Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Hummer->hmve
SHAMO Fallout Community > Wszystko o Fallout'ach > Fallout Tactics: Brotherhood of Steel
Pages: 1, 2
Kit
Czesc małe sprostowanie Hummer to nazwa cywilna tegoz wozu, Bractwo jest
pozostałością po US Army a w wojsku uzywa sie nazwy HMVEE (bodajze Higt Mobile Vehicle jak sie machnołem to poprawcie pisownie po angielsku)
Lesto
Heh, powiedz lepiej jak nim wjechać na misje biggrin.gif !
DrPotf0r
autka sa tylko do jezdzenia po mapie, po bunkrze i po randomach... nigdzie indziej nim nie wjedziesz.
Kit
No i misje gdzie je dostajesz biggrin.gif
Lesto
Wiem, ale myślałem, że ktoś ma moda, co to naprawia smile.gif .
Kit
Takiego moda chyba nie ma do FT
MyQeLL
Żeby taki mod zadziałał, trzeba by modyfikować mapy, ponieważ to przeszkody terenowe uniemożliwiają wjazd pojazdem do większości lokacji...
Sorrow
Można by zmodyfikować tylko te mapy, na, których jest miejsce, gdzie na starcie można chociaż postawić auto.
Taki APC stanowi świetny punkt obronny, ponieważ można schronić się w nim przed ciężkim ostrzałem.
MyQeLL
Pojazdy mają jeszcze wiele innych zalet - na przykład cała drużyna może z niego prowadzić ogień maszynowy nie strzelając sobie wzajemnie po plecach.
Sorrow
Taki mod można zrobić bardzo prosto, ale każdy musi robić dla siebie, bo mapy ważą prawie 30 mega.
Aby móc jeździć pojazdami w misji trzeba wypakować misje z mis-core_* do Fallout Tactics\core\campaigns\missions\core.
Następnie otworzyć je w edytorze misji, wybrać zakładkę level i zaznaczyć vechicles allowed.
Trzeba tylko sprawdzić czy da się dojechać do extraction point, bo inaczej można utknąć z pojazdem.
Przed chwilą robiłem misję w Jefferson, na, którą pojechałem APC z dwójką żołnierzy od lekkiej broni i dwójką od ciężkiej.
Możliwość używania ciężkio opancerzonego pojazdu całkowicie zmienia oblicze gry.
Jechałem sobie przez miasto a mutanci się po prostu rozpadali.
Niestety, w po godzinie grania wyrzuciło mnie do windows ze sławnym mss32.dll.
Ale to już zupełnie inna sprawa.

Wszystkim polecam takie usprawnienie gry, bo jazda scouterem po mieście pełnym ciężko uzbrojonych mutantów, to absurd.
Abadon
Chcialbym zauwazyc, ze to po prostu cheat...
Skoro tworcy gry nie dali mozliwosci jazdy podczas misji to pewnie mieli jakis powod... (utrudnienie rozgrywki)
Sorrow
1. To, co wymyślili twórcy gry nie ma sensu.
Żadna organizacja wojskowa nie rezygnuje z przewagi po to, misja była trudniejsza.
Po to zostałem modderem, żeby móc zmieniać to, co mi się w grze nie podoba.
Wysyłanie lekkiego wozu zwiadowczego i sześciu ludzi na misję, w, której trzeba się przebijać przez barykady i walczyć z ciężko uzbrojonymi, odpornymi na ostrzał super mutantami jest kompletnym idiotyzmem.
Równie dobrze twórcy gry mogli dać wielki, czerwony napis mówiący:
"TO JEST GRA. NIE MOŻESZ WZIĄĆ CIĘŻKIEGO SPRZĘTU, BO CHCEMY, ŻEBY MISJA BYŁA TRUDNIEJSZA"
Coś takiego naprawdę rozwala klimat.
Zamiast normalnie wykonywać misję muszę się zastanawiać, co za idiota wymyślił takie zasady.

2. To nie jest cheatowanie, tylko modowanie w celu urealnienia gry.
Cheatowaniem i to szczególnie wulgarnym, bo nie wymagającym żadnego wysiłku jest odsejwowywanie gry po stracie każdego żołnierza tongue.gif .
Wolv
CYTAT (Kit @ 02-10-2004, 12:40)
Czesc małe sprostowanie Hummer to nazwa cywilna tegoz wozu, Bractwo jest
pozostałością po US Army a w wojsku uzywa sie nazwy HMVE (bodajze Higt Mobile Vehicle jak sie machnołem to poprawcie pisownie po angielsku)

Małe sprostowanie do sprostowania smile.gif

Wojskowe modele nazywane są "Humvee". Nazwa pochodzi od "HMMWV", czyli "High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle"
Abadon
Jako ze tablica FT nie ma moderatora a Griga na razie nie ma na forum, Sorrow otrzymuje ode mnie ostrzezenie za "wielki czerwony napis"...

I wyedytuj prosze swojego posta, wystarczylo po slowach "wielki czerwony" wziac tresc napisu w cudzyslow i kazdy by zrozumial...
Sorrow
O.K. Postaram się w przyszłości być mniej dosłowny.
Kit
A tak przy okazji ciekawe na co jest napedzany HMVVE w FT
Abadon
Sadzac po odglosie silnika - jest to silnik spalinowy... kolejne niedociagniecie w FT...
Blademaster
Mogli chociaż zrobić tak, jak w falloucie 2, czyli dać cosik w rodzaju paliwa.
Energetycznego lub zwykłą benzynę.
TeQuila SunRise
CYTAT (Abadon @ 13-01-2005, 22:51)
Sadzac po odglosie silnika - jest to silnik spalinowy... kolejne niedociagniecie w FT...

Hmm a to ciekawe, mozesz rozwinac ta mysl ? happy.gif
Szczerze mowiac bardziej dziwiloby mnie napedzanie ogniwami niz zwykla staroswiecka ropa, ewentualnie olejem rzepakowym (takiego wojskowego diesla ktory przepali wszystko)
Zocik
Chyba chodzilo o benzynowy co? Ja tam powiem zadnej roznicy w odglosie silnikow nie slysze. dry.gif
Abadon
Chodzilo o to, ze w swiecie znanym z F1/2 pojazdy byly napedzane ogniwami... (ze juz nie wspomne o tym, jak "swietnie" hummer "pasuje" do falloutowego klimatu)
TeQuila SunRise
Nie pojazdy, a pojazd ? biggrin.gif
Coz moge powiedziec, na pewno racja, ale taki (hmm Hammer to faktycznie przegiecie) wojskowy "Jeep" napedzany olejem rzepakowym to imho byloby juz calkiem klimatyczne happy.gif (i realne!)
BoS_kunajk
Ale fajnie by bylo gdyby bylo trzeba jednak dostarczac paliwo pojazdom, oraz by mogly one brac udzial w misjach. Taki transporter na pewno byl by bardzo paliwozerny(niezaleznie na co byl by napedzany) wiec aby dojechac na jakoms misje, ktorej cel jest dosc daleko, moglo by sie nie oplacac brac transportera. To bylo by ciekawe, alvo placisz majatek by kupic zapas paliwa by dojechac i wrocic, albo masz troche trudniej i zarabiasz na sprzecie zdobytym. Zreszta fajnie by bylo gdyby rozwinieto watek awari. Np ze kolo odpada, silnik sie psuje, system kierowania ito, tak jak na prawdziwej wojnie bylo z pojazdami. W tedy zawsze w druzynie musial by byc dobry mechanik.
Kit
Gdzieś czytałem ze w swiecie fallouta po wyczerpaniu ropy pojazdy jezdziły na ogniwach termojadrowych, tak jak legendarny Highway z F2
CDS_ZIBI
Prawdopodobnie w opisie tej części, którą można było zdobyć do Highwaymana, a która zmniejsała spalanie. Albo w tej drugiej. Zresztą nieważne - i tak uważam, ze Hummer w ogóle nie pasuje do świata Fallouta, który bierze swoje "źródło" z lat 50-60tych, a HMMWV to pojazd z lat 80tych :/
Blademaster
Nie no powinny być jeepy bez dachu (cabrio smile.gif ) . Ciekawe jakby wyglądał char kierujący takim jeepkiem (jak by wykonywał ruchy kierwonicą...) .
SiD
Chodzi ci o zwykłą M151'tkę czy Willisa z IIWŚ?
Pozatym troche głupie rozumowanie jest Zibiego. Zakłada, że do późnej przyszłość lepiej pasują elementy z odległej przeszłości, niż z tej realnej, która tak na prawde ma większe szanse obrania formy, którą mamy w falloucie. Jedyne co mnie irytuje, żę taki Bren sie nie rozzyspał przez 300 lat i jest z powodzeniem używany jak wynalazki dziś i jutra.
CDS_ZIBI
SiD ja się tylko odnoszę do świata fallouta i jego źródeł. Nie zastanowiło cię przypadkiem, dlaczego przebojem w świecie Falla jest Akiss, a nie jakieś hiciory britni? Jeśli cię nie zastanowiło, to masz problem.
Już nie raz pisałem, skąd wziął się fallout i dlaczego rzeczy takie jak Heavy Metal, czy HMMWV nie mają prawa bytu...
baka
fajny bylby BTR60/70 i jego 14,5mm dzialko, tylko co on by robil w ułesa ? ;b

a oto link do tego cuda
Kit
Jeżeli dbasz o broń to cie przezyje, a nawet twoje wnuki
SiD
pan Amstrong jest królem sam w sobie i zapewne niezależnie od gry Louis zrobiłby wielkie wrażenie. Prawda jest taka, że klimat, mimo że super, to jednak oparty na nierealnej rzeczywistości, która nie trzyma się kupy miejscami.

CYTAT
Jeżeli dbasz o broń to cie przezyje, a nawet twoje wnuki

A ciebie to konretnie popieprzyło. TO CHOLERNA ZAGŁADA, gdzie ciężko mówić o traktowaniu broni lepiej, lub gorzej, gdzie facetowi ręka odpada i świeci się w ciemności, a z jego mieszkania nie uchowała się żadna rurka odprowadzająca wode z kibla.
Kit
Wszystko zależy od warunków skłądowania broni, jeżeli znajdowały się w suchych pomieszczenaich schronów, to wytrzyma. Przecież Bractwo Stali to pozostałość po Armi USA więc dbają o broń a nawet produkują i sprzedają. Przy okazji nie wiesz czy bron była akurat wyprodukowana te 300 lat temu, mogła być zbudowana tóż przed wojną
Blademaster
Mogłaby być zbudowana nawet po wojnie i to grubo po niej. Broń nie psuje się tak szybko jak np. żarcie. Tylko ulega korozji, rdzewieniu itp., itd. .
Kit
No o to mi chodzi wink.gif
Squonk
Hej panowie!!! Temat bardziej rozległy i starający sie nie odnosić aż za bardzo do treści gry założyłem tutaj Broń zmechanizowana w Falloutach smile.gif Chyba się nie powtarza za bardzo wink.gif

CDS_ZIBI zastanawia się nad tym czemu w Fallach jest taka muzyka a nie inna. Odpowiedź jest prosta, a jest ich nawet kilka:

1) Bo twórcy gry świadomie nawiązali do "atomowego pier...ca" jaki panował w USA w latach 50 laugh.gif
2) Bo czerpali z tych infantylnych klimatów jakimi faszerowano społeczeństwo amerykańskie w tychże latach (Pip Boy, uśmiechnięta rodzina)
3) Bo twórcy gry wyszli z założenia, że w latach 50ych XXI zapanuje moda na styl retro z lat 50ych ale XX wieku (A co? Może za 40 parę lat to już w kosmos będziemy latać? Bez jaj!!! Będzię tak samo jak dziś, a nawet i gorzej laugh.gif )
4) Te lampy i inne starawe urządzenia elektroniczne zostały trafnie przedstawione przez twórców gry. Skoro w fabule gry (patrz Biblia Fallouta) wojna atomowa nadchodzi krok po kroku, to tylko durnie wyposażali by swoją armię i schrony w nowoczesne urządzenia zbudowane z półprzewodnikowych elementów laugh.gif

Sorki za małe zboczenie z tematu, ale chciałem rzucić na dyskusję wiecej światła tongue.gif
CDS_ZIBI
Nie rzuciłeś ani trochę więcej światła, bo każdy (?) zdaje sobie tutaj sprawę, dlaczego jest taka muzyka a nie inna i dlaczego wszystko to wygląda jak 50 lat temu. Mnie natomiast zastanawia - co w tym wszystkim robi kurna HMMWV. Generalnie widać, że z części na część coraz mniej w tym wszystkim jest tego pierwotnego klimatu i coraz bardziej miesza się rzeczywistość fallouta z naszą rzeczywistością (w II to były głównie bronie : FAL, niektóre zabawki H&K itd., a w FT to jush wiadomo - HMMWV, część broni i takie rzeczy, jak np. god panasonicus) i chyba w tym leży powód, dla którego najbardziej podobała mi się pierwsza część ;]
Squonk
CYTAT (CDS_ZIBI @ 03-07-2005, 18:02)
Nie rzuciłeś ani trochę więcej światła, bo każdy (?) zdaje sobie tutaj sprawę, dlaczego jest taka muzyka a nie inna i dlaczego wszystko to wygląda jak 50 lat temu.


Jak nie rzuciłem jak rzuciłem! biggrin.gif No może w latach 50 naszego wieku wróci moda retro na lata 50 wieku ubiegłego wink.gif

CYTAT (CDS_ZIBI @ 03-07-2005, 18:02)
Generalnie widać, że z części na część coraz mniej w tym wszystkim jest tego pierwotnego klimatu i coraz bardziej miesza się rzeczywistość fallouta z naszą rzeczywistością...


No a czemu ma się nie mieszać? Fallfi to nie jest jakiś Władca Pierścieni albo Star Łors. laugh.gif To historia, owszem z gatunku political-fiction wymieszanego z fantastyką bliskiego zasięgu i przyprawiona elemntami social-fiction smile.gif Ale oparto ją na (może niewłaściwe słowo) na faktach autentycznych.
I wracając do HMMWV.
A co miało się pojawić w FT? Krążownik galaktyczny może? wink.gif Twórcy gry wyszli z założenia, że za kilkadzieścia lat, armia amerykańska nadal będzie używać takich pojazdów, ot co! I idąc tym tropem mogłobyć tak, że chłopaki z Bractwa natknęli się na jakiś magazyn z zakonserwowanymi pojazdami. No to sru, i zaczęli ich używać cool.gif
Abadon
Tylko ze hummera nie bylo w latach piecdziesiatych... a zreszta... FT ma sie tak do klimatu Fallouta jak kupa do dzemu.
Darel
A słyszaleś o kupowym dzemie? :> Jak nie to polecam podobno całkiem smaczny smile.gif
DrPotf0r
zamiast hamera powinien sie tam kulac jakis łilis
Squonk
CYTAT (Abadon @ 04-07-2005, 09:05)
Tylko ze hummera nie bylo w latach piecdziesiatych... a zreszta... FT ma sie tak do klimatu Fallouta jak kupa do dzemu.

Ale Fallout nie jest alternatywną historią lat 50 (60, 70, itp) XX wieku. Ale XXI wieku! Więc co z tego, że hummera wtedy nie było? huh.gif

Więc w FT musiało się pojawić to co się pojawiło. Nie sugerujcie się czołgiem Shermanem. To on pasuje tu jak kupa do dżemu, bo zamiast niego mógłby być Abrams alb M60. No ale, żeby klimat był to twórcy gry wrzucili Shermana. dry.gif
CDS_ZIBI
CYTAT
le Fallout nie jest alternatywną historią lat 50 (60, 70, itp) XX wieku. Ale XXI wieku!


Stary, Ty chyba nie zwróciłeś uwagi, że Fallout to nie jest żadna nasza przyszłość, a tylko wizja tej przyszłości z lat 50tych. Dlatego jest tam cats paw a nie playboy, dlatego pomykasz tam Highwaymanem a nie nowym porshe, dlatego wreszcie walczy się tam bronią z lat II WW i niewiele późniejszą (choć są wyjątki, ale je wprowadzili chyba właśnie ci, którzy nie rozumieją skąd fallout). Dlatego tesh masz tam tandetne obrazki z uśmiechniętymi rodzinami - nie ze względu na "powracającą" modę, a ze względu na to, że w latach 50tych zupełnie nie wyobrażano sobie innej przyszłości, a przynajmniej stany żyły w przekonaniu, że ich model jest tak idealny, że się go już poprawić nie da. Oczywiście twórcy dodali do fallouta sporo od siebie, ale generalnie zamysł jest ten sam - wojna atomowa dotknęła kulturę lat 50tych, choć w latach 90tych, a to dlatego, że nie przewidywano zasadniczych zmian. I dlatego Abrams, czy nawet M-60, HMMWV, itp. "ma się do klimatu fallouta jak kupa do dżemu". No i nie zwróciło twojej uwagi to śmieszne pseudo-technologiczne gadanie w gierkach, które pochodzi rodem z S-F sprzed połowy wieku?
Squonk
huh.gif huh.gif huh.gif Wot te na!!!

Twoja teza choć słuszna to nie całkiem trzyma się "kupy" wink.gif Tak jak i zamysł koncepcyjny twórców gry. Bo jeśli chodzi o nich, to goście zrobili takiego miksa popkulturalnego, wrzucając do jednego wora różne klimaty aby stworzyć wspaniałą grę jaką jest seria Fallfich.

Jeśli dobrze Ciebiee zrozumiałem, to wynika z tego, że Fallouty to historia zaczynająca się dziać w latach 50 XX wieku (tak samo chyab twierdzi Abadon). Tylko że przypadkiem ktoś dał o jedną setkę lat do przodu na liczniku... mellow.gif

Wątpliwa to teza, ale tu już wkraczamy w obszar własnego odbiuru fabuły gry. A ja nie mam zamiaru (ani chęci) komuś to interpretować. To nie religia, a ja nie jestem księdzem aby wyjaśniać "co też twórcy gry chcieli nam pokazać" laugh.gif

Zważ jednak na to, ze w latach 50 XX wieku nie brano pod uwagę, że można się "atomowo" wziąść za łby z powodu ropy nafowej czy innych bogactw naturalnych. W Falloutach też nie ma nic o walce światowych ideologii czy innych takich tam. Jest natomiast mowa o wyczerpaniu się zasobów naturalnych jak ropa właśnie. A ten fakt można łatwo oddnieść do oficjalnych danych, mówiących właśnie że za 30 - 40 lat żródła ropy się wyczerpią.

Czyli jednak Fallout to fantastyka bliskiego zasięgu a nie alternatywna historia świata widziana oczami z czasów zimnej wojny. Mimo sporych (i pewnie świadomych) niedówień jakie zrobli twórcy Fallfich, bardziej pewna wydaję mi się teza o powrocie na modę retro w latach 50 naszego wieku happy.gif

Poza tym nie mylmy samej rozgrywki gry od jej otoczki "historiograficznej". Sama gra, owszem to klimaty z ubiegłego wieku. Ale jej uniwersum to nasze czasy za kilkadzieścia lat.
DrPotf0r
w latach 50 XXw. byly pogloski o wyczerpaniu sie zloz roponosnych.
i tak - brano pod uwage wziecie sie za lby z tego powodu.

przykro mi to mowic, ale fakty zmuszaja mnie zacytowania ciebie : Twoja teza choć słuszna to nie całkiem trzyma się "kupy"
Squonk
To naciągana teza była. Poza tym nie było wtedy aż takiego zapotrzebowanie na ropę - gosppodarka opierała się głownie na węglu.
No i kwestia najważniejsza. Co robi ta setka dodana do licznika??? Jak mi zaczniecie udowadaniać, że cała seria Falloutów to tak naprawdę historia z lat 50 XX wieku to... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

No ja rozumiem, że w Stanach to dzieci myślą, że w Polsce żyją polarne misie. Ale nie zakładajmy bajęd, że w tychże latach opracowano już ogniwa termojądrowe, a twórcy gry byli aż tak tępi, że zaczęli mieszać wszystko ze wszystkim smile.gif

CDS_ZIBI pisze o pomykaniu Higwaymenem. No ba! Ale na złomowiskach jakie są w niektórych lokacjach widać też nowe furki. Tak więc Hummerek w FT jest jak najbardziej na miejscu. A Fallout tylko został "polakierowany" klimatami z lat 50ch ubiegłego wieku. smile.gif

Ja rozumiem, że każdy kto choć troszku lubi fantastykę to słysząc o bliskiej przyszłości, wydaje mu się że będzie jakoś tak fantastycznie i super. No bo to jest PRZYSZŁOŚĆ. A g... prawda!!! A czemu w 2050 roku mają nie być produkowane samochody wyglądające jak furki z przed 100 lat? Może dla tych co mają kupe szmalu i lubią sobie posentymentalizować. Inna sprawa co taki samochód będzie miał w środku wink.gif

PS.
Owszem, Power Armour wygląda trochę w klimatach z komiksów z lat 50ch. Ale czemu takie urządzenie nie miało by tak nie wyglądać w 2060 którymś roku... A PA_mk.2 już wygląda w sam raz jak na swoje lat, czyż nie? cool.gif
CDS_ZIBI
CYTAT
No i kwestia najważniejsza. Co robi ta setka dodana do licznika???


Coś ci się pochrzaniło stary. Przede wszystkim to nie setka, a dwie setki. Poza tym, wydajesz się uważać, że cywilizację dotknęła zagłada, ale jakoś sobie żyli i jeszcze panowały jakieś mody. Jesteś więc ewenementem wśród fanów fallouta, bo nawet z intra da się wyczytać, że cywilizacja została zmieciona z powierzchni ziemi. Po prostu - ze wszystkich ludzi dotkniętych bombardowaniem przeżyli tylko ghule, a poza nimi goście w Vaultach i ci, którzy byli oddaleni od wielkich zbiorowisk ludzkich - czyli indianie i inne dzikie ludy, choć i tych nie ominęło i tylko ci w wyjątkowo sprzyjająm położeniu przeżyli promieniotwórcze wiatry. A przecież kiedy wybuchł czarnobyl cała europa zaczęła obawiać się śmierci - w takim wypadku, kiedy na każdy kontynent łupnęło kilkaset-tysiąc czarnobyli (a nawet mocniejszych, bo bombki amerykanów umożliwiają wybuch od czarnobyla ponadtysiąckrotnie silniejszy). Po prostu nie było cywilizacji, poza vaultami. A skąd ten rok 2150? To proste - pył opadł, dało się jako tako żyć, znakomita większość vaultów jako jednostki eksperymentowe wypuszczały ludzi już znacznie wcześniej i umożliwiały im przeżycie. Generalnie nie ma tutaj mowy o "retro" - ludzie (w vaultach) przyjęli taką modę, jaka istniała gdy nastąpiła zagłada. Może nie dość dokładnie to przedstawiłem, więc niech mnie poprawi ten, kto grał w F1 niedawno i pamięta dokładnie ;].
A co do tego, że świat się nie trzyma kupy, to się nie zgodzę - bardzo się trzyma, a że twórcy falla zrobili tam mieszankę, to nie oponuję - z tym, że ta mieszanka powstała na bazie SF z lat 50tych ubiegłego wieku, a rzeczy takie jak odniesienia do MM, Power Armoury, Miniguny, Mutanty, Ghule, DC itd. to już ich wymysł, podparty trochę SF z późniejszych lat.

Aha - i pokaż mi choć jeden model samochodu starszy, niż lata 60te w F1 (bo F2 odchodzi od pierwotnego klimatu).
Squonk
CYTAT (CDS_ZIBI @ 05-07-2005, 11:20)

Coś ci się pochrzaniło stary. Przede wszystkim to nie setka, a dwie setki. Poza tym, wydajesz się uważać, że cywilizację dotknęła zagłada, ale jakoś sobie żyli i jeszcze panowały jakieś mody.


Ja swoje rozważania opieram na latach 2050 - 2070, kiedy ta historia się zaczyna. Przecież nawet idiota skuma się, że po wojnie atomowej cywilizacja ludzka musi się zmienić. A skuma to ktoś, kto ma już kilka tytułow naukowych przed nazwiskiem z kilkoma robionymi nadal (to tak w kwestii zaznaczenia, że nie jestem tylko śliniącym się na Fallfiego fanem gry laugh.gif).
Więc jak poruszam kwestię mody (mód???) to piszę o latach poprzedzającyh konflikt, czy też ja ja to roboczo (za Robertem J. Szmidtem) nazywam, Atak. To że Higwaymen wygląda jak wygląda to:
1) może być to (i nawet jest) świadoma stylizacja twórców gry na lata 50 ubiegłego wieku
2) moda na styl retro jaka mogła zapanować w latach 50 XXI wieku. Bo i czemu tak nie mogło by być. Samochód w końcu to produkt "luksusowy', któy trzeba jakoś "miło i fajnie" opakować i sprzedać.

CYTAT (CDS_ZIBI @ 05-07-2005, 11:20)

A przecież kiedy wybuchł czarnobyl cała europa zaczęła obawiać się śmierci - w takim wypadku, kiedy na każdy kontynent łupnęło kilkaset-tysiąc czarnobyli (a nawet mocniejszych, bo bombki amerykanów umożliwiają wybuch od czarnobyla ponadtysiąckrotnie silniejszy).


Czarnobyl nie wybuchł w sensie wybuchu bomby atomowej. Paliwo uranowe do elektrowni jądrowych jest wzbogacone na poziomie 3 - 5% (głowice jądrowe do 90 kilku %), więc reakcja rozszczepienia tam nie zajdzie.

CYTAT (CDS_ZIBI @ 05-07-2005, 11:20)

Generalnie nie ma tutaj mowy o "retro" - ludzie (w vaultach) przyjęli taką modę, jaka istniała gdy nastąpiła zagłada.


Moda retro jest ale w roku 2050, jak już biggrin.gif A tak w ogóle to nie należy przesadzać z tą zagładą ludzkości. Że tylko przeżyli ludzie w Kryptach i jakieś "dzikusy" canadian.gif Dużo ludzi mogło przeżyć, owszem ale nie mieszkajacych w dużych kompleksach miejskich czy w pobliżu kompleksów przemysłowych. Aby rozłożyć cywilizację nie potrzeba tysiący atomówek. wink.gif

Aha!!! A jak ktoś chciałby zagiąć mnie, że skoro upieram się tak na ta modę retro w 2050 roku to pewnie armia amerykańska będzie używac takich czołgów jak Sherman. To wtedy mu powiem, że czołg to nie samochód i jest on budowany według innych założeń. laugh.gif

EDIT:
A tak w w ogóle to fakt, że w Falloutach wykorzystuje się Hummera, Shermana i inne wynalazki jest bardzo oczywisty. Po wojnie atomowej, skoro nie ma już przemysłu, ludzkość wykorzystuje to co je sie nawinie pod rękę. "Grzebie" w resztkach dawnej cywilizacji i wykorzystuje to co ma biggrin.gif
Abadon
W Falloutach nie wykorzystuje sie Shermana czy hummera... wykorzystano je w Tackticsie... (taka "drobna" roznica...)
Squonk
No ba!!! Wiem, że są różni "doktrynerzy" dla których tylko liczy się F1 albo F2ka wink.gif . A znowóż FT to jakieś nie wiadomo co. Dla mnie jednak FT jest takim samym Fallfim jak pozostałe. laugh.gif (takim samym gdy chodzzi i klimat i poniekąd historię)

A tym bardziej tak jest, bo wszystkie jego wady i różnice mogę "godzinami" wyliczać. Co wcale nie znaczy, że nie znaczy że mam FT odbierać prowo być Falloutem. happy.gif

Choć Abadon ma rację - broń zmechanizowana i pancerna jest tylko w FT.
Abadon
A Fallout:BoS (to konsolowe "cos") - to tez "taki sam fallfi"?
Sa Fallouty - gry cRPG
Jest Fallout Tactics - gra taktyczna
i jest F:BoS - jakas taka niby strzelanka z trzeciej osoby
I dwie ostatnie nie sa "takim samym Fallfim" jak dwie pierwsze...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.