Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Klimatyczne Mody do F3
SHAMO Fallout Community > Wszystko o Fallout'ach > Fallout 3 > G.E.C.K.
Pages: 1, 2
Shafa
Założyłem taki temat i proponuję podawać tutaj nazwy i linki modów (lub instrukcje zmian) które polepszają klimat i miodność F3. Nie interesują nas tu mody na "Uber mega fanta Power Armor +10 to All +300dmg od ognia".... Ale jeśli traficie na moda który dodaje w miarę dobrze Gaus Rifle albo zmienia sposób proadzenia rozgrywki na lepsze to od razu linkujcie. Prosił bym też o pisanie co dany mod robi i dlaczego według was podnosi klimat.

Aby nie być gołosłownym to rozpocznę:

Sprawdziłem dla naszej polskiej wersji gry jak jest z tymi modami.

Muzykę z f1-f2. Klimat OD RAZU zrobił się lepszy! I to bardzo. Łażenie po jakiś ruinach placu zabaw z muzą z F2 w tle jest bardzo,ale to bardzo klimatyczne.

Muza w odpowiedniej strukturze katalogów dla f3 jest tutaj:
http://www.megaupload.com/pl/?d=Y6L1M3EB !!! 128MB!!!


Drugim modzikiem jaki sprawdziłem i zostawiam jest MTUI Mod. Mod ten oferuje kilka nieinwazyjnych (czyli nie zamienia nic poważnie, tylko używa ustawień dostepnych w grze) usprawnień interfejsu. Mniejsza czcionka, większe pole selekcji przedmiotu, ulepszone menu rozmowy itd. Dodatkowo ulepsza okno handlu.


dostepny tutaj:
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=898112

Dzis potestuję po robocie inne. Czcionka z F2 i graficzne ulepszenie efektów trafień krytycznych.

Ogólnie jestem zdania że w niedługim czasie F3 może stać się za sprawą modów o wiele lepszą grą. Już detal jakim była zmiana muzyki całkiem pozytywnie mnie nastroił.
Nathaniel
To ja też dorzucę kilka : )
Mod przyśpieszający prędkość poruszania się bohatera o 10% (bierzcie w ciemno )
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=83

Mod zmieniający obrażenia w VATS, teraz są takie same jak w normalnej rozgrywce.
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=83

Jim Cojones
QUOTE
Muzykę z f1-f2. Klimat OD RAZU zrobił się lepszy! I to bardzo. Łażenie po jakiś ruinach placu zabaw z muzą z F2 w tle jest bardzo,ale to bardzo klimatyczne.

A jak z dopasowaniem muzyki do odpowiednich lokacji? Daje radę, czy tak sobie, ale przynajmniej to muzyka od Morgana?

QUOTE
Mod zmieniający obrażenia w VATS, teraz są takie same jak w normalnej rozgrywce.

A jaki jest wtenczas sens korzystania z VATSA?
Nathaniel
Tylko żeby uspokoić na chwilę akcję. I te ciągłe krytyki przy niskich statystykach, to już niektórych zaczyna wkurzać.
MaFFej
Zrobiłem swój ultra-true, klimatyczny, pierwszy, eksperymentalny niby-mod... uwaga... kursor z oryginalnych Falloutów laugh.gif

I bawiłem się z podmianą grafik w menu...

user posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted image

(menu się spierniczyło jak zacząłem wgrywać mody UI - widać, że polskie napisy długościowo nie trybią pod nimi wink.gif)
Morbid
QUOTE(MaFFej @ 05-11-2008, 19:14)
Zrobiłem swój ultra-true, klimatyczny, pierwszy, eksperymentalny niby-mod... uwaga... kursor z oryginalnych Falloutów laugh.gif

I bawiłem się z podmianą grafik w menu...
*



To się nim podziel, a nie się chwalisz wink.gif
Nathaniel
Świetny. Ot takich drobiazgów wszystko się zaczyna. Jak tak dalej pójdzie może wszyscy fani na całym świecie zrobią z tego Fallouta coś naprawdę niezłego. Spróbuj zmniejszyć wielkość liter w xml (Misc, ale to już pewnie wiesz smile.gif ) i będzie chyba ok.
Morbid
Z tym kultowym obrazkiem, menu wygląda tak że od razu chce się grać smile.gif niby szczegół a jak podnosi na duchu smile.gif Ja tam się nie znam ale uważam to za bardzo dobrą robotę smile.gif
bio_hazard
wiecie co.. tak se mysle... ze to chyba dobrze, ze f3 jest taki "krotki" - przynajmniej ludziska sie szybciej modowaniem zajma wink.gif
Morbid
I dlatego kiepy z beth zwlekają z CSem tyle censored.gif
MaFFej
QUOTE(Nathaniel77 @ 05-11-2008, 20:37)
Świetny. Ot takich drobiazgów wszystko się zaczyna.


Dzięki. Hehe, dobry debiut? wink.gif

QUOTE(Nathaniel77 @ 05-11-2008, 20:37)
Spróbuj zmniejszyć wielkość liter w xml (Misc, ale to już pewnie wiesz smile.gif ) i będzie chyba ok.


Właśnie w cholerę nie kumam o co w tych XMLach chodzi smile.gif. Mam zamiar się dopiero zagłębić.

QUOTE(TMorbid @ 05-11-2008, 20:42)
Ja tam się nie znam ale uważam to za bardzo dobrą robote smile.gif


Ja żem tylko... grafikę i logo podmienił wink.gif. W ogóle mam w planie jeszcze coś tam dorzucić - tzn. do kolejnych "slajdów" (grafiki się zmieniają) i może jakieś nowe loadingi. Zamiast tych Havoków i innych wink.gif.


Co do tego to akurat trochę sam powątpiewam, ale wydaje mi się, że jak się popracuje nad samą grafiką celownika to może być OK, bo teraz jakoś tak brzydko wygląda:

user posted imageuser posted image

PS. Chyba lepiej założyć nowy temat do takich wypocin niż tutaj spamować. Może jakiś modek mógłby to wyodrębnić jako np. "Psuedo-modderskie wypociny MaFFeja" ;D.
Nathaniel
Debiut pierwsza klasa. cool.gif
Ja z xml-ami też niestety nie za bardzo wiem o co chodzi, zostawiłem je na sam koniec, A póki co rozgryzałem animacje i teksturowanie. Prawdopodobnie potrzeby jest do tych xml-i jakiś odpowiedni edytor albo wtyczka do jakiegoś programu, by je otworzyć i sobie w nich pogrzebać. Na forum Nexusa mogą pomóc.
Shafa
Ludki. Przestrzegam przed braniem z netu moda z czcionką z F2. Małe, nieczytelne a i źle się wyświetla na hudzie. Do tego dochodzą problemy z selekcją tekstu w takiej czcionce...

Przetestowałem moda zwiększającego ilość krwi chlapiącej na obiekty. Całkiem to to miłe.
Do zassania tutaj:
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=50

salmon
XML'e można edytować notatnikiem... Polecam jednak program NotatnikSP ponieważ ma kolorowanie składni co ułatwia poruszanie się po dokumencie.
Z tego co widzę w XML'ach można m.in. zmienić wielkość czcionki, czy też rozmiar różnych okienek. Weźmy np. plik barter_menu.xml, który zapewne powiązany jest z okienkiem handlu. Mamy na początku taki kod:
CODE
<rect name="BM_MainRect">
  <width> 1024 </width>
  <height> 800 </height>
  [...]
 </rect>

Wygląda na to, że można tu pomniejszyć lub powiększyć te okienko.
CODE
<text name="BM_ItemsTitle">
   <id> 3 </id>
   <font> 6 </font>
   [...]
  </text>

Tutaj zaś prawdopodobnie można zmienić rozmiar czcionki nazw przedmiotów.

Problemem z xml'ami jest to, że niewiadomo co oznaczają niektóre tagi, a znaczenia większości i tak trzeba się domyślać.

Mam jesze pytanie - wiem jak zobaczyć i wypakować zawartość plików .bsa... a jak wrzucić tam z powrotem edytowane pliki??
Premislaus
Cześć! Nie wiecie może, czy ktoś pracuje nad modem, który będzie zawierał zniesiony limit leveli, lub radykalnie zwiększony? A także zrewidowany system obrażeń? Pakuje w ludzi i potwory tyle amunicji, jakbym organizował czystkę etniczną. Miłe by były nowe perki, zwłaszcza pozyskiwane za pomocą questów.

P.S. Skonstruowałem pakietownicę i plikami banknotów zadaje więcej obrażeń, niż pistoletem laserowym, co jest do cholery wacko.gif? Jak już coś, to powinna walić złomem, gwoździami, etc. Da sie to zmienić?
Shafa
Ludki. Ale to temat z LINKAMI do modów które już są i wyraźnie zwiększają klimat i frajdę z gry F3. Nie róbcie kursu XML'a ani nie zadawajcie pytań czy gdzieś jest mod "takiczysiaki".

Jakby jakiś mod to poczyścił pls...
Nathaniel
QUOTE(salmon @ 06-11-2008, 09:41)
Mam jesze pytanie - wiem jak zobaczyć i wypakować zawartość plików .bsa... a jak wrzucić tam z powrotem edytowane pliki??
*



Przepraszam, przepraszam, przepraszam Shafa smile.gif , tylko odpowiem Salomonowi na to pytanie i posty można wydzielić do innego tematu, tak by zostały tylko linki do fajnych modów.

Nie wrzucasz ich z powrotem do bsa. W folderze Data tworzysz foldery o nazwie archiwum, z którego wyciągnąleś pliki do edytowania, zachowujesz strukturę katalogu z .bsa ze zmodyfikowanym plikiem w ostatnim folderze np. Misc/dane/dane/ barter.xml. System gry traktuje foldery z tą samą nazwą co archiwa, jako części tych archiwów, ładuje je wszystkie razem, przy czym dane z folderów mają większy priorytet i nadpisują dane ładujące się z .bsa.
W folderach z modyfikacjami może być dowolna ilość plików. System folderów to takie odtworzenie zamkniętego już systemu archiwów .bsa. poza tym plikiem. Coś jak foldery Gamedata w Stalkerze gdy zaczęto do niego robić modyfikacje.
Morbid
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=121

Niewiem czy dobrze zrozumiałem, ale ten mod znosi/podnosi limit xp? huh.gif
Shafa
Jak czytamy w opisie tego moda: "I haven't tested enemy scaling past level 20." Czyli moze sie okazać że ten mod umożliwia stworzenie czegoś co zabija samym spojrzeniem. Bo wrogowie się nie przeskaluja wyżej niż do 20lvl'u.

Umożliwia podniesienie limitu leveli do 30 lub 40.

Osobiście uważam że o jest do kitu. Lepiej by zrobić obniżając ilość xp ze stworków i za questy. Wtedy nic by nie trzeba było podnosić a nie było by sytuacji gdzie od połowy gry latamy z 20lvl'em i ani kroku dalej. Wtedy 20lvl dostawali bysmy pod koniec gry. tak by się nim nacieszyć ale nie znudzić.

BTW. Jak w pierwszym poście i zgodnie z tematem, prosze o opisywanie dokładne co dany mod robi i dlaczego według was podnosi klimat. Bo że coś znosi limit lvl,i to fajnie ale co to ma dawać niby dla frajdy z gry? jak ktos chce mieć super mega przepaka to niech wpisze kod na godmode i koniec. OK?Czyli krótko pytając co to wnosi do klimatu?

EDIT:
Właśnie znalazłem taki modzik który daje to co proponowałem wczesniej. Znaczy dostajemy mniej XP za kille i questy przez co gramy spokojniej a i przez całą grę mamy do czego dążyć (nowe perki,skille itd) a nie tylko do 2/3 gry. miłe to to.
link tutaj: http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=97

A odnosnie klimatu jest mod zmieniający teksturę wszystkich paczek papierosów na Lucky Strike'y. Zawsze mi się podobały zatkniete za pasek hełmu u wojaków z vietnamu. Klimacik robi to fajny. taki bardziej realny świat F3 dla nas (palaczy smile.gif )

Link tutaj : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=123

I jeszcze coś! Zamiana Med-X na to co powinno być czyli Morphine. Gra zyska na ciężkości klimatu. Swoja droga zabawna sytuacja. Przez cały czas produkcji F3 to była morfina ale potem okazało sie że nie mogą wydaż z tego powodu gry w Australii. no to zmienili. eh...

Link tutaj : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=118

A! i jeszcze to: Zamiana tekstury skóry Ghuli. Teraz lekko... świeci. Znaczy ma lekkiego glowa smile.gif

Link tutaj : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=103

Dobra. na dziś koniec testowania...
Morbid
W starych F nie było limitu wink.gif A takie cóś połączeniu z modem który opisujesz wyżej, daje jednak satysfakcje z expienia smile.gif

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=55
\m/ Obowiązkowa rzecz dla fanów Slayera! \m/
Nathaniel
TMorbid,, tu musi ktoś w takim razie potestować, bo nie wiadomo czy się rekordy wzajemnie nie zniosą. A jak nie to poczekajcie, pewnie ktoś niedługo rozwiąże ten problem w jednym modzie.


Morbid
Oby, bo limit exp jest dla mnie czymś ZŁYM i już wink.gif Zwłaszcza w Falloucie. No ale jak ludzie mówią iż za łatwo można levelować w tej grze, to rzeczywiście po takim modzie znoszącym ten limit, należało by po prostu utrudnić grę. Czy to mniejszą ilością exp za questy/stwory, czy też silniejszymi przeciwnikami. A jestem za zniesieniem tego limitu głównie dlatego iż expienie w starych Fallach (czy w crpg w ogóle), było jedna z lepszych zabaw między questami. A po przejściu gry było całkiem niezłym remedium na nudę smile.gif Tzn może i daleko mi do ludzi którzy grają w tego typu gry tylko dla łapania leveli i zdobywania nowych broni/pancerzy, ale umiem czerpać przyjemność z zdobywania obydwu smile.gif
Ulyssaeir
Beth sobie sama to zgotowała, bo zaplanowała grę tak, by kończąc ją, mieć ~20 lvl. nie biorąc pod uwagę eksploracji ogromnego świata. F1 mógł być wycelowany gdzieś w 12 - 15 lvl, bo mniej więcej na tym dociera się do końca, o ile nie spędzi się więcej czasu z deathclawami w Audytum. To oznacza spory zapas, jak na świat F1. W zasadzie trudno dobrnąć do 20-stki jeśli ktoś nie stara się szczególnie wytrwale. A tu, z takim światem, powinno być przynajmneij 30 lub 40.
baaelSiljan
jest taki mod na lvl 40
Premislaus
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=79 - testował ktoś ten mod?
MaFFej
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=47

Interfejsowy mod "Revelation", który zmienia okienka na takie, które klimatem zbliżają się nieco bardziej do Fallouta. Autor oparł je na grafikach z Fallout: Tactics oraz... Aquanox 2 biggrin.gif. Wg mnie robota jest ogólnie dobra - okienka takie jak "WAIT/SLEEP" czy "QUANITY" są genialne i pachną Falloutem na kilometr (w końcu grafy z FT, które z kolei są wzorowane na F1/2), pozostałe to co najwyżej robota przyzwoita (dla mnie brak Falloutowych wtrętów), zastrzeżenia mam jedynie do okienka dialogu. Mam nadzieję, że autor weźmie się do roboty i ulepszy swojego moda od strony graficznej.
Shafa
QUOTE(Premislaus @ 07-11-2008, 12:52)

Hola! Proszę o o pisanie zgodznie z tematem. Dajemy linki testowanych przez NAS modów które NASZYM zdaniem polepszaja klimat F3 i opisujemy dlaczego. Wszyscy raczej znają stronke nexusa i stamtad pobierają mody. I jeśli którys wybitnie pasuje do F3 i go "uklimatycznia" to wtedy dajemy tu linka. O tym jest ten temat. Nie róbmy burdelu. OK?
Nathaniel
Absolutnie rewelacyjny mod o nazwie Stranger:
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=79
urealnia grę, teraz ginie się po kilku strzałach (zarówno przeciwnicy jak i my), rola V.A.T.S maleje, obrażenia od radioaktywności są znacznie większe i wiele, wiele innych zmian. Polecam!
Ulyssaeir
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=142

Powstałmod podmieniający modele pancerzy bractwa na klasyczne T-51B, więc od teraz całe Bractwo będzie śmigać w dobrze nam znanych PA ;] Nie sprawdzałęm jak to działą w praktyce ale... brzmi super smile.gif

Gdzieś mi też wcieło linka do moda który pozwala walczyć tylko w VATS, ustawiając maksymalną prędkość regeneracji AP, ustawiając obrażenia jakie odnosimy w VATS na 150% i takie tam, na Nexusie jest opisane więcej, to pierwsza próba zmiany systemu na bardziej turowy.

Nie wiem czy ybło:
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=47
Mały interface mod, zapowiada sięfajnie

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=140
Podmiania nazw broni, niektóre na lepsze, niektóre na gorsze, do oceny
Nathaniel
Mod ograniczający odrywanie kończyn, nawet z perkiem Bloody Mess. chyba na to czekaliśmy smile.gif
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=197
Nurgle
No nareście! Strasznie kiczowate to gore, takie na chama upchane...
slay
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=128

Turn-Based Simulator, o którym wspominał Ulyssaeir. Walka tylko w VATS.

Mod nie jest dokończony. Walka w VATS nadal jest spowolniona, wiec przeciwnicy zadają dużo większe obrażenia w tym systemie niż w czasie rzeczywistym, aby jakoś balansować grę.
Aigam
Całkiem fajna, drobna rzecz

QUOTE
Let me tell you a little story :
I was walking in the wastland and a deathclaw appear !
OH MY GOD !
AN WHITE DEATHCLAW !
I paused the game and called my psychiatrist and the discution was :
-Hello vanessa ? I saw the white deathclaw of my nightmares FOR REAL !
-We will talk about that next week , goodbye
-bu...
-tuuuuu
So i exited the game and lauched photoshop ....

Ohhhh at least a deathclaw from fallout 2 and from the Van Buren version ... what a pleasure.


Mod podmienia nowe Deathclawy na stare, znane i lubiane DC z Fo2, wyglądaja jakby miały zaraz do nas przemówić (inteligentne bestie) smile.gif

DOWNLOAD

Screeny smile.gif
user posted image
MaFFej
Zauważyliście, że w grze brakuje pewnego ważnego przedmiotu? Gdzie jest CAT'S PAW!!?? Na szczęście jest pewien mały mod, który dodaje zgubę. Niestety jest to tylko zmiana tekstury i nazwy "przedwojennej książki".

Oto mój dzielny zdobywca pustkowi i wydanie kolekcjonerskie kultowego magazynu ;D.

user posted image
user posted image

PS. Polecam ponownie mod REVELATION, który został przez ostatni tydzień/dwa kilka razy update'owany. Za każdym razem wygląda coraz lepiej. W końcu ekran barter i repair jest taki jaki być powinien. Fallout Tactics!!!
Ulyssaeir
z tym REVELATION, to wszystko pięknie ładnie, ale jak moda wgrałem to zawsze gdy miało się jakieś okienko otworzyć miałem 1-2 sekundowego freeza w którym gra doczytywała grafiki... na dłuższą mete irytuje... mogliby popracowaćnad kompresją jakoś...
MaFFej
QUOTE(Ulyssaeir @ 18-11-2008, 23:20)
z tym REVELATION, to wszystko pięknie ładnie, ale jak moda wgrałem to zawsze gdy miało się jakieś okienko otworzyć miałem 1-2 sekundowego freeza w którym gra doczytywała grafiki... na dłuższą mete irytuje...  mogliby popracowaćnad kompresją jakoś...


Niestety... ale u mnie "na dłuższą metę" zacząłem się przyzwyczajać do tego smile.gif. Teraz już nie zwracam uwagi, kwestia przyzwyczajenia. Niestety, z tego co wiem, tak działa silnik Gamebryo i nic się nie zrobi. Tzn. można zrobić: drastycznie obniżyć jakość/rozdzielczość grafiki, ale co to za rozwiązanie...
Morbid
Klimatyczny modzik zmieniający kolor radskorpionów smile.gif Znacznie bardziej mi się taki podoba smile.gif

user posted image
user posted image

Download

Tylko nie wiem why, u mnie tracą ten połysk cały wacko.gif

QUOTE
Tzn. można zrobić: drastycznie obniżyć jakość/rozdzielczość grafiki, ale co to za rozwiązanie...


Wiadomo żadne, choć może zmiana palety kolorów na mniejszą by pomogła? huh.gif

Aha czy technicznie trudno by było zrobić moda który pozwoli wejść jeszcze raz do Raven Rock?
Morbid
Hm minęły 24 godziny od mojego ostatniego postu więc chyba mogę napisać jeszcze raz?

Mod który pozwala nam grać po zakończeniu głównego questa. Tylko wtedy kiedy wybierzemy tchórzliwe zakończenie. Oczywiście świat się nie zmienia itp... Ale myślę że dzięki temu czemuś będzie można wiarygodniej dodawać kolejne "wielkie" questy do świata trójki. Nie będzie tłoku typu Enklawa/Super Mutanci/Maszyny. Tylko będzie można zrobić taką kolejkę questowa, dodać wątek który by się może wiązał z tchórzliwym wybrnięciem z tegoż zakończenia etc. Jako mod nie jest on może zbyt ciekawy (chociaż będzie można pobiegać w sprzęcie colonela biggrin.gif ) ale jako baza do przyszłych modów chyba już jak najbardziej smile.gif

Tutaj natomiast mamy mod który opóźnia zakończenie tzn. będzie można wyjść zaraz po zabiciu colonela i ochrony na zewnątrz, a Sara i nadmierne ciśnienie projektu spokojnie na Ciebie poczekają smile.gif
Morbid
Jeden z lepszych modów jakie wypatrzyłem na F3 Nexus

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=712

Dodaje on perka Robco Certification, który pozwala o ile gracz posiada fission battery oraz kilka sztuk "scrap metal'u", uruchomić ponownie wcześniej zniszczonego robota!
Moim zdaniem jest to coś przewspaniałego smile.gif Wreszcie można grać postacią nie tylko od sieki, bo ową sieczkę zrobią za ciebie naprawione roboty;]

Mod ma być jeszcze rozwijany w przyszłości.
Ulyssaeir
miejmy tylko nadzieje że by przeżyć do czazsów, kiedy ten perk będzie przydatny albo możliwy do wzięcia/wykorzystania nie będziemu musieli się nauczyć walczyć samemu ;P
Morbid
Desert Eagle powraca! W 4 kolorach + jeden jako unikalny "Desert Dragon"

Jakość wykonania i szczegółów, wręcz poraża. zresztą sami popatrzcie.

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image


Jak do tej pory, jest to chyba najlepsza fanowska spluwa jaką można znaleźć na Fallout 3 Nexus. A i odkąd mam te spluwę, korzystam w zasadzie tylko z niej biggrin.gif

P.S wiem że obecność Desert Eagle w F1/2, było dla wielu osób niezbyt trafnym posunięciem, to jednak używałem go z radością w każdym Fallu, a dzięki temu modowi używam go także w trójce. Gorąco polecam wszystkim!
mbwrobel
@ TMorbid
Nie wiem dlaczego, ale mi ten mod nie chce brykać sad.gif . Z angielskim jestem nieco na bakier, ale coś tam kumam. Zrobiłem to, co z innymi modami - czyli wrzuciłem tekstury Deagle 2 (HighRes) do Textures, VashDeagleV4.esp do Data, uruchomiłem w Data Files w menu startowym gry - i (_!_). Gram w rozdzielczości 1152 x 864 w ultra high, wykorzystałem tekstury broni w high res. Podczas gry brakuje tekstury broni, a wszystko widać jakby przez pomarańczowe okulary blink.gif . W zasadzie broń działa jak należy, tzn. strzela.
Broń dodałem za pomocą konsoli (jeden DE Dragon i jeden DE XIX), amunicję kupiłem u Moiry.
Żeby nie spamić, to prosiłbym Cię o instrukcję instalacji na PW.

PS. Co zrobić z katalogiem meshes? Też do Data?

Edytka wink.gif :
Problem nieaktualny, już działa. Sorry za zamieszanie. arigato.gif
Morbid
Jakby ktoś miał kłopoty z instalka tego moda:

Folder Textures\Deagle2 (obojętnie która rozdziałka/model choć może być tylko jeden naraz!) idzie do C:\Program Files\Bethesda Softworks\Fallout 3\Data*

Meshes\Deagle2 do C:\Program Files\Bethesda Softworks\Fallout 3\Data

Esp do Data, Archivesinvalitationcośtam też.

*folder domyślny
Kmieciu4eveR
Popieram - DEAGLE jest świetny. Oczywiście moim zdaniem kaliber .50 AE to profanacja i zmieniłem go od razu na .44 Magnum. Poza tym giwera jest zbyt niecelna, co również zmodyfikowałem. Oczywiście srebrny to jedyny słuszny kolor.

Ten sam autor zrobił FN-FALa - równie dobrej jakości. Polecam.
Morbid
QUOTE(Kmieciu4eveR @ 02-12-2008, 10:12)
Poza tym giwera jest zbyt niecelna
*



Panie ja tego używam zamiast snajperki biggrin.gif z powodzeniem wink.gif

p.s jak zmienić na 44? i wywalić 50ae?
Kmieciu4eveR
Kalibry zmieniasz w FOMM - plugin editor.

Desert Dragon jest celniejszy niż zwykły desert eagle. Moim zdaniem motyw z unikatowymi brońmi, które zadają większe obrażenia niż zwykłe egzemplarze niczym się od nich nie rózniąć, jest chybiony.
Morbid
wacko.gif za cholerę nie wiem którą linie zmodyfikować sad.gif Jeszcze się na tym nie znam na tyle sad.gif
Morbid
Ktoś pamięta tribala z zniszczonym hełmem od ap? SpeedyB64 pracuje właśnie nad jego repliką smile.gif Tutaj macie pierwszą wersje smile.gif
Temporal
Hejka moze tak troche off topicowo ale chyba nie ma sensu zakladac odzielnego tematu no wiec jak z tym geckiem? wyszlo to wogole? jesli nie to sa inna sposoby na modyfikowanie f3? no bo wszystkie te mody pierwsze przerobki to jak to? jestem grafikiem i smialo bym zrobil jakies nowe modele do fallouta trzeciego ale nie mam pojecia czym imporotwac exportowac jaki mi bedzie potrzebny zestaw narzedzi itd.
Morbid
Pora na kolejną porcje modów smile.gif
Tak więc chciałbym Wam polecić dzisiaj dwa mody:

Pierwszy dodający do Fallouta 3 P94 Plasma rifle, to jedna z naszych ulubionych giwer. prawda? wink.gif

user posted image
user posted image

Może nie jest to w pełni doskonała replika tamtej legendarnej broni, ale efekt i tak jest dobry.

Drugim Mod jest próbą rekonstrukcji Wattz'a 2000 i znajduję się on tutaj

user posted image
user posted image

Autor tegoż moda, ma w planach jeszcze dodanie Gauss rifle, meshe są już gotowe więc pewnie niedługo dam Wam o nim znać biggrin.gif

Zatem gorąco zachęcam Was do wypróbowania tych zabawek!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.