Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

2 Strony  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> [F2] Falllout Revisited (mod), weapon mod

post 21-11-2006, 02:00
Post #1




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 994
Nr użytkownika: 1 816
Dołączył: 22-12-2004

Od jakiegoś czasu pracuję nad modem, który by uporządkował bałagan z bronią w F2. Opracowałem mniej więcej historię rozwoju broni w świecie Fallouta i to jakie bronie zostaną usunięte a jakie zamienione w broń fikcyjną. Przy okazji zaczęłem się zastanawiać nad rozmieszczeniem broni w świecie gry. Oczywiście w tej dziedzinie będą zmiany.
Jako, że akcja F1 toczy się w alternatywnym świecie, pozwoliłem sobie dokonać pewnych zmian.
Po pierwsze, z powodów spójności świata gry, postanowiłem, że karabinki AK-112 są bronią amerykańską (używają amerykańskiej amunicji i są powszechnie używane w USA). Jako, że zostaje dziwna nazwa, wymyśliłem fikcyjną, Texańską firmę od, której się ona wzięła - American Killer.

Oto historia karabinów:
QUOTE
1957 - 7.62mm Lekki Karabin Automatyczny (Light Automatic Rifle) American Killer AK-57 zostaje wybrany na główny karabin US Army. Z powodu zbyt mocnej amuinicji, broń ma problemy z ogniem ciągłym.
1962 - 7.62mm Średni Karabin Maszynowy (Medium Machine Gun) Browning MG62 zostaje wybrany na broń wsparcia oddziału dla US Army.
1973 - Rozpoczęte zostają prace nad modernizacją karabinu AK-57 w celu przystosowania go do prawidłowego spełniania roli karabinu automatycznego.
1974 - Remington opracowuje nabój pośredni kalibru 7mm. Nabój ten ma mniejszy odrzut od niż pełny nabój karabinowy kalibru 7.62mm.
1975 - 7mm Lekki Karabin Automatyczny American Killer AK-75 - rezultat prac zostaje wybrany na główny karabin US Army. Stanowi on połączenie dużej siły ognia z kontrolowalnym ogniem automatycznym. Większość karabinów AK-57 trafia do składów broni amerykańskich milicji.
1984 - Średnie Karabiny Maszynowe MG62 zostają zastąpione przez LKMy (Light Machine Gun) 7mm Browning MG84. Nowe LKMy pozwalają żołnierzom zabierać większą ilość amunicji i mają mniejszy odrzut.

2005 - Prowadzone są badania nad pancerzami osobistymi. Badania nad danymi z poprzednich konfliktów wykazują, że szansa trafienia wroga może być zwiększona poprzez wystrzeliwywanie większych ilości pocisków mniejszego kalibru. W oparciu o to odkrycie zostają rozpoczęte prace nad karabinem XXI wieku.
2008 - Zostaje opracowana amunicja kaliber 5mm - jest ona 3 razy lekksza od amunicji kaliber 7mm i ma o wiele mniejszy odrzut. Dla zrekompensowania mniejszej masy pocisku zostają opracowane dwa wyspecjalizowane typy - przeciwpancerna i fragmentująca o tępym czubku.
2010 - Powstają pierwsze prototypy nowego karabinku szturmowego (Assault Rifle) opracowane przez znaną i lubianą firmę American Killer.
2012 - Karabinek szturmowy American Killer AK-112 zostaje wprowadzony do służby w US Army. Starsze karabiny zostają wycofane i trafiają do cywilnych milicji.
2030 - Dzięki rozwojowi materiałów kompozytowych zostaje stworzony Combat Armor. Zostaje ogłoszony przetarg na nowe systemy uzbrojenia. Głównymi kryteriami ma być zwiększenie skuteczności oraz umożliwienie skutecznego zabijania opancerzonych przeciwników.
2035 - Głównymi faworytami w przetargu AIWS (Advanced Individual Weapon System) Rockwella i AK-135 American Killer - oba w układzie bullpup.
Przetarg wygrywa AIWS - broń wyposażona w ciężką, długą lufę, celownik optyczny i magazynek o pojemności 90 naboi. AIWS jest co prawda cięższy od AK-112, ale oferuje większą celność, dwukrotnie większą szybostrzelność i ogromny jak na broń indywidualną zapas amunicji.
American Killer okazuje się tym przetargu wielkim przegranym. Karabiny AK-135 wyposarzone są w celowniki optyczne, są 2 funty lekksze od AK-112, ale mają o wiele mniejszą siłę ognia niż AIWS. Nieliczne karabiny AK-135 są używane przez załogi pojazdów, itp.

2040+ - Rockwell pracuje nad dalszym zwiększaniem szybkostrzelności i eksperymentuje z wielolufowymi broniami wsparcia.
2053 - Rockwell tworzy CZ53 Minigun - broń oferuje ogromną siłę ognia, ale armia nie jest zainteresowana z powodu nadmiernej wagi i siły potrzebnej do operowania bronią.

2065 - Rozpoczynają się poważne badania nad Power Armor.
2066 - Rockwell CZ53 Minigun zostaje zaadoptowany jako podstawowa broń strzelecka piechoty w PA.
2073 - Rockwell rozpoczyna produkcję CZ73 Avenger Minigun.


Objaśnienia:
Amunicja:
Zamieniłem amunicję .223 na 7mm. W końcu w świecie Fallouta nie ma M-16, tylko AK-112, tak więc amunicja .223 jest niepotrzebna. Zamiast tego, Amerykanie w
latach siedemdziesiątych stworzyli amunicję kaliber 7mm ("stąd" też brak M-16).
Amunicję 4.7mm bezłuskową zamieniłem na 1.7mm amunicję igłową, bardziej pasującą do klimatów lat 50tych.

Broń:
AK-57 używa grafiki FN-Fala i zastępuje FN-Fal HPFA - strzela amunicją 7.62mm i ma zasięg 45 i zasięg ognia automatycznego 20. Ilość pocisków w serii wynosi 5. Ilość amunicji wynosi 20 pocisków.

MG62 używa grafiki M60 i zastępuje M60 - strzela amunicją 7.62mm i ma zasięg 45. Ilość pocisków w serii wynosi 10. Ilość amunicji wynosi 50 pocisków.

AK-75 używa grafiki FN-Fala i zastępuje FN-Fal - strzela amunicją 7mm i ma zasięg 45 i zasięg ognia automatycznego 35. Ilość pocisków w serii wynosi 5. Ilość amunicji wynosi 25 pocisków.

MG84 używa grafiki M60 - strzela amunicją 7mm i ma zasięg 45. Ilość pocisków w serii wynosi 10. Ilość amunicji wynosi 75 pocisków.

AK-112 pozostaje bez zmian - strzela amunicją 5mm i ma zasięg 45 i zasięg ognia automatycznego 38. Ilość pocisków w serii wynosi 8. Ilość amunicji wynosi 24 pociski.

AK-135 używa grafiki XL70E3 i zastępuje XL70E3 - strzela amunicją 5mm i ma zasięg 48 i zasięg ognia automatycznego 40. Ilość pocisków w serii wynosi 8. Ilość amunicji wynosi 24 pocisków. Z uwagi na wygodny celownik optyczny z 4-krotnym zoomem, koszt wystrzału jest o 1 AP niższy.

AIWS używa zedytowanyej grafiki LSW - strzela amunicją 5mm i ma zasięg 50 i zasięg ognia automatycznego 45. Ilość pocisków w serii wynosi 15. Ilość amunicji wynosi 90 pocisków. Z uwagi na wygodny celownik optyczny z 4-krotnym zoomem, koszt wystrzału jest o 1 AP niższy. Domyślnym rodzajem amunicji jest amunicja AP.

Więcej napiszę w dalszych postach.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 21-11-2006, 17:41
Post #2




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 90
Nr użytkownika: 583
Dołączył: 10-06-2003

ciekawie ciekawie sie zapowiada :D nie lubie się wymądrzać ale może by tak pokusić się o zmianę grafik poszczególnych broni ?? bo w bodajze MG dwóch generacji jest ta sama grafika (M60)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-11-2006, 19:19
Post #3




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 994
Nr użytkownika: 1 816
Dołączył: 22-12-2004

QUOTE (kivan_666 @ 21-11-2006, 15:56)
ciekawie ciekawie sie zapowiada :D

Dzięki :) .

QUOTE
nie lubie się wymądrzać ale może by tak pokusić się o zmianę grafik poszczególnych broni ?? bo w bodajze MG dwóch generacji jest ta sama grafika (M60)

No cóż, są dwa powody takiego stanu rzeczy - pierwszy związany jest ze światem gry a drugi z problemami natury praktycznej.
Ten pierwszy jest taki - jest to praktycznie ten sam karabin, tyle, że korzystający z innej amunicji. Większość zmian nie jest widoczna na zewnątrz.
Drugi jest taki, że po prostu nie mam grafika ;) .


***


Następujące bronie wylatują z gry:
Pancor Jackhammer, CAWS, P90c oraz LSW.

Gauss Rifle, Gauss Pistol, E11, E11E, oraz Vindicator Minigun zostają zamienione w bronie zrobione po wojnie przez Enclave.

***

Fallout Revisited - mod dla F1:
Pierwszym etapem będzie mod do Fallouta dodadający część broni z F2 i zmieniający opisy i funkcjonowanie części broni (Tych z F2 - głównie broni z realnego świata) oraz zmieniający część broni w lokacjach (np. Snajperki znalezione w The Glow będą na amunicję 7.62mm, ponieważ nie zostały zmodyfikowane przez powojennych rusznikarzy).

Termin wydania wersji 0.5:
do końca tego miesiąca.

Co o tym sądzicie?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-11-2006, 20:09
Post #4




Zoor
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 1 356
Nr użytkownika: 3 713
Dołączył: 18-09-2006

Pomysł według mnie bardzo dobry, wprowadza więcej realizmu do broni, jest też jakieś logiczne wytłumaczenie takiego stanu rzeczy - bo skąd u US Army AK - 112 w Fallach, skoro nazwa wskazuje na rosyjskie pochodzenie? Może się czepiam, ale życzę Ci, Sorrow, powodzenia.
PS. Co masz zamiar zrobić z Bozarem?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-11-2006, 20:33
Post #5




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 994
Nr użytkownika: 1 816
Dołączył: 22-12-2004

Będzie z niego eksperymentalna snajperka kaliber 7.62mm, która zresztą nie weszła do powszechnej służby. Ma parametry podobne do Sniper Rifle, ale koszt oddania strzału będzie wynosił 5 AP (z powodu tego, że Bozar jest półautomatyczny).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-11-2006, 20:37
Post #6




SHM-4
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 1 032
Nr użytkownika: 362
Dołączył: 15-03-2003

QUOTE (Zoor @ 22-11-2006, 18:24)
Pomysł według mnie bardzo dobry, wprowadza więcej realizmu do broni, jest też jakieś logiczne wytłumaczenie takiego stanu rzeczy - bo skąd u US Army AK - 112 w Fallach, skoro nazwa wskazuje na rosyjskie pochodzenie?

AK-112 jako rosyjska broń w standardowym wyposażeniu US Army to oczywiście swoisty żart twórców ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 22-11-2006, 22:03
Post #7




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 90
Nr użytkownika: 583
Dołączył: 10-06-2003

ej precz z lapami od Gaussa ;) w sumie to bardziej wole Real Weapons w Fallu ale to mysle bedzie ciekawa odmiana. A moze by tak (jak juz ostro zmieniasz) pomerdac troche w pistoletach jeszcze ?? Bo caly obraz Twego moda bedzie psul Desert oraz pare innych pukawek
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 07-12-2006, 18:00
Post #8




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 994
Nr użytkownika: 1 816
Dołączył: 22-12-2004

QUOTE (Vermin @ 22-11-2006, 18:52)
AK-112 jako rosyjska broń w standardowym wyposażeniu US Army to oczywiście swoisty żart twórców ;)

Hehehe...
W sumie, to możliwe, że masz rację :D .
No cóż, Ja się w takim razie do tego żartu dołożyłem :P .

***

Jest małe opóźnienie spowodowane złowieszczym zjawiskiem zwanym "studia".

***

Teraz mam pytanie do koneserów:
Tak się zastanawiam jaką właściwie mam przestrzeń do zmieniania broni z F1...
Na ile broń jest częścią Fallouta.

Co sądzicie o zamianie amunicji .223 na 7mm?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 08-12-2006, 23:16
Post #9




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 480
Nr użytkownika: 1 878
Dołączył: 14-01-2005

W FO1 mozesz edytowac i tworzyc nowa bron podobnie jak w FO2 (na 99%) Spróbuj, to bedziesz wiedział na pewno.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 09-12-2006, 01:14
Post #10




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 994
Nr użytkownika: 1 816
Dołączył: 22-12-2004

Wiem, ale chodziło mi raczej o przestrzeń na zmienianie broni i tworzenie nowych, w sensie Świata Fallouta. Tak, żeby koneserzy Fallouta nie odrzucili tego moda dlatego, że za dużo miesza...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 09-12-2006, 10:11
Post #11




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 48
Nr użytkownika: 2 124
Dołączył: 16-04-2005

No powodzenia ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 09-12-2006, 12:28
Post #12




Zoor
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 1 356
Nr użytkownika: 3 713
Dołączył: 18-09-2006

Soorow, jeszcze jedna prośba - czy w swoim modzie mógłbyś zamienić grafikę .223 Pistol na coś inszego, albo w ogóle go wyrzucić? Taki jeden w F1 stanowił ciekawe urozmaicenie, ale dlaczego do choinki w F2 można spotkać go w każdej dziurze?! Jeżeli mają być Easter eggi, to niech nimi pozostaną, bo inaczej zamienią się w chińską tandetę z bazaru (vide ów pistolet właśnie).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 09-12-2006, 14:53
Post #13




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 994
Nr użytkownika: 1 816
Dołączył: 22-12-2004

W F2 go nie będzie :) . Zdecydowanie nie będzie :D .
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 09-12-2006, 14:58
Post #14




SHM-1
Group Icon
Grupa: GWR-3
Postów: 480
Nr użytkownika: 1 878
Dołączył: 14-01-2005

QUOTE (Sorrow @ 09-12-2006, 00:29)
Wiem, ale chodziło mi raczej o przestrzeń na zmienianie broni i tworzenie nowych, w sensie Świata Fallouta. Tak, żeby koneserzy Fallouta nie odrzucili tego moda dlatego, że za dużo miesza...

Rozumiem o co Ci chodzi. Moim zdaniem to jest bardzo mało tej przestrzeni w FO1 dla broni. To co ja bym zaproponował to jedynie drobne korekty w parametrach niektórych broni. I nie dodawałbym raczej nowych i nie ujmował bym też starych (istniejących). Właśnie w FO1 to ilośc broni i pancerze oraz wytrzymałosc przeciwników (ich zdolności bojowe, liczba punktów życia oraz wyposażenie) są całkiem dobrze dobrane.

EDIT:
Poza jedną rzeczą, mianowicie w FO1 podczas zadawania obrażeń modyfikatory amunicji nie są brane pod uwagę!!! Praktycznie przekłada się to na to, że strzelając z amunicji JHP czy AP zadajemy takie same obrażenia :/ Amunicja w FO1 jest prawie niemodowalna(winnym tego jest engine Fallout1), poza ustawianiem wspólczynnika zmieniającego Klasę Pancerza (Armor Class - AC) ale i tak nie jestem tego na 100% pewien.

Ten post był edytowany przez Cubik: 09-12-2006, 15:07
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 09-12-2006, 22:59
Post #15




SHM-4
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 1 032
Nr użytkownika: 362
Dołączył: 15-03-2003

QUOTE (Sorrow @ 07-12-2006, 16:15)
Tak się zastanawiam jaką właściwie mam przestrzeń do zmieniania broni z F1...
Na ile broń jest częścią Fallouta.

Co sądzicie o zamianie amunicji .223 na 7mm?

Jeśli chodzi o "F1 w F2" to raczej bym pozostawił bez zmian w kwestii wyglądu/historii, choć kwestia rozmieszczenia w samej grze budzi wątpliwości.

A co do powyższych kwestii - mnie osobiście irytowały przeważnie te wszystkie P90tki, CAWS-y, Jackhammery, G11tki - z nimi ewidentnie trzeba zrobić porządek (przemianować/wywalić). Nie jestem pewien co do XL70E3 - broń nie pasuje zbytnio do świata FO, ponieważ ani nie pochodzi z odpowiedniego przedziału czasowego, ani nie ma statusu kultowego wobec którego możnaby zrobić wyjątek (jak w przypadku Desert Eagle); jednak jest to broń prawie niedostępna, więc może by ją uznać za taki "nietypowy wyjątek". Co do FN FAL-a - jego obecność w F2 jako europejskiej broni jest nieco absurdalna (raczej nie ma żartobliwego podłoża jak AK-112) i tę broń moim zdaniem możnaby przemianować, np. na jakąś testową wersję FN FAL-a w Stanach, która zaginęłaby w mrokach dziejów lub coś w tym stylu.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 09-12-2006, 23:41
Post #16




Zoor
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 1 356
Nr użytkownika: 3 713
Dołączył: 18-09-2006

QUOTE
AK-57 używa grafiki FN-Fala i zastępuje FN-Fal HPFA - strzela amunicją 7.62mm i ma zasięg 45 i zasięg ognia automatycznego 20. Ilość pocisków w serii wynosi 5. Ilość amunicji wynosi 20 pocisków.


AK-75 używa grafiki FN-Fala i zastępuje FN-Fal - strzela amunicją 7mm i ma zasięg 45 i zasięg ognia automatycznego 35. Ilość pocisków w serii wynosi 5. Ilość amunicji wynosi 25 pocisków.

Tutaj masz, Vermin, rozwiązanie, jeżeli chodzi o FN FAL.

QUOTE
AK-135 używa grafiki XL70E3 i zastępuje XL70E3 - strzela amunicją 5mm i ma zasięg 48 i zasięg ognia automatycznego 40. Ilość pocisków w serii wynosi 8. Ilość amunicji wynosi 24 pocisków. Z uwagi na wygodny celownik optyczny z 4-krotnym zoomem, koszt wystrzału jest o 1 AP niższy

I wszystko (albo chociaż część) jasne :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-12-2006, 00:00
Post #17




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 994
Nr użytkownika: 1 816
Dołączył: 22-12-2004

QUOTE (Vermin)
Jeśli chodzi o "F1 w F2" to raczej bym pozostawił bez zmian w kwestii wyglądu/historii, choć kwestia rozmieszczenia w samej grze budzi wątpliwości.

Co dokładnie masz na myśli mówiąc o "F1 w F2"? Nie za bardzo rozumiem co oznacza to pojęcie. I o czego dokładnie wyglądzie/historii mówisz?
Z tego, co zaobserwowałem, to w historii broni w Świecie Fallouta (jeżeli coś takiego jak historia broni w ogóle istnieje) brakuje dwóch etapów - tego, co się działo po WWII i tego, co się działo w czasach "nowoczesnych" ale jeszcze przed wynalezieniem ogniw fuzyjnych - stąd też wziął się pomysł na te wszystkie AK-57, AK-75 (tak swoją drogą, to jest to kontynuacja koszmarnego żartu pod tytułem - główny amerykański karabina zamiast M-XX nazywa się jak jego Sowiecki odpowiednik ;) ) i MG-62 i MG-84.

QUOTE (Vermin)
A co do powyższych kwestii - mnie osobiście wkurzały tylko te wszystkie P90tki, CAWS-y, Jackhammery, G11tki - z nimi ewidentnie trzeba zrobić porządek (przemianować/wywalić).

Zrobione ;) . G11 przerobiła się na 1.7mm SPIW, CAWS stał się półałtomatycznym shotgunem, Jackhammer zniknął a istnienie P90 wisi na włosku, bo może jeszcze zaistnieć jako MP-11, 14mm SMG.

QUOTE
Nie jestem pewien co do XL70E3 - broń nie pasuje zbytnio do świata FO, ponieważ ani nie pochodzi z odpowiedniego przedziału wiekowego, ani nie ma statusu kultowego wobec którego możnaby zrobić wyjątek (jak w przypadku Desert Eagle); jednak jest to broń prawie niedostępna, więc może by ją uznać za taki "nietypowy wyjątek".

Nie wiem. Ja po prostu przerobiłem go na Advanced Assault Rifle - jeden z ostatnich karabinów przed nadejściem broni energetycznej - polimerowy i bezduszny - doskonały towarzysz dla Combat Armor.

QUOTE
Rozumiem o co Ci chodzi. Moim zdaniem to jest bardzo mało tej przestrzeni w FO1 dla broni. To co ja bym zaproponował to jedynie drobne korekty w parametrach niektórych broni. I nie dodawałbym raczej nowych i nie ujmował bym też starych (istniejących). Właśnie w FO1 to ilośc broni i pancerze oraz wytrzymałosc przeciwników (ich zdolności bojowe, liczba punktów życia oraz wyposażenie) są całkiem dobrze dobrane.

Hmm...
W sumie, to tej broni nie dodałem dużo - kilka AK-75 i AK-135 w rękach strażników w The Hub - tak by nie mieli wszyscy jednakowej broni, ze 3 MG-84 i kilka AK-75 i MG-84 u Jacoba (oba występują jako broń archaiczna, ale wystarczająco skuteczna by jej nie wyrzucać). Dodatkowo trochę pozmieniałem broń w The Glow, tak, żeby było tam więcej "nowoczesnej" broni (z ery "Combat Armor" - czyli czasów kiedy mięli już zaawansowane polimery a nie mieli jeszcze ogniw fuzyjnych - AK-135 zamiast AK-112 i jeden, czy 2 AIWS) oraz trochę snajperek w 7.62mm (tych, które nie zostały przerobione przez Jacoba ;) ).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-12-2006, 00:18
Post #18




SHM-4
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 1 032
Nr użytkownika: 362
Dołączył: 15-03-2003

QUOTE (Zoor @ 09-12-2006, 21:56)
Tutaj masz, Vermin, rozwiązanie, jeżeli chodzi o FN FAL.

Tak wiem, przeczytałem tamtą wypowiedź Sorrowa, a swoje 3 grosze dorzuciłem niezależnie.

QUOTE (Sorrow @ 09-12-2006, 22:15)

Co dokładnie masz na myśli mówiąc o "F1 w F2"? Nie za bardzo rozumiem co oznacza to pojęcie. I o czego dokładnie wyglądzie/historii mówisz?

Być może źle Cię zrozumiałem:
QUOTE (Sorrow)
Tak się zastanawiam jaką właściwie mam przestrzeń do zmieniania broni z F1...

- myślałem, że mówisz o ewentualnej zmianie broni w F2, a ściślej: tej która występowała w F1. To miałem na myśli mówiąc "F1 w F2".
'Wygląd/historia' - chodziło mi o wygląd broni (w ekwipunku) oraz historię: niekiedy zawartą w opisie broni. To też jakieś aspekty zmiany.

QUOTE

ze 3 MG-84 i kilka AK-75 i MG-84 u Jacoba (oba występują jako broń archaiczna, ale wystarczająco skuteczna by jej nie wyrzucać). Dodatkowo trochę pozmieniałem broń w The Glow, tak, żeby było tam więcej "nowoczesnej" broni (z ery "Combat Armor" - czyli czasów kiedy mięli już zaawansowane polimery a nie mieli jeszcze ogniw fuzyjnych - AK-135 zamiast AK-112 i jeden, czy 2 AIWS) oraz trochę snajperek w 7.62mm (tych, które nie zostały przerobione przez Jacoba ;) ).


Tj. chodzi o Jake'a? ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-12-2006, 00:37
Post #19




Wieczny Malkontent
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 722
Nr użytkownika: 1 290
Dołączył: 31-03-2004

Sorrow - mam uwagę techniczną (dopiero teraz - bo nie zgłębiałem się w ten temat wcześniej):

Dlaczego broniom z celownikami optycznymi obniżasz AP na strzał, zamiast powiększać? Przecie juz w pierwszym Falloucie Snajperka strzelała za 1 AP więcej. Żeby nie trzymać się tylko tej snajperki - już tłumaczę czemu takie pomniejszanie nie ma dla mnie sensu: Otóż w Falloucie walki sa prowadzone na tak małą odległość, bądź w takim tempie, że nikt tu się nie bawi w dokładne mierzenie (wszyscy walą "z biodra"), a jeśli już by się bawił, to może zyskac lepsze szanse trafienia (zależy... jak dla mnie z odległości paru metrów ciężko kogokolwiek utrzymać w celowniku), ale nigdy na czasie!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 10-12-2006, 01:30
Post #20




SHM-3
Group Icon
Grupa: GWR-4
Postów: 994
Nr użytkownika: 1 816
Dołączył: 22-12-2004

Mef - W Falloucie walki toczą się na "małych" dystansach dlatego, że miasta i zasięgi broni są zeskalowane w dół - nie sądzę, by miało to coś wspólnego z reprezentowaną rzeczywistością. Zauważ, że przedstawienie symbolizowanej przez planszę gry rzeczywistości by wymagało kilku(nasto)krotnie większych miast i snajperek z zasięgiem ponad 500 metrów, karabinów szturmowych z zasięgiem ponad 300 metrów, oraz pistoletów z zasięgiem do 50 metrów, tak więc daleki jestem od uznania tego, co robi figurka w grze za dokładne przedstawienie jej akcji, tak samo jak daleki jestem od uznania, że w NCR żyje kilkadziesiąt ludzi.

QUOTE (Vermin @ 09-12-2006, 22:33)
QUOTE (Sorrow @ 09-12-2006, 22:15)

Co dokładnie masz na myśli mówiąc o "F1 w F2"? Nie za bardzo rozumiem co oznacza to pojęcie. I o czego dokładnie wyglądzie/historii mówisz?

Być może źle Cię zrozumiałem:
QUOTE (Sorrow)
Tak się zastanawiam jaką właściwie mam przestrzeń do zmieniania broni z F1...

- myślałem, że mówisz o ewentualnej zmianie broni w F2, a ściślej: tej która występowała w F1. To miałem na myśli mówiąc "F1 w F2".
'Wygląd/historia' - chodziło mi o wygląd broni (w ekwipunku) oraz historię: niekiedy zawartą w opisie broni. To też jakieś aspekty zmiany.

Co do ewentualnych zmian broni z F1 - to mógłby to być DE na jakiś pseudo-DE, na przykład MRI Eagle 2000 i amunicja .223, której po prostu brakuje kontekstu w grze i świecie Fallouta - wygląda mi ona na pozostałość z prawdopodobnych czasów, gdy planowali dać M-16 i AK-47.

QUOTE (Vermin @ 09-12-2006, 22:33)
Tj. chodzi o Jake'a? ;)

RacjaXD
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

2 Strony  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 29-01-2020, 17:11