Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Karty z Fallouta
SHAMO Fallout Community > Twórczość Fanów > [FanArt]
Crashtest
Chodzi o stworzenie kart (na razie jedynie ekwipunku, nie mam zamiaru zapędzać się za daleko) osadzonych w świecie pierwszej części gry.
Dlaczego pierwszej? prosta odpowiedź - by mieć początek i szansę na rozwój.
Zasady byłyby jasne. Na początku gry, wybiera się jedną z (powiedzmy) 10 postaci, posiadających własną charakterystykę special, a co za tym idzie, każda z nich będzie inna. Będzie można wykonywać questy*, by zdobywać przedmioty, lub też po prosty zwiedzać, walczyć kraść.
Kradzież byłaby o tyle ciekawa, że w zależności od rodzaju przedmiotu rzucało by się kostką. Na broń - powiedzmy 4 lub więcej oczek, a na inne przedmioty 3.
Co do walki i spotkań - można będzie wylosować - w zależności od terenu - szczury i skorpiony (góry), bandytów lub gangi (miasta) lub różnych mutantów (pustynia). Spotkania zależałyby od rzutu kostką, nad tym pomyślę później.

*Questy będzie można wykonywać, spotykając osoby, które nam je wręczą. Będą polegały min.
A) na pokonaniu np:
-5 bandytów
-ich przywódcę
-odnalezieniu porwanej osoby (np. Tandi).

Przykładowa karta (zarys ogólny):
RAS_AL_GHUL
Crashtest - przemyślałeś dobrze tą mechanikę i założenia gry? Bo jeśli wszystko będzie sense to może wyjść coś z tego ciekawego. Sam nad tym pracujesz czy ktoś ci w tym pomaga?
Crashtest
Ehh, sam...
Wiesz, w takim... miejscu gdzie mieszkam, oprócz mnie jest tylko 1 fan Falla, tak więc nie licz na więcej..
Tak czy inaczej wygląd kart jeszcze trochę się zmieni, dodam ten "daszek" znad okna wypowiedzi, itd.
Crashtest
Deat©hClaw , tu nie chodzi o same karty. To, wg. założeń, nie ma być gra tego typu, bardziej coś w stylu gry fabularnej, bez GMa.
Zamiast niego będą karty tongue.gif
Karty przeciwników będą trochę bardziej skomplikowane, tzn. będzie to wyglądało jakoś tak:

Bandyta

Si.: 7
Zr.: 4
Życie: 40
Broń: pistolet 10mm

Wartości są przykładowe, chodzi o pokazanie ogólnego zarysu...
Deat(c)hClaw
Wiem, wiem jakbym myslal, ze to samo chcesz robic, to ten topic bym zamknal ;] ...

Dalem linka, bo moze znajdziesz tam jakies pomysly...
Crashtest
Nop, na razie, to czekam na uwagi i sugestie tongue.gif
KeniG
Już na forum był pomysł z kartami ale upadl więc jeśli masz się za to brać to najpierw odpowiedz sobie na bardzo ważne pytanie "Czy doprowadze projekt do końca" A liczba fanów w twoim mieście nie znaczenia od znajdowania fanatyków fallouta co będą ci pomagać w pracy to masz internet. Na forum są ludzie znający się na robieniu grafik, znający się na karciankach, grach fabularnych itp i napewno chętnie ci pomogą ale tylko wtedy jak uwierzą że chcesz doprowadzić projekt do końca i nie jest to "pomysł chwili" który po miesiącu zostawisz bo ci się znudzi albo nie będzie się już chciało.
Crashtest
Aha, i czy ten pistolet 5,56 (.223) strzelał też serią? Bo to był przerobiony karabin, z tego co pamiętam...
Czekam na odpowiedź
KeniG
Nie nie strzalał, to jest przerobiony Hunting Rifle. Jak chcesz informacje o broni to po prostu zajrzyj na trzynasty schron albo Fallout corner.
Crashtest
Tak więc prace nad rozdzielaniem PA uległy zakończeniu!

Tylko, że nadal mam niezbyt jasną wizję, co do pancerzy i ich działania :/
Jakieś sugestie??
Spicmir
bahhh nie ma to tamto a ja właśnie skonczylem opracowywać mechanike do planszówki w swiecie falla . W zasadzie planszówo-kartówki.
Nie ma jak wysyp ...
Crashtest
mam pytanie: czy obrażenia zrobić "stałe, czy też zależne od rzutu kostką? (np. pistolet 10mm ma obr. 5-12, to zrobić obr. 9, czy 6-11?)

Poprawiłem już wygląd, biggrin.gif "daszek" jest (wreszcie zaczynają wyglądać), teraz wpisuję właściwości broni...

Czekam na uwagi
KeniG
Zrób tak żeby gra była jak najprostsza zeby na nudnym wykłądzie można było pograć.
Crashtest
QUOTE(KeniG @ 12-07-2007, 13:43)
Zrób tak żeby gra była jak najprostsza zeby na nudnym wykłądzie można było pograć.
*


tongue.gif czyli stałe

No, skończyłem opisy broni lekkich, ciężkich i kastetów.
RAS_AL_GHUL
Powinieneś najpierw skupić się na tej drugiej rzeczy za którą się chciałeś zabrać... przetłumacz te czeskie karty... latwiej uda ci sie to doprowadzic do konca.
Crashtest
Skontaktowałem sie z tymi Czechami, tworzą nową edycję, więc zajmę się tymi nowymi, jak wyjdą. Póki co, biorę się za to.
RAS_AL_GHUL
Dobre posunięcie. Szczególnie że jak zawalisz (odpukać) to przetłumaczone karty zostaną).
Crashtest
No, w tej chwili kończę właściwości broni rzucanych smile.gif
RAS_AL_GHUL
Ile masz tych kart do przetłumaczenia?
Crashtest
Kart do przetłumaczenia jest 240(!), a tych moich, które sam robie jest w tej chwili 60 + jeszcze karty Questów i ekwipunku (wytrychy, stimpaki, superstimy, itd.)
RAS_AL_GHUL
Ty się nie ździw jak Ci wyjdzie tych kart jeszcze więcej niż tych z FALLOUT TCG smile.gif Mógłbyś wysłać parę do obejrzenia na moje PW?
Crashtest
Poprawiłem wygląd dolnej części kart, ze szkicu zaczyna się robić wersja końcowa tongue.gif
RAS_AL_GHUL
Dobrze, ale nie róbmy offtopu w dwóch tematach, tylko piszmy w jednym. Nowe karty obejrzycie sobie na Necropolis smile.gif Marketing tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.