Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [FT] realFT mod
SHAMO Fallout Community > Wszystko o Fallout'ach > Fallout Tactics: Brotherhood of Steel
Pages: 1, 2, 3
kazik_
dziendobry!

chcialbym panstwu zaprezentowac nasz najnowszy produkt bedacy spelnieniem marzen kazdej gospodyni domowej!!! pierze. zmywa, prasuje a nawet obiad ugotuje!!! tak, panie i panowie, macie bowiem przed soba nastepnego calkiem jesli nie calkowiecie nudnego jak flaki z olejem moda do FT *aplaus*...



dobra a teraz tak bardziej po ludzku, updejt na stronie moda, 8 skreenshotow zeby sie ludzie poslinili wink.gif ok wiem nikt sie do tego nie slini, ale mam nadzieje ze narobia one wam chociaz troche smaczku na tegoz moda. strona znajduje sie pod adresem: http://www.realft.prv.pl i (prawie) wszystko o tymze modzie mozna tam znalezc, uwagi prosze slac do swietego mikolaja bo i tak ich nie uwzglednimy :twist: wink.gif lub zamieszczac bezposrednio na forum/wysylac do mnie mailem.



data wydania jeszcze nie znana, czekam na liste przedmiotow i co chwile znajduje w modzie male bledy ktore moga chwilami denerwowac (ale oczywiscie w miare znajdywania usuwam je na bierzaco), i jeszcze musze pobawic sie z dzwiekami do niego :confused: a to mi niestety nie przychodzi zbyt latwo



ps. ups pomylka screenshoty dopiero sie wysylaja, ale za jakies 10-20 minut powinny byc juz na serwie
kazik_
zeby nie robic offtopicu tam gdzies na tablicy FT to wklejam ten tekst co go napisalem ale wyciolem tu smile.gif :



a co do nudnego moda, no przydalo by sie skonczyc, ale my go zrobimy a awaken wyjdzie i co?? konkurencyje trzeba bedzie zwalczac smile.gif a ja wiem ze awaken raczej wygra :jezyk1:



no chyba ze by sie popracowalo nad mp do nudnego ale on bedzie i tak nudny bo skonczy sie na "1 full auto = 1 kill" czyli wyjdzie praktycznie cos takiego jakby sie w ft biegalo samymi windami.
mumin
Lekko OT...



wiesz ze watek o RealFT na Tyanie jest ostatnim watkiem z posrod wszystkich Falloutowych? No prawie ostatni, ale ten po nim jest zamkniety, wiec sie nie liczy... To pokazuje jakim wiekowym projektem jest RealFT.

Mam nadzieje, ze jednak kiedys moze go ukonczysz. :) Wczoraj sobie wlaczylem i badzo fajnie sie gra: albo nie trafiam wcale, albo... zabijam pierwszym strzalem!
DrPotf0r
wiemy wiemy:) - a dlatego jest tak bo nazwa brzmi NudnyMod wink.gif czyli robimy go jak nam sie nudzi wink.gif

a to ze nie trafiasz a jak trafisz to zabijesz .. to taki zamiar mial byc.. : jednak wrog tez tak ma wink.gif .. przynajmniej taki plan byl na poczatku ... tzn.. ja tak sobie planowalem.. a potem sie troche rozroslo wink.gif

---

musze krowiarza podgonic, sam porobic grafiki do broni ... hmmh.. i testowac to na multi wink.gif

w sumie dzwiekami tez moge sie zająć smile.gif - tez mam w tym wprawe

---

i przewage nad awakenem mamy taka ze nie bedziemy zajmowac kolo 100mb wink.gif
kazik_
rodzaje dzwiekow do dyspozycji:

pistol: light+, heavy+, revolver+, needler-, flamer+, laser-, plasma-

smg: light+, heavy+, ultra+

inne: gauss-, speargun-, shotgun+, rifle+, sniper+, laser-, plasma-, emp-, heavy+,

minigun+, minigunlaser-, minigungauss-



+ - raczej musi zostac

- - mozna pozmieniac



[edycja] z tym zostaniem i nie zostaniem to chodzi o to ktore tagi sa juz nieuzyteczne a ktore moga byc dalej "traktowane" zgodnie ze swoja nazwa



-pistole

beretta/glock 17/bhp/sig sauer/p99/mp433/mauser - pistol-light

colt 45/mk23/redhawk - pistol-revolver

de - pistol-heavy

fn57 - pistol-needler



-smg

gepard/mp7 - smg-light

tar21m - rifle (5,56 robi swoje)

mp5/uzi - smg-heavy

mp5sd/steyr tmp - none (tlumik)

fn p90 - smg-ultra



-rifle

g11 - gauss

g36/g36c/m16/m4/c7 - rifle

ak 107/ak47/aksu/fn fal(??) - laser, fal moze tutaj bo on jest tez 7.62 kaliber tak jak ak47

super shorty/pancor/caws/xm 1014/m3 benelli - shotgun

famas g2/tar 21/fn f2000 - plasma

sa 80/sg 550/steyr aug - speargun



-sniper

l96/m24/msg90/svd - sniper

tar21s - rifle (slabszy kaliber)

m82a1 - emp



-heavy

vinda - minigun

browning - heavy

mg58/m60e3 - minigunlaser

negev/m249/mg 36/sa80lsw - minigungauss
kazik_
nudzilo mi sie w zwiazku z czym zrobilem nowego sprajta do H&K G36C
kazik_
i nudzilo mi sie raz jeszcze, nowy H&K MP7 PDW
kazik_
QUOTE
Space Ace rzekl na GG:

cow, przed chwilą grałem w tego moda i jest powalony. wszytsko jest tamie cięzkie, strzelając z smg postacią o lk2 potrafie zabrać 300 pk dmg ! a ta sniper rife co ją dostejmy na początku jest za słaba powinna mić min. 3 naboje bo to jest denerwójące. i czy w tym modzi są energy waepons ?


1 - no bo tak jest w rzeczywistosci, normalnie raczej nie bedziesz biegal z 2 kalachami jednym m60 i 1000 sztuk amunicji :cool:

2 - jesli strzelales tym smg w full auto to znaczy ze wszystko jest w porzadku, raczej nikt nie jest w stanie wytrzymac serii ponad 10 pociskow (zwracam uwage ze full auto zdecydowanie zmniejsza szanse na trafienie, jest minus do zasiegu i do samych %)

3 - snajperka ma jeden naboj w komorze poniewaz w rzeczywistosci jest samopowtarzalna czyli co kazdy strzal trzeba zrobic takie *ciuk ciak* przy niej. co da sie odwzorowac jedynie poprzez tak maly magazynek (1 pocisk)

4 - nie ma, bo jeszcze nikt nie wymyslil zadnego laser pistola w naszym swiecie :jezyk1: , skilla energy zastopil jak pewnie zauwazyles sniping



a wystarczylo cie pewnie ostrzec wczesniej ze ten mod ma byc po prostu realistyczny az do bolu! :bs:
.:] Space Ace [:.
cow tu ci dam screena na którym jest takie ładne trafieni na dobry początek za ponad 300 hp ! zresztą sniperki mają 1 nabój w kmorze ale mają taki bajer jak MAGAZYNEK. i jeszcze odnośnie trafienia. moja posatć z odległości 10 - 25 hexów trafia zawsze mimo iż ma 35 % sz. traf. szczęście ? nie sądze. odnośnie wagi przdmiotów. dla czego wódka waży 10 pkt ? przecież jest to mała buteleczka a waży tyle co kilka naboi do shotguna
kazik_
chyba mnie nie zrozumiales, z ta snajperka, to co z tego ze maja magazynek, to nie jest pistolet tu nie dziala cos takiego ze wciskasz tylko spust caly czas, trzeba naciagnac costam i przesunac i w ten sposob usunac luske z komory i dlatego ma tylko 1 naboj w magazynku, chodzi o to zeby ukazac wyzszosc np takiego SVD ktory jest samopowtarzalny nad L-96 ktory dostajesz na samym poczatku



co do procentow, :confused: co ja na to poradze? widocznie rzeczywiscie masz szczescie



10 pkt to 1 kg a wodka 0.75 + butelka to akurat mniej wiecej 1 kg czyli 10 pkt ale spoko wlacz sobie mutliplayera i obejzyj vindicatora, wazy tylko 250 pkt (lbsow) i wymaga 15 sily :bs: milego uzywania :bs:



edycja: no co ja poradze na tego krytyka? one maja to do siebie ze sie zdarzaja i nawet najlepsza technika w mutli moze wziasc w leb przez jakiegos glupiego kriticala, moze jeszcze jak bedziesz mial 95% szans na trafienie to bedziesz mial do mnie pretensje ze czasami nie trafiesz :confused: sorry za ofensywne sformulowanie zdania, ale zdarzenia losowe maja to do siebie ze sa... losowe! :eek:



edycja 2: o zauwazylem ze jest blad w opisie do windy, dobrze ze teraz a nie pozniej tongue.gif bo gdyby winda miala taka szybkostrzelnosc jak tam jest napisane (90 000 RPM) to w 10 sekund by wyprowala 1500 naboji biggrin.gif a to troche za duzo smile.gif pozatym nie pruje caselessami tylko zwyklymi 7.62 (caselessy sa za rzadkie na ammo do windy)
DrPotf0r
smile.gif jako pomyslodawca RealFT smile.gif utwierdzam was w przekonaniu ze krowiarz ... i ja robimy wszystko co w naszej mocy by urealistycznic gre smile.gif

--

Spce Ace - jak za czesto wg ciebie trafiasz : to zmien poziom trudnosci na wyzszy wink.gif



to ze wodka wazy tyle co pare naboi do szotguna to sie zgodze smile.gif bo to mniej wiecej tyle wazyc powinno smile.gif : zreszta w falu jest cos zrypane i nie ma tam nic wspolnego z prawdziwymi ciezarami ... bo mozna niesc 30 karabinow smile.gif i stado amunicji do nich... a teraz bedzie trzeba pomyslec co sie nosi i dlaczego
.:] Space Ace [:.
mam pytanko. czy ceny też są wyższe ? chodzi mi obunker bo ni eede mógł znieśc całego tego złomu co znajde w bw. jestem w połowie i już musiałem wyżucić vódke wink.gif dobże że ciastka nic nie ważą smile.gif i czemu są dwa rodzaje ammo 7.52 ? jedna normalna a dróga soviet 7.52 ? czym się one różnią ?
DrPotf0r
sa do roznych broni smile.gif ... kalachy przykladowo uzywaja soviet'ow smile.gif

--

a ceny? ceny sa takie jak byly wink.gif chyba..
kazik_
ceny... ceny.... ceny sa ludzkie tongue.gif tzn wszystko kosztuje w miare ludzko (no moze z paroma wyjatkami ale to wiadomo ze musi byc drogie te cusie ze wzg na zadkosc wystepowania), zreszta wiekszosc rzeczy ktore znajdziesz bedziesz mial w sklepie wiec chyba duzo rzeczy nie trzeba bedzie kupowac, najdrozsze oczywiscie sa w sumie snajperki dlatego warto je zakosic z pola walki, pozatym jak masz za malo kasy to zawsze mozesz wrocic do lokacji i zabrac wiecej sprzetu po "odciazeniu sie" w sklepie
DrPotf0r
w planach bylo umozliwienie jazdy samochodem po kazdej z misji ... ale wymagalo to by zalaczenie kazdej z map w modzie .. a to troche wazy
kazik_
ma ktos jakies rzyczenia co do broni, tzn czy brakuje komus jakiejs jego ulubionej spluwy w modzie?? bo ostatnio doszedl scorpio i hk ump (byly wczesniej ale mi wcielo entitle) niedlugo mozliwe ze jeszcze zagosci hk g3a3. a tak w ogole to jakos dziwnie kroluje firma H&K :confused: moze jakies pomysly na bronie zeby jego dominacja sie w modzie skonczyla?? (oczywiscie od razu mowie ze zmniejszenie liczby broni ze stajni hk odpada tongue.gif)
bio_hazard
Ja proponuje "pepesze"...eee - bez sensu w sumie - to juz bardziej do PW pasuje wink.gif
kazik_
no i pomysl z robieniem wlasnej zawartosci sklepu dzieki czemu bym mogl powsadzac mase nowych przedmiotow do moda upadl sad.gif a to dlatego ze trzeba wtedy od nowa kompilowac costamcostam.cab, ktory zajmuje ponad 19 mega :/ a po spakowaniu jakies 14
.:] Space Ace [:.
kroffa dziś znów grałem w real ft możesz mi powiedzieć że z serii moge zabrać komuś 300 hp i go zabić ale nie wmówisz mi że moge kogoś zabić nożem celując w noge - a dziś mi sie zdażyło swing knifem za... 62 hp ! i to nie był krityk ! chyba melee weapons są za silne. a co do broni to ja prosze o pistolet na wode wink.gif
kazik_
:eek: sorry ale to jest po prostu niemozliwe, no chyba ze masz chara nastawionego na melee z 10 sily i paroma bonusami albo.... grasz na EASY! wstydz sie wink.gif albo uzywales rippera, bo tak normalny noz ma obrazenia rzedu 30-35 + melee damage (sila minus 5 ale zawsze jest minimum 1) a combat najf ma 35-45 + ten melee czyli biorac pod uwage jeszcze rezisty z pancerzy itd to sredni rajder powinien zdechnac na mniej wiecej 2gim machnieciu co moze jest lekka przesada w sumie :confused: no ale niech w koncu te melee sie licza! zawsze takie biedne niedoceniane sad.gif

ale moge sie przyznac ze do testow tez gram na easy, ale to przez to ze biegam tylko glowna postaci i nie chce mi sie caly czas wczytywac jak zdechnie



ps. ripper zadaje 75-100 :cool: i nie ma co sie dziwic dlaczego tak duzo, kazdy raczej sie zlozy jak mu sie wsadzi taki zajeduzy noz do krojenia chleba w bebechy :twist:
Little John
Oblokalem po krotece opis... mozna by zwiękrzyc obrazenia zadawane przes poyast.... no no kolo rozjechany przez np taki transporter raczej nie przezyje.... w RL



a co do melle wiponz... nusz nusz sie omsknol i polecial po tentnicy ????
.:] Space Ace [:.
ale z nogi do tntnicy ????? to chyba musiłabym być pijany i to nieźle :cool:
jargo
Jeśli chodzi o obrażenia nożem (w realu) to dwa odpowiednio wymierzone ciosy mogą jak najbardziej spowodować smierć(oczywiście w zależności jakie organy zostaną uszkodzone).

Ace jak masz siłę 10 to przy ciosie w noge po prostu mu ją obcinasz:bs:
.:] Space Ace [:.
ale to nie powuduje instant death tylko powalenie/utrata przytomności
kazik_
no ale jak juz stracisz przytomnosc to watpie zeby cie ktos oszczedzil smile.gif a nie da sie zrobic w stopie (footcie) tak zeby od jakiegos progu obrazen czlowiek tracil przytomnosc wiec my go od razu CIACH i nie ma problemu rolleyes.gif
DrPotf0r
specjalnie dla Ace napiszemy nowy engin FT i naprawimy bledy ktore uniemozliwiaja nam zrobienie ... wykrwawiania sie ;(

-- a jak narazie .. to Ace musi wziasc to wykrwawianie sie w trybie INSTANT smile.gif czyli zalać sie krwią na starcie.
mumin
QUOTE
Zapoczątkowane przez .:] Spce Ace [:

ale z nogi do tntnicy ????? to chyba musiłabym być pijany i to nieźle :cool:




A co, w nogach nie ma tetnic?
bio_hazard
No kurde wlasnie o to samo mialem zapytac biggrin.gif:D:D

To co Space - gdzie jest w takim razie umiajscowiona tetnica u czlowieka???wink.gif



Odpowiedz: Zapewne na szyi biggrin.gif:D:D:D
DrPotf0r
jeszcze : ktora tetnica?
bio_hazard
ee..no - jak to??? - Przeciez jest tylko jedna...wink.gifbiggrin.gif:D
.:] Space Ace [:.
a skąd mam qrva wiedzieć ? na biologi mieliśmy pół roku o korzeniach a one nie mają tętnicy :cool: potem na początku stycznia mieliśmy o chigienie jamy ustej - tam też nie ma tętnic :jezyk1: może w 2 półroczu poznam gdzie jest tętnica biggrin.gif . jeszcze pytanko do kroffy - czy w ramach testu realft moge dać kopie mod koledze ? żebyśmy sobie pograli w mp ?
kazik_
pytanie ze tak powiem trudne, bo wciaz pracuje nad singlem (ostatnio utwardzilem raidersow bo czasami to wchodzilo sie w nich jak w maslo teraz jak go sie stuknie to zazwyczaj albo zdycha albo mu zostaje 1 hp [troche zadko to sie zdarza ale... smile.gif ] ), meczylem sie dzisiaj ze zrobieniem premadow (gotowych postaci) do gry zamiast wlasnych bo przy wlasnych to po jakis paru grach wszyscy biegaja charami z silent runingiem max percepcji i jakims kalachem ustawionym na full auto i tylko one full auto one kill (co w sumie nie jest dziwne ale jest nudne smile.gif ). premady robilem na granice punktowa 3000-5000 i oczywiscie kazda przygotowana postac miala jakas slabosc np. muti z winda srednio umial z niej strzelac (160% skilla) i w ogole sie nie snejkowal (-11%) wiec mozna go bylo by czyms zabic.. no whatever zgubilem cel swoich mysli... co do testu z kolega, prosze bardzo ale za mutli narazie nei odpowiadam bo naprawde napwno bedzie przypominal realwara albo bedzie jeszcze gorszy :bs:



ps tylko bez przesady z ta liczba testujacych bo pozniej sie okaze ze wszyscy w niego grali zanim go skonczylem robic smile.gif
.:] Space Ace [:.
z tego co zrozumiałem to moge go dać do testowania wink.gif ale niejest pewne bo ostatnio coś każdy z nas ma co innego do roboty ja czekam na awakena a on gra w aot`a i sie podnieca że zrobił strone w notatniku i front page używał tylko do robienia ramek biggrin.gif
eXtrem
To ja juz nie kumam. To co sciagnolem z waszej strony (real war) to jest jakas beta testowa. Czy tu sie rozchodzi o jakas nowa wersje?:neutral: :neutral: wink.gif
kazik_
real war to mod do multi przeznaczony a realFT celowany jest w singla, w RW biegasz komandosami no i w ogole akcja ma sie niby dziac wspolczesnie a w realFT jest wszystko jak w fallach tylko ze podkrecane jest wszystko tak by bylo jak najbardziej realistycznie (co oczywiscie nie do konca wszedzie musi sie udac smile.gif )



czyli: RW to nie realFT

RW na mutli

realFT na singla (i moze kiedys na mutli)



ps, a wszystko pewnie przez zbierznosc nazw smile.gif

ps2. RW i realFT maja tez inne strony "domowe" na temat ktorych (tzn kazdego projektu odzielnie) mozesz sie dowiedziec wiecej. linki znajdziesz w moim podpisie
eXtrem
hhehe!!!Dziwne ja przeszedlem w real war 1 misje single.I efekty byly takie jakie opisujecie w real ft:jezyk1:
DrPotf0r
bo da sie ... tak zrobic i z tego jest moj pomysl zrobienia RealFT.. z tym ze jak grasz w RW na singla .. to sa misje ze goscie nie maja z czego do ciebie strzelac bo amunicja nie pasuje do broni jaka maja .. albo nie maja wogle danej broni .. czy strzelaja tak beznadziejnie ze .. hmmhm nie trafiaja..
kazik_
pozatym w RW nie ma zwiekszonej wagi broni, samochody beda ci sie rozlatywac bardzo szybko (w realFT troche sa mocniejsze), w RW bardzo szybko znajdziesz power armora (tzn normalnie szybko, ale i tak za szybko smile.gif ) a w realFT nie (jest jeszcze pozatym pare dodatkowych pancerzy tzn moze nie dodatkowych pozamienione stare, np. nie znajdziesz juz tesla armour bo po co skoro nie ma energy weapons)
DargH
A ja tam jakos mam mieszane uczucia. Bo fajnie, ze realizm, ale z drugiej strony za duza rabanka i za czesto widze loading screeny wink.gif.
kazik_
hmmm :confused: a ja mialem wrazenie ze po pierwszej misji jest za latwo. bo wystarczt dorwac cos z duzym zasiegiem (np. aksu) biegac i strzelac z singla, czasami tylko sie cofac przy przewazajacej sile wroga biggrin.gif



aha, dodalem pare smaczkow rozniacych niby identyczne bronie, np. rodzina ak cechuje sie tym ze bardzo ladnie sie z niej prowadzi ogien ciagly (full auto), a np taki sa80 jest diabelnie celny z na singla, nie mowiac juz o g11 ktory ma spokojnie pozwala celowac w dowolna czesc ciala w 3 pociskowym burscie. bronie ktore maja celownik na obrazku, to w trybie single shot zamiast long maja scoped (sa80, beryl, g36, miniberyl, wszystkie snajperki i pewnie jakas tam jeszcze bron to ma).
kazik_
z nudow umieszczam wycinek skrinszota
Gerard Heime
Kurde, ajkoś przegapiłem wcześniej ten topic :-)

A więc... od kiedy to AKSU jest taki celny? smile.gif To w końcu peem... już zwykły AK jest lepszy...

A karabiny snajperskie o których była mowa na początku topicu są zapewne 4 taktowe (tzw. bolt action) czyli po każdym strzale trzeba przeładować broń by wyrzucić łuskę, wprowadzić nabój do komory i naciągnąć iglicę... i radził bym zamiast pozbawiania broni magazynka zwiększyć jej koszt użycia w APekach (np. w Fallu1 snajperka miała 6 AP za zwykły i 7AP za celowany)

A Beryl, Miniberyl i spora gama innych broni (nie wiem, czy przypadkiem nie SA-80) maja celownik kolimatorowy a nie lunetę (tzw. red dot- po spojżeniu w wizier widać na celu czerwoną kropkę, jak w celowniiku laserowym, jednak widoczną tylko dla strzelca. Żadko mają jakieś przybliżenie. Zaletą tego zastosowania jest m.in. możliwość strzelania bez przymykania jednego oka).

Vindicator nie moze raczej strzelać amunicją 4,7 caseless. Musiał by mieć na prawdę dziwny magazynek, a przecież miniguny zasilane są z taśmy. Zresztą wbrew temu, co widać w F2 G11 nie ma żadnego kartridża- każdy nabój ładuje się osobno do specjalnego magazynka umieszczonego w poziomie nad lufą.

Kazdy nabój znajduje się tam skierowany pionowo do góry, a zamek broni przy strzale obraca go o 90 stopni.



Jeśłi chcecie jakiś porad dotyczących broni, służe pomocą w zakresie mojej wiedzy.
kazik_
QUOTE
Zapoczątkowane przez Gerard Heime

A więc... od kiedy to AKSU jest taki celny? smile.gif To w końcu peem... już zwykły AK jest lepszy...
no pewnie ze lepszy ale wczesniej znajduje sie chyba aksu (chyba bo dawno nei gralem i nie pamietam), pozatym aksu jest celniejszy w porownianiu do pistoletow, za to prosilbym o twoje porownaniu jego celnosci do mp5 bo tego to juz nie wiem czy jest rownie celny czy bardziej smile.gif



QUOTE
każdym strzale trzeba przeładować broń by wyrzucić łuskę, wprowadzić nabój do komory i naciągnąć iglicę... i radził bym zamiast pozbawiania broni magazynka zwiększyć jej koszt użycia w APekach (np. w Fallu1 snajperka miała 6 AP za zwykły i 7AP za celowany
kazda snajpera ma strzal za 6ap (wiecej dac sie nei da w FT) dlatego zeby jeszcze utrudnic dzialanie z bolt actionow zmiejszono im magazynek do 1

QUOTE
A Beryl, Miniberyl i spora gama innych broni (nie wiem, czy przypadkiem nie SA-80) maja celownik kolimatorowy a nie lunetę (tzw. red dot- po spojżeniu w wizier widać na celu czerwoną kropkę, jak w celowniiku laserowym, jednak widoczną tylko dla strzelca. Żadko mają jakieś przybliżenie. Zaletą tego zastosowania jest m.in. możliwość strzelania bez przymykania jednego oka).
aha! czyli w FT powinno to raczej dodawac do % do trafienia niz zmieniac tryb strzelania na scope? rajt? a co z h&k g11? tez nie ma przyblizania (pytam sie tylko jakby co, to nie ma brzmiec obrazliwie tongue.gif)
DrPotf0r
co do 7AP za strzal.. chyba dawalo sie zwiekszyc (pamietam ze kiedys strzal ze snajperki zrobilem za 9AP .. ale nie pamietam czy z przeladowniem czy bez)
kazik_
rozpiska jak narazie bedzie to mniej wiecej wygladac, jak komus zechce sie na to zajzrzec i rzucic bluzgiem byloby milo (jest w formacie xml excela z offica 97)



heh, nikomu nie chcialo sie tego sciagnac? smile.gif pech
kazik_
aktualna lista niektorych przedmiotow z realFT:



pistolety: mauser, beretta, browning HP, colt 45, automag III (nie ma jak pistolet na naboje 7.62mm smile.gif ), desert eagle, FN 5-7, glock 17, h&k mk23, redhawk, mp-433 (moze wyleci), p220, p99 (moze wyleci), zip gun



smg: steyr tmp, hk mp5, hk mp5sd, hk pdw, hk ump, imi uzi, scorpio, gepard, fn p90



karabiny: pipe rifle, m203, ak47, aksu, ak107, miniberyl, beryl, steyr aug, fn fal, famas g2, hk g3a3, hk g36c, hk g36, hk g11, imi tar21, imi mtar21, sa 80, m16, m4a1, deimaco c7, sig sg 550



strzelby (shotguny): super shorty, beretta, m3benelli, xm1014, caws, pancor



ciezkie: fn m249, fn mag, hk mg36, sa 80 lsw, imi negev, m60e3, browning m2, rpk, vindicator minigun(wym. 15 sily smile.gif ), rpg, flamer



snajperki: Barrett, m24, msg90, l-96a1, dragunov, s-tar 21, imi 99sr



3 nowe ksiazki: the utlimate sniper (jest taka ksiazka w rzeczywistosci ktorej obrazek wzialem do sprajta, dodaje oczywiscie do skilla "sniping"), human body lexicon (dodaje do doctora), self-defense handbook (kiepska nazwa ale nic innego nie moglem wymyslec, dodaje do unarmed)
kazik_
wykorzystalem pomysl kmiecia do wielu wykonczec dla jednej broni dzieki czemu w czasie gry bedzie mozna znalezc 3 roznie wygladajace deserty: srebrny (taki jak z f1/2), zloty (jest na obrazku) i czarny (tez na obrazku jest)
kazik_
dzisiaj powstalo 6 sprajtow w tym 2 wyzszej klasy (dzieki uczynnemu docco van doko ktory "pobrudzil" troche pizdolety), sprajtow nie pokaze, bo juz pozno tongue.gif



w arkuszu mam rozpisanych 80 roznych broni (naprawde roznych a nie tylko roznych z nazwy) do ktorych powstanie ok 85 roznych sprajtow, jestem tylko ciekaw jak ja to upchne w kampanii zeby tej broni nie dalo sie za latwo zdobyc biggrin.gif
Maetiou
a ten złoty gun mi przypomina film "bez ryja"... znczay sie nikolas kejdż taki miał ... włąściwie dwa.. wink.gif
DrPotf0r
mefiu : ty patrz krowie na rece smile.gif bo czesc broni z RealFT pojawi sie w PW smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.