Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [FT] modyfikacjka rekruta w Fallout Tactics
SHAMO Fallout Community > Wszystko o Fallout'ach > Fallout i Modyfikacje [F1 i F2 mody]
mc418a
Witam,
1. Próbowałem znaleźć informacje na http://www.newfmc.prv.pl/ i ogólnie w google, jednak nie udało mi się dlatego pisze tutaj.
W edytorze FT (po uprzednim rozpakowaniu plików *.bos) otworzyłem plik rekruta hf06.ent, podwyższyłem doświadczenie o jeden poziom, zmieniłem jedną z głównych umiejętności i nadpisałem na ten plik. Po uruchomieniu gry i odwiedzinach Kwatermistrza, rekrut ten posiada stare cechy. Co jeszcze trzeba zrobić, aby modyfikacja była aktywna w grze? Jak można zmienić portret rekruta?
Czy jest jakiś edytor który pozwalałby na grzebanie w ustawieniach członków ekipy? (choćby podmiana głównych umiejętności i perrków).

2. Czy jest możliwość odblokowania np rasy android przy tworzeniu postaci na początku gry?

Pozdrawiam
Kilroy
1. Nie wiem... może ten edytor Tobie pomoże? Jakbym miał zainstalowanego FT to bym go sprawdził. Jak nie zadziała to daj znać.

2. Tu masz odpowiedź
Gaator
QUOTE(mc418a @ 17-12-2008, 22:05)

..
W edytorze FT (po uprzednim rozpakowaniu plików *.bos) otworzyłem plik rekruta hf06.ent, podwyższyłem doświadczenie o jeden poziom, zmieniłem jedną z głównych umiejętności i nadpisałem na ten plik. Po uruchomieniu gry i odwiedzinach Kwatermistrza, rekrut ten posiada stare cechy. Co jeszcze trzeba zrobić, aby modyfikacja była aktywna w grze? Jak można zmienić portret rekruta?
Czy jest jakiś edytor który pozwalałby na grzebanie w ustawieniach członków ekipy? (choćby podmiana głównych umiejętności i perrków).
..



Czy zrobiłeś to przed pierwszym wejściem na mapę z Kwatermistrzem? Jeśli nie, tzn wcześniej oglądałeś już statsy postaci, to nic z tego nie będzie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.