Portal | Blog | Album | Chat
IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

2 Strony  1 2 > 
Reply to this topicStart new topic

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Premiera Operation Anchorage

post 27-01-2009, 12:45
Post #1




Zoor
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 1 356
Nr użytkownika: 3 713
Dołączył: 18-09-2006

Zgodnie z zapowiedziami Bethesdy, od dzisiaj można pobrać z Internetu (za pomocą usługi Games for Windows Live*) pierwszy oficjalny dodatek do Fallouta 3. Operation Anchorage, bo taka jest jego nazwa, przenosi gracza w śnieżne tereny Alaski, o którą bój toczą ze sobą Amerykanie i Chińczycy. Radość z zatknięcia Stars and stripes w zmrożoną ziemię będzie jednak tylko połowiczna - cała operacja okaże się być jedynie symulacją, mającą na celu pomoc w uzyskaniu nowoczesnego sprzętu (spoczywającego dotąd bezpiecznie w jednej z Krypt) Wygnańcom z Bractwa Stali.

Gracz, oczywiście, będzie miał okazję przetestować nowe uzbrojenie (w tym karabin Gaussa), pancerze (na przykład Hei Gui - chiński kombinezon maskujący), a przede wszystkim, z własnoręcznie dobraną drużyną przemierzać będzie przez co najmniej kilka godzin tundrę, aby dotrzeć do samego serca komunistycznej bazy, zdobywając po drodze perki i osiągnięcia systemy XBox Live/Games for Windows Live. Niestety, wbrew temu, czego oczekiwali niektórzy, z żadnego miejsca wirtualnej Alaski nie zobaczymy Rosji...


*niestety, w Polsce usługa ta nie działa poprawnie, więc większość z nas skazana będzie na przysłowiowego "wujka z zagranicy". Gdyby ktoś mieszkał jednak w bardziej cywilizowanym kraju, pobranie dodatku będzie go kosztowało 800 punktów.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-01-2009, 16:07
Post #2




Newsman Shamo
Group Icon
Grupa: Newsman
Postów: 455
Nr użytkownika: 1 895
Dołączył: 22-01-2005

800 punktów w Europie = 10 euro

Ludzie donoszą że skończyli ten dodatek w jakieś 2 godziny, i to bez specjalnego pośpiechu.

Nowy perk praktycznie nic nowego nie wnosi, podnosi każdy skill o 1.

Gauss to teraz energy weapon i chodzi na MFC.

To taka garstka ciekawostek ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-01-2009, 16:21
Post #3




Zoor
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 1 356
Nr użytkownika: 3 713
Dołączył: 18-09-2006

10 euro za coś, co można przejść w dwie godziny?! no, ale skoro Beth życzuła sobie dwa zielone za zbroję dla konia, którą każdy mógł zrobić w pół dnia, to co się dziwić...A przerobienie Gaussa na broń energetyczną i brak 2mmEC to po prostu... po prostuy ręce się załamują. Równie dobrzez flamer mógłby być energetyczny. albo wszystko - przecież energia i materia to dwie strony tego samego medalu ;).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 27-01-2009, 16:31
Post #4




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 585
Nr użytkownika: 7 827
Dołączył: 03-08-2008

Wiedziałem ze gaussa spier :cenzura: no ale jak oni mogli nam to zrobić? Dlaczego znowu moderzy będą musieli naprawiać błędy tych oszołomów?
A to że trwa to 2 godziny, wcale mnie nie dziwi, to jest typowy wynik dla beth post oblivionowskiej.

Wow nawet trailer zrobili.



Ten post był edytowany przez Morbid: 27-01-2009, 23:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-01-2009, 10:55
Post #5




Snajper Kontaktowy Ojciec Założyciel fMUDa
Group Icon
Grupa: Fallout Corner
Postów: 1 788
Nr użytkownika: 319
Dołączył: 22-02-2003

o Jezus Maria " prawie " jak mgs 4 :P
Porażka
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-01-2009, 11:05
Post #6




Wilk Bardzo Zły
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 2 119
Nr użytkownika: 833
Dołączył: 27-08-2003

QUOTE(Zoor @ 27-01-2009, 16:36)
10 euro za coś, co można przejść w dwie godziny?!

A co ludzie mówią o tym, w ile można przejść F3? Bo ja przkroczyłem 120 godzin i nadal mam co zwiedzać. I to bez sztucznego naciągania i wielokrotnego wracania. Odwiedzam po prostu lokację za lokacją, tak jak robię to we wszystkich innych crpg'ach. :)

Poprzednie Fallouty też da się skończyć w ciągu kilku godzin - bez specjalnego pośpiechu, ale również bez schodzenia z głównej linii fabularnej. Tylko po co?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-01-2009, 12:22
Post #7




SHM-0
Group Icon
Grupa: Trzynasty Schron
Postów: 169
Nr użytkownika: 6 762
Dołączył: 25-03-2008

Wolv, Operation Anchorage jest w stu procentach liniowa i nie ma tam nic do roboty poza wypełnieniem głównego wątku (ewentualnie można jeszcze poszperać po kątach w poszukiwaniu walizek, które odblokowują nowy profit, ale też nie wiąże się to z jakimś wielkim zbaczaniem ze ścieżki, jaką przygotowali autorzy). W dwie - trzy godziny (1,5 według Krypty) robi się w tym DLC wszystko, co jest jest możliwe do osiągnięcia.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 28-01-2009, 12:47
Post #8




Wilk Bardzo Zły
Group Icon
Grupa: Przyjaciel Shamo
Postów: 2 119
Nr użytkownika: 833
Dołączył: 27-08-2003

Aha - to gorzej. :/
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-01-2009, 13:26
Post #9




SHM-0
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 209
Nr użytkownika: 8 048
Dołączył: 29-08-2008

Eeee tam, dodatek raczej ssie. Jak będę chciał postrzelać to lepiej odpalę sobie jakiegoś pełnoprawnego FPSa :). Chociaż Gauss się pojawił. Jaki jest, ale jest... teraz czekamy na modderów :) (bo dziwne, że jeszcze nie ma fanowskiego M72).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-01-2009, 13:54
Post #10




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 585
Nr użytkownika: 7 827
Dołączył: 03-08-2008

Ten add-on jest krotki, głupi i dosłownie jednorazowy, po wyjściu z symulacji już do niej nie wrócisz. Po przejściu dostaje się trochę starego stuffu, dwie zbroje, kilka nowych noży i uszkodzonego Gaussa... Wof! Jedyne co mi się w tym dodatku podoba, to wygląd bazy gdzie znajduje się wejście do symulacji, jakoś mi z Lost Hillem się kojarzy, choć kolorystyka zupełnie inna.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-01-2009, 18:59
Post #11




Zoor
Group Icon
Grupa: Super Moderator
Postów: 1 356
Nr użytkownika: 3 713
Dołączył: 18-09-2006

A do tej bazy można przynajmniej wracać jeszcze później?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-01-2009, 19:58
Post #12




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 585
Nr użytkownika: 7 827
Dołączył: 03-08-2008

Do bazy tak, ale po wysprzątaniu jej nie ma tam już nic ciekawego do oglądania. No może poza nowym, moim zdaniem klimatycznym layout'em.

Ten post był edytowany przez Morbid: 29-01-2009, 19:58
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-01-2009, 20:09
Post #13




SHM-1
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 412
Nr użytkownika: 6 276
Dołączył: 14-02-2008

Ja się cieszę z nowych modeli i tekstur. Śnieg, te sprawy. Reszta mnie niespecjalnie interesuje.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-01-2009, 20:14
Post #14




SHM-1
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 314
Nr użytkownika: 4 080
Dołączył: 27-01-2007

Podstawkę F3 ukończyłem niejako niechcący (w pewnym momencie wciągnął mnie główny wątek i po prostu gra się skończyła :( . Czując niedosyt odpaliłem gierę jeszcze raz. I co? po dwóch popołudniach wyłączyłem i do dziś nie wracam. Gra potrafi zachwycić, ale tylko raz. Przy drugim podejściu niczym nas nie zaskoczy - chyba, że dotychczas nie odkrytymi lokacjami, ale to za mało, by zatrzymać gracza przy monitorze. Myślę, że żaden dodatek taki, jak "Operacja Anchorage" (choć nie grałem) nie przyciągnie mnie do monitora - tym bardziej, że jest płatna (nie ważne ile). Pierwotny zachwyt grą bardzo szybko wystygł i po ocenieniu gry na zimno stwierdzam, że wolę po raz kolejny szukać waterchipa lub G.E.C.K.-a, niż rozwiązywać problemy istniejące na Stołecznych Pustkowiach, czy nawet na Alasce.
Ba - więcej frajdy przynosi mi przemierzanie pustkowii Hummerem w "Tictacsie" (nawet gdy gram bez świetnego totalmoda "Awaken" - polskojęzycznej, rodzimej produkcji naszych chłopaków ze Sceny).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-01-2009, 20:35
Post #15




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 585
Nr użytkownika: 7 827
Dołączył: 03-08-2008

Ta Nath, dużo tego jest rzeczywiście ;) Nawet drzew nowych nie zrobili, a w dodatku to co miało służyć jako ozdoba tła, nie raz pcha się na pierwszy plan, sami zobaczcie:

1, 2, 3 i 4

Ten post był edytowany przez Morbid: 29-01-2009, 20:36
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-01-2009, 20:39
Post #16




SHM-4
Group Icon
Grupa: GWR-5
Postów: 1 659
Nr użytkownika: 1 766
Dołączył: 23-11-2004

Chciałem sobie ściągnąć ten dodatek, ale żeby zobaczyć czy nie wtopię kasy wlazłem na GOLa coby zobaczyć opinie ludzi. Akurat pojawił się filmik z gameplayem. No jak ja to zobaczyłem to mi się odechciało...

- Nie prawda, że są 4 czy ileś tam questów. Quest jest jeden podzielony na parę etapów, czyli jakiś tam parę mini zadań (po prostu dochodzisz do jakiegoś miejsca i o! zaczął się kolejny "quest").
- Cała zabawa to idź przed siebie i morduj.
- No jeśli F3 mi się całkiem nawet podobał, to tutaj wykończono wszelkie resztki klimatu. Symulatory wirtualnej rzeczywistości, Chińczycy atakujący Alaskę, sceneria jak z kolejnego Bonda, w którym ściga się on na nartach w alpejskim kurorcie ze zbirami szalonego naukowca. Równie dobrze to mogłaby być kolejna część NOLFa (ktoś jeszcze pamięta tą gierkę?)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 29-01-2009, 20:51
Post #17




SHM-2
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 585
Nr użytkownika: 7 827
Dołączył: 03-08-2008

No jasne że pamięta. A jeszcze taka ciekawostka ap ropo tych misji: po zaliczeniu każdego questa, gracz automatycznie teleportuje się do bazy (poza ostatnią misją), kretyńskie rozwiązanie które skraca i tak już krótką grę, co za bałwany tam pracują do chuuaaa pana? Taką świetną, pełną i ociekającą miodem licencje kupili a robią z tego proste i płytkie łupanie dla 10 letnich dzieci (tak jakby nie wystarczyło że podstawka kuleje).

Ten post był edytowany przez Morbid: 29-01-2009, 20:56
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 30-01-2009, 04:36
Post #18




SHM-1
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 412
Nr użytkownika: 6 276
Dołączył: 14-02-2008

Te drzewa to sam tak naskrobałeś, czy już tak były? :) Znając Obka nawet mnie to tak bardzo nie zdziwiło. A na robienie postapo w scenerii wiecznej zimy to i tak raczej za mało modeli.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 30-01-2009, 16:00
Post #19




SHM-1
Group Icon
Grupa: Obywatel
Postów: 317
Nr użytkownika: 7 577
Dołączył: 09-07-2008

Kurcze panowie tak narzekacie to napiszmy razem do nich jakiego powinni zrobic Fallouta co i jak powinno, a nie bezsensownie siedzimy i piszemy co nam sie nie podoba :P Chcialbym poprawy trybu TPP i zrobic gre troche bardziej pasujaca do Fallouta! Mozemy zrobic liste taka duza liste co powinno byc zmienione... :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
post 30-01-2009, 16:24
Post #20




Newsman Shamo
Group Icon
Grupa: Newsman
Postów: 455
Nr użytkownika: 1 895
Dołączył: 22-01-2005

Cerberix, twój młodzieńczy zapał jest uroczy. Naprawdę myślisz że jak im napiszesz listę co Ci się nie podoba i co byś zmienił to oni ją w ogóle przeczytają i cokolwiek z tego w życie wdrożą? O słodka naiwności :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

2 Strony  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 13-11-2019, 02:57