedzie gdzieś przed wakacjami, a może wczesniej. Nie zależy to tylko odemnie.


Czekam niecierpliwie ;)

Jakieś nowości co do projektu? Bo widzę, że ostatni post to w lutym był...
pzdr
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-07-2006, 15:36
Post #188




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 178
Nr użytkownika: 2 168
Dołączył: 28-04-2005

Halo!!
Jestescie tam? :ph34r:


Jak tam praca?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-08-2006, 07:20
Post #189




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 120
Nr użytkownika: 76
Dołączył: 15-11-2002

Troche ciezko idzie... Ja teraz mieszkam w azji, Jargo zniknal na wakacje jak przed rokiem, a z Silencerem nie ma kontaktu (pewnie pracuje)... wiec prace nie ida aktualnie... Ale moze cos sie ruszy za 2 miesiace jak Jargo sie odezwie, moze bedziemy w stanie jakies demo wydac, zobaczymy jak sie wszystko potoczy...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-08-2006, 10:55
Post #190




SHM-2
Group Icon
Grupa: Persona Non Grata
Postów: 624
Nr użytkownika: 1 515
Dołączył: 26-06-2004

Heh... W Azji powiadasz? To wszystko wyjaśnia ;)

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-08-2006, 19:52
Post #191




SHM-1
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 267
Nr użytkownika: 3 408
Dołączył: 14-06-2006

CYTAT (gen. sir Calleb @ 02-08-2006, 05:35)
Ale moze cos sie ruszy za 2 miesiace jak Jargo sie odezwie, moze bedziemy w stanie jakies demo wydac, zobaczymy jak sie wszystko potoczy...

Uff, dwa miechy da się sjeszcze cierpliwie przeczekać :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-08-2006, 10:56
Post #192




SHM-2
Group Icon
Grupa: Persona Non Grata
Postów: 624
Nr użytkownika: 1 515
Dołączył: 26-06-2004

Taaa... Dwa lata - dwa miechy, żadnej różnicy to już nam nie robi :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-08-2006, 13:34
Post #193




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 120
Nr użytkownika: 76
Dołączył: 15-11-2002

Ano rozwiewa teraz ludzi po swiecie, tutaj pracuje na jakies warunki coby sie mozna bylo modem zajac ale nie jest tak latwo... Z drugiej stron jakby ktos sie wybieral do Bangkoku alb mieszkal w Hocimin City (dawne Hanoi) to niech da znac;]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 25-08-2006, 10:21
Post #194




SHM-2
Group Icon
Grupa: Persona Non Grata
Postów: 624
Nr użytkownika: 1 515
Dołączył: 26-06-2004

Jak będę w okolicy to wpadnę i zobaczę ile faktycznie tego moda jest zrobione :)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-08-2006, 15:39
Post #195




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 120
Nr użytkownika: 76
Dołączył: 15-11-2002

Dla oczekujacych mam dobra wiadomosc... wyszlo juz kolejne demo New Arroyo Mod, malymi kroczkami troche blizej ku koncowi...;]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 03-11-2006, 23:59
Post #196




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 69
Nr użytkownika: 3 428
Dołączył: 20-06-2006

QUOTE (gen. sir Calleb @ 27-08-2006, 15:54)
Dla oczekujacych mam dobra wiadomosc... wyszlo juz kolejne demo New Arroyo Mod, malymi kroczkami troche blizej ku koncowi...;]

taaak... tylko nie wiadomo, gdzie można to demo ściągnąć!

Ten post był edytowany przez Poszukiwacz: 03-11-2006, 23:59
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 23-11-2006, 06:11
Post #197




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 120
Nr użytkownika: 76
Dołączył: 15-11-2002

Nie mozna, demka sa tylko dla testerow, wydamy pelen mod zeby Wam zabawy nie psuc... ;]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-01-2007, 20:41
Post #198




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 69
Nr użytkownika: 3 428
Dołączył: 20-06-2006

QUOTE (jargo @ 06-02-2006, 20:25)
Nie no tak źle to nie będzie, trzeba być optymistą  ^_^ będzie w tym roku na pewno.

Ok, to napisano nie cały rok temu, a długo nic nie słychać.
Czy w ogóle ktoś pracuje (sorry za takie pytanie, ale już dawno zapowiadano wyjście moda)? :piwko:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-02-2007, 09:49
Post #199




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 120
Nr użytkownika: 76
Dołączył: 15-11-2002

Nad modem Pracuja 3 osoby, Ja (aktualnie mieszkam i pracuje w Azji), Silencer (rowiez pochloniety praca) oraz Jargo (ktory dzwiga caly ciezar skryptowania na swoich barkach).

Nikt nie przewidzial wczesniej takiego biedu wydarzen, stramy sie jednak ciagle pracowac nad modem... Nie ukrywam ze przydala by sie pomoc przy skryptowaniu ale jak narazie nikt nie zaoferowal swojej pomocy tak na serio (bylo pare ofert ale nie poradzili sobie badz zrezygnowali...).

Rozumiem ze wszyscy jestescie zniecierpliwieni, ale wiekszosc rzeczy jest juz wykonana jedynie skryptowanie zajmuje mnustwo czasu...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-02-2007, 23:10
Post #200




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 69
Nr użytkownika: 3 428
Dołączył: 20-06-2006

QUOTE (gen. sir Calleb @ 07-02-2007, 08:04)
Nikt nie przewidzial wczesniej takiego biedu wydarzen, stramy sie jednak ciagle pracowac nad modem... Nie ukrywam ze przydala by sie pomoc przy skryptowaniu ale jak narazie nikt nie zaoferowal swojej pomocy tak na serio (bylo pare ofert ale nie poradzili sobie badz zrezygnowali...).

:cenzura: , to jest problem. Wątpię aby ktoś na serio zgłosił się do skryptowania. Ale cóż... Czekało się całe wakacje teraz ferie (w Wielkopolsce były, u mnie na Mazowszu się kończą) to i kolejne wakacje się przeczeka w nadziei, (live is brutal, I too) że będzie.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

11 Strony « < 8 9 10 11 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 29-01-2020, 21:25