Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Fallout2 Kroniki Riddicka, Mod autorstwa Arkadiusza Balcerzaka

post 17-08-2008, 16:17
Post #1




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 585
Nr użytkownika: 7 827
Dołączył: 03-08-2008

Tutaj jest wątek na NMA, o modzie autorstwa Arkadiusza Balcerzaka:

http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic...0ccf3481bcdb707

link do pakietu screen shotow:

http://rapidshare.com/files/103621625/FALLOUT_COR.rar.html

A tutaj to co ma Autor do powiedzenia o swoim dziele:

"Fabuła mojego fallouta jest bardzo rozbudowana i uważam że będzie to jedyny wielki mod (większy od Restoration Project) do fallouta. Zależało mi bowiem na stworzeniu całkowicie nowej fabuły, nowych miast, misji, przez co mod ten jest totalną konwersją, można go nazwać kontynuacją fallouta 2. Wiem o falloucie więcej niż sami twórcy, pisanie skryptów to dla mnie przyjemność i prostota. Latami wyczekiwałem na jakiegoś sensownego moda do fallouta, w końcu zrozumiałem żę trzeba wziąść sprawy w swoje ręce. Zacząłem szukać w internecie informacji na temat modowania fallouta, tylko upór i konsekwencja pozwoliły mi nauczyć się wszystkiego od zera. Robienie map, nowych przedmiotów, questów. Nie chcę tutaj opisywać jak wygląda cała fabuła mojej gry, gdyż niedługo wydam jej demo którego przejście doświadczonym graczom zajmię dobrych kilka godzin. Co do Riddicka, to uwielbiałem filmy z jego rolą, były trzy:Pitch Black, Chronicles of Riddick i film animowany Chronicles of Riddick: Dark Fury. Umieszczenie go jako głównego bohatera było dla mnie przyjemnośćią, zapewniam wam że nie zepsuje to klimatu gry. Fabuła gry ma miejsce kilka lat po zakończeniu tej z fallouta 2, po zwróceniu G.E.C.K'a do arroyo i zniszczenia głównej bazy enklawy, czyli platformy wiertniczej, nasz bohater postanowił spędzić resztę życia w Nowym Reno, lecz nic nie jest takie piękne, po pewnym czasie Enklawa odzyskuje swoje dawne siły i zakłada nową bazę setki kilometrów od Nowego Reno, po katastrofie na platformie wiertniczej enklawa straciła większość swoich sił przez co musiała uzupełnić wielkość armii. Od tamtej pory Enklawa zaczęła wyłapywać największych i najtwarszych ludzi z całych pustkowi aby zaciągnąć ich w swoje szeregi. Tym kimś byłeś np. własnie ty i Riddick. Enklawa przygotowała jeszcze jeden etap mianowania na rekrutów, mianowicie polegał on na przejśćiu próby (tak samo jak w falloucie 2 była np świątynia prób) próbę przeżywali tylko najtwardsi z najtwarszych i mogli oni stać się rekrutami. Przed rozpoczęciem próby możesz przejść sporo questów w obozie w którym jesteś przetrzymywany, masz nawet możliwość wypełnienie kilka questów dla Riddicka. Po przejśćiu próby i mianowaniu na rekruta dowiadujesz się od generała o kolejnym zadaniu, po wypełnieniu jego dostajesz kolejne zadanie w któym dowiadujesz się o zniknięciu Riddicka, musisz go odnaleźć za wszelką cenę. Od tej pory jesteś wolnym rekrutem enklawy, którego głownym celem jest odnalezienie zbiega. Po przejśćiu próby nie trzeba zostawać rekrutem, można po prostu z tego zrezygnować, trzeba zasłużyć na bycie rekrutem gdyż bycie rekrutem jest to dla ciebie jedną z najlepszych opcji na pustkowiach, w grze możesz wstąpić do Enklawy lub Bractwa Stali. W zależnosci które z nich wybierzesz twoje losy potoczą się inaczej. To tylko początek gry nie chcę opisywać wszystkiego co będzię gdy przejdziesz próę, na pewno gra was wciągnie. Z uwagi że grę robie całkowicie sam zajmuję mi to bardzo dużo czasu, pracuję nad nią juz prawie pół roku, ale zapewniam was że jej premiera odbędzie się na pewno, za dużo pracy w nią włożyłem by teraz ją porzucić, jak narazie prace idą pełną parą, gra jest ukończona już w 60 %."

Moim zdaniem szykuje się niezły mod, mimo iż nie kapuje co ma Riddick do Falloutów to i tak jakość tego co widziałem jest naprawdę świetna! A że robi to 16 letni chłopak to tym bardziej robi większe wrażenie! Rośnie nam pokolenie zdolnych młodych moderów którzy pozwolą tej grze żyć jeszcze dłużej!


p.s nie widziałem nigdzie wątku o tym modzie, ale jak będzie to sorry;/
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-08-2008, 03:43
Post #2




SHM-3
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 968
Nr użytkownika: 4 233
Dołączył: 03-03-2007

A nie mogą zrobić czegoś w uniwersum Fallouta? Tylko ciągle żywe trupy, polskie wastalndy, ridicki pewnie niedługo ktoś będzie robił moda o gwiezdnych wojnach. Fajnie że ktoś robi moda i mu się chce chwała mu za to ale nie rozumiem tej mody na robienie modów opierającyh sie o inne uniwersum.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-08-2008, 08:51
Post #3




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 170
Nr użytkownika: 86
Dołączył: 24-11-2002

Pomysł bardzo ciekawy, bardzo lubię postać Riddicka i może to być naprawdę wyjątkowy i ciekawy mod. Z niecierpliwością czekam na rozwój projektu ^_^
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 18-08-2008, 15:37
Post #4




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 585
Nr użytkownika: 7 827
Dołączył: 03-08-2008

Pojawienie się Riddicka jest trochę kontrowersyjne, lecz nie znaczy to iż ten mod od razu będzie kiepski, a zresztą z tego co można przeczytać, to nadal jest uniwersum Fallouta. Myślę że taki mały mix nie musi od razu przekreślać całego moda.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 16-10-2019, 12:34