Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

3 Strony < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> [Arcanum] Pytania i porady

post 24-10-2004, 17:19
Post #21




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 881
Nr użytkownika: 1 297
Dołączył: 01-04-2004

to bardzo mozliwe ze masz wadliwe te piraty...
poszukaj/popytaj jeszcze na oficjlanym forum arcanum. Moze ktos tam bedzie wiedzial dokladnie o co chodzi...
powodzenia
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 24-10-2004, 21:05
Post #22




SHM-0
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 120
Nr użytkownika: 76
Dołączył: 15-11-2002

Z tym ze przeszedlem Arcanum kilkakrotnie i bylo ok a pewnego dnia zaczelo sie rabac wszystko...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 08-01-2005, 00:53
Post #23




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 113
Nr użytkownika: 546
Dołączył: 29-05-2003

Hmm, wie ktos jak dogodzic Virgilowi? (bez skojarzen)
Najpierw bylo wszystko pieknie, ale teraz kiedy nagle stalam sie niezmiernie dobrym magiem (kolo 90 in plus) zaczal stroic fochy. Sam ma okolo +40. Probowalam mordowac staruszki ale niewiele to daje, moze rzecz tkwi w czyms innym? Jakies niespelnione ambicje, kompleksy, zazdrosc? ;) Pies z Ashbury jest podejrzliwy, Magnus odszedl.... Nikt mnie nie lubi............
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 16-01-2005, 20:03
Post #24




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 497
Nr użytkownika: 850
Dołączył: 01-09-2003

Ja ma taki przypał, że jak zagaduje z szefem szefów Panarii w Caladon, to mi automatycznie spada na stałe int do 1. Ludzie! Bug? Zabezpieczenie antypirackie??
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 21-01-2005, 04:07
Post #25




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 324
Nr użytkownika: 903
Dołączył: 29-09-2003

Kat - fochy, czyli gdzies tak po wyjściu z Tsen'ang mówi, że musi się oddalić na jakiś czas?

Plot device, mister Frodo. Plot device.

To jest związane z jego mrrrroczną i tajemniczą przyszłością. Nie bierz go do Tsen'ang, a w Kaladonie powinien się już uspokoić. (tam tez się niektóre sprawy wyjaśniają.)

AFAIR o ile dobrze pamiętam.... minęło trochę czasu ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 21-01-2005, 12:40
Post #26




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 113
Nr użytkownika: 546
Dołączył: 29-05-2003

Nawet nie, zwykle fochy - zaczyna marudzic, ze coraz mniej mnie lubi. Odkrylam na to prosta metode - punkt szczescia za utrwalenie pozytywnych reakcji (czy jakos tak) - i juz mnie kocha :P

BTW dzieki za rade, na to nie wpadlam... -_-
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 21-01-2005, 17:26
Post #27




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 324
Nr użytkownika: 903
Dołączył: 29-09-2003

CYTAT (KATiusza @ 21-01-2005, 11:57)
Nawet nie, zwykle fochy - zaczyna marudzic, ze coraz mniej mnie lubi. Odkrylam na to prosta metode - punkt szczescia za utrwalenie pozytywnych reakcji (czy jakos tak) - i juz mnie kocha :P

BTW dzieki za rade, na to nie wpadlam... -_-

Albo grasz bardzo brzydką postacią, albo go ciagle obrażasz i byłaś dla niego bardzo niedobra :P

Akurat Virgil to jedna z najbardziej elastycznych postaci jeżeli chodzi o huśtanie się na osi goodevil - gdy grałem, zawsze wiernie przyjmował drogę swojego Mistrza... moja marionetka... glina do urobienia... niark, niark..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 21-01-2005, 17:33
Post #28




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 113
Nr użytkownika: 546
Dołączył: 29-05-2003

"Marionetka.. glina..." kto tu jest niedobry i obraza biedaka... ;)
Fakt, dostosowuje sie, ale kiedys gdy gralam zla postacia rzucil sie na mnie w walce nagle stajac po stronie wroga -_-
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 21-01-2005, 17:38
Post #29




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 324
Nr użytkownika: 903
Dołączył: 29-09-2003

Dziiiiwne... a co to był za wróg?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 21-01-2005, 21:08
Post #30




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 437
Nr użytkownika: 87
Dołączył: 24-11-2002

U mnie również nie było problemów z przeciągnięciem Virgila na złą strone mocy. Jak się cieszył, kiedy dokopał swemu mistrzowi Joahimowi. ("Znów się spotykamy starcze - krąg się zamyka" :) )
Z tego co wiem, gdy Virgil nas opuści, to znaczy, że poszedł zemścić się za brata. O ile mnie pamięc nie myli to można do znaleźć później w Caledon (to miasto na samyn dole mapy) w piwnicy gospody. Gdy wpadamy tam oprychy go zabijają :) My im wtedy robimy z dupy jesień średniowiecza, a po zakończonej walce wskrzeszamy kumpla :) Znów można go przyłączyć do ekipy i nawet zagaić "Jak się podobała śmierć". To hyba definitywnie kończy temat jego rozterek moralnych i tajemniczości.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-03-2005, 14:03
Post #31




Czarny Król
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 579
Nr użytkownika: 20
Dołączył: 04-11-2002

Po kolei:)

1. Czy mozna uzywac umiejetnosci czlonkow druzyny? (np. slusarstwo (lockpick?)) I jak?

2. Gdzie w tarancie mozna zidentyfikowac przedmioty?

3. Wyszedlem z zamglownych wzgorz, polazlem do tarantu, w miedzyczasie gdzies wywalilem klucz do bramy przy moscie, wrocilem do ZW i zonk - brama zamknieta, nie moge wyjsc... jakis bug?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 25-03-2005, 20:16
Post #32




Czarny Król
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 579
Nr użytkownika: 20
Dołączył: 04-11-2002

Swietnie... nikt tu nie zaglada?

To niedobrze bo mam powazniejszy problem - mam wykonczyc Mauga (czy Magua, whatever), tego orkowego przywodce gangu w tarancie... ale po wykonczeniu straznikow przed jego siedziba nie moge wejsc, choc drzwi niby otwarte(taka informacja sie pokazuje po najechaniu na nie kursorem), to nie da sie ich otworzyc... Od Pollocka dostalem trzy zwoje - kurczenia, koszmaru i bodajze otwarcia (nie pamietam dokladnie)... nic mi to nie daje (albo trzeba ich uzyc jakos odpowiednio... nie wiem...)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-03-2005, 22:26
Post #33




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 437
Nr użytkownika: 87
Dołączył: 24-11-2002

Z tego co pamiętam ta misja nie miała kompikacji: jeżeli utknąłeś w drzwiach i nie możesz przez nie przejść, to je zniszcz, najlepiej z jakiejś broni dystansowej, np. handcannon.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 02-04-2005, 20:35
Post #34




Czarny Król
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 579
Nr użytkownika: 20
Dołączył: 04-11-2002

Zwlaszcza magiem elfem nekromanta;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-04-2005, 14:41
Post #35




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 4
Nr użytkownika: 2 096
Dołączył: 06-04-2005

hej nie wie ktos jak sie laduje spektometr przeplywu mocy?? gram od niedawna i nie moge tego nijak zrobic. HELP!!!!!!!!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-04-2005, 18:32
Post #36




Czarny Król
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 579
Nr użytkownika: 20
Dołączył: 04-11-2002

Jest juz temat poswiecony pytaniom - po co nastepny zakladasz?

Poki co lektura dla Ciebie.

(a na odpowiedz nie liczyl bym... cos nie ma ruchu na tej tablicy....)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 06-04-2005, 23:12
Post #37




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 4
Nr użytkownika: 2 096
Dołączył: 06-04-2005

no tak...........
sorry za nowy temat ;)
a TY nie znasz odpowiedzi na to nurtujace mnie pytanko??

[EDIT by Ab]

a tak wogole to w tarancie na wschodzie miasta jest kobieta ktora identyfikuje przedmioty

Ten post był edytowany przez Abadon: 08-04-2005, 00:48
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2005, 00:52
Post #38




Czarny Król
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 1 579
Nr użytkownika: 20
Dołączył: 04-11-2002

Dzieki - tego sie juz dowiedzialem... ja nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie.

Regulamin przeczytany (podalem linka)?

To wiesz, ze nie pisze sie posta pod postem - na gorze ramki posta masz przycisk "edytuj" - jak go uzyjesz, bedziesz mogl dopisac do pierwszego z tych dwoch postow tresc drugiego.
Potem drugiego skasuj (przycisk "usun") - jak nie sobie nie poradzisz daj znac na PM (przycisk "PM" na dole ramki mojego posta)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2005, 14:11
Post #39




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 4
Nr użytkownika: 2 096
Dołączył: 06-04-2005

to szkoda ze nie wiesz.........te pulapki mnie juz wkurzaja.....
mam 100% technologa i gra sie nawret fajnie..... a jak tam twoj nakromanta?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-04-2005, 20:19
Post #40




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 497
Nr użytkownika: 850
Dołączył: 01-09-2003

Hey, jeśli chodzi o Mauga, to można sie do jego siedziby dostac kanałami (wejście jest chociażby w siedzibie tego drugiego gangu. A w kanałach jest mnóstwo chodzącego, skaczącego, pełzającego i gryzącego expa do zebrania :)

A co do Flow Spectrometer to wystarczy mnieć charges albo lemon and potato charges w ekwipunku. Tylko, że ten przedmoit jakos dziwnie działa... wywaliłem go bo h... mi on pomógł. W ogóle w Arcanum z przedmiotami wymagającymi jakiejś amunicji czy ładowania cuda sie dzieją. Chapeu of Magnetic cośtam nie potrzebuje charges, mimo że pisze że właśnie potrzebuje... gdyby nie bugi ta gra byłaby wspaniała...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

3 Strony < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 08-12-2019, 23:58