Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Rok 1983 - Na krawędzi zagłady
SHAMO Fallout Community > Poszerzajcie horyzonty > Filmy / Seriale
el_g
Juz w czwartek, tj. 29 stycznia, o godz. 00:50, TVP2 wyemituje brytyjski film dokumentalny o wydarzeniach pewnej wrzesniowej nocy w roku 1983. Tylko jeden czlowiek stal miedzy pokojem a wojna atomowa. Dla tych, ktorzy nie sa w temacie:
QUOTE(Cyfra+)
Noc 26 września 1983 roku mogła być ostatnią dla większości mieszkańców Europy i Ameryki Północnej. Tylko dzięki przytomności umysłu i zlekceważeniu wskazań systemu przez rosyjskiego podpułkownika Stanisława Pietrowa uniknięto wybuchu wojny atomowej. Rok 1983 był rokiem największego zagrożenia atakiem jądrowym w dziejach współczesnego świata. Z palcem na nuklearnych spustach stały dwa mocarstwa: Stany Zjednoczone i ZSRR. Każdy z rywali miał kilkanaście tysięcy głowic nuklearnych zdolnych zniszczyć cel w kilka minut po starcie.
(Reszte pominalem, bo to jakies farmazony bag.gif)

Film w oryginale nosi tytul "1983 - The Brink of Apokalypse", trwa 73 minuty. Powtorek raczej nie bedzie, wiec zaznaczyc sobie czwartek w kalendarzu, bo szkoda byloby przegapic.
bio_hazard
el_q - co ty mje tu na moje podworko wchodzisz gosciu - co ??? biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.