Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nowe Vegas, nowe informacje
SHAMO Fallout Community > Dla Gości > Nowości / Archiwum / Komentarze
Zoor
Jak zwykle nieoceniony Ausir podjął się stworzenia na swoim krypcianym blogu listy konkretów, które wyłowić można na temat New Vegas na forum Bethesdy. Dzięki temu wiemy, że między innymi:

-Domyślny tryb rozgrywki będzie podobny do zastosowanego w Falloucie 3, jednak dostępny ma być też tryb hardcore, w którym główny bohater zmuszony będzie jeść, pić, a rany potrzebować będą czasu na zagojenie się.

-Fabuła opierała się będzie o spór między Legionem Cezara (znaną już z Van Burena frakcją), Republik,ą Nowej Kalifornii i mieszkańcami New Vegas.

-Protagonista nie będzie pochodził z Krypty, ale otrzyma PipBoya od jednego z mieszkańców któregoś ze schronów (istnieją także zdjęcia przedstawiający charakterystyczny niebieski strój).

-Pojawią się nowe bronie - m.in karabin przypominający M4.

-W trybie VATS dostępne będą ataki w krocze.

-Powodem, dla którego Vegas jest rozświetlone po nuklearnej zagładzie, jest działająca wciąż elektrownia wodna w Tamie Hoovera, która sama ma zostać umieszczona w grze. Poza tym, odwiedzić będzie można miasta Fremont i Primm, jak też samo Vegas, w którym swoją siedzibę będzie mieć Legion Cezara. Główna kwatera NCR natomiast znajdować się będzie na lotnisku McCarran. Dodatkowe atrakcje stanowić mają Black Mountain i Strefa 51.

-Kompanem gracza zostać może ghul uratowany przed mutantami.

-Powrócą gekony.

-Wśród supermutantów będą zarówno jednostki głupie, jak i inteligentne, w tym Mroczni, jak też mutantka z fryzurą rodem z lat 50, pełniąca najwyraźniej funkcje przywódcy.

-Tworzenie postaci przebiegać będzie nie za pomocą książeczki dla dzieci, ale tajemniczej "vigour machine".

-Pancerz Strażnika RNK ma przypominać tradycyjny pancerz bojowy, z tm że brązowy i z rękawami. Zapewne podobny będzie do ukazanego w trailerze.

-Większy nacisk ma być położony na użycie poszczególnych umiejętności w rozmowach. Na przykład postać z wysokim poziomem umiejętności związanej z materiałami wybuchowymi będzie w stanie przekonać rozmówcę o konieczności wysadzenia czegoś, jeśli zajdzie taka potrzeba. Dla każdej takiej możliwości przygotowano jednak dwie opcje, rozgraniczone pewnym progiem punktowym - więc jeśli wartość umiejętności nie jest wystarczająco wysoka, nawet najlepsze techniki retoryczne nie pomogą.

-Oprócz systemu karmy pojawić ma się również wskaźnik reputacji.

Żródło: blog Ausira.
GDH
Moim skromnym zdaniem zabrakło w tym spisie przynajmniej tych 4 punktów:

- powrót do znanego z prawdziwego Fallouta wyglądu ekwipunku, w osobnym oknie, a nie jako jedna z zakładek pipboya

- porządne opisy uzbrojenia i wszystkiego co można znaleźć w grze + znane z prawdziwego Fallouta obrazki przedmiotów

- zastosowanie więcej niż jednego koloru w "menu gracza" bo w tym zielonym "bushu" z f3 ciężko wytrzymać ( nie obraził bym się gdyby wyglądało to tak jak w F1/2)

- turowy tryb walki z opcjami kamery znanymi chociażby z wow'a, tak aby gracz mógł dowolnie manipulować kamerą i w razie potrzeby ogarniał wzrokiem cały obszar starcia


Headbanger
czyli jednym słowem wszystko (oprócz strzelania w krocze) co zmodowałem w moim F3... widać że obsydian czytał wypowiedzi graczy...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.