Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [F2] Nagły zgon
SHAMO Fallout Community > Dla Gości > Wasze Pytania Dotyczące Fallout
Kai
Witam, mam mały problem. Po "zaliczeniu" Military Base dobiłem dziś rano do San Francisco po czym zrobiłem zakupy. Przed bójką z Lo Pan'e wziąłem 2x jet + wygrzew, po wygranej walce chciałem się uleczyć więc wchodzę w pip-boy'a i wybieram odpoczynek do 08:00. Po kilku godzinach nie wiedzieć czemu, ujrzałem ekran "Pustkowie upomniało się o twoje życie...".
Zdziwiony, kilkakrotnie wczytywałem grę lecz moja postać zawsze "padała". Udało mi się jedynie wyczytać coś w stylu że umieram na chorobę, WTF ?! Tak samo miałem po wczytaniu gry przed zażyciem prochów... Był jeszcze komunikat "Odczuwasz silne mdłości". Jak coś to jestem uzależniony jedynie od antyradu. HALP !!!!

Temat przeniesiony do odpowiedniego działu.
Zoor
Zoor
Jesteś napromieniowany, więc zażyj sobie tyle Rad-Away (te żółte kroplówki), ile będzie trzeba (nie patrz w tym momencie na uzależnienie). Licznik Geigera też się przyda do określenia poziomu napromieniowania. W San Fran powinieneś kupić wszystko, co będzie ci potrzebne u tego kupca po lewej stronie od wejścia do Chinatown.
Kai
Kurczaki, właśnie sprawdziłem stopień napromieniowania i wg. licznika jest 0... Na ekranie postaci też nic nie piszę o promieniowaniu, jednak na wszelki wypadek zażyłem 5x antyrad i nic to nie dało. Po kilku godzinach w grze umieram Oo

Jeszcze jakieś pomysły ? : (

@edit:
Wreszcie udało mi się wyczytać dlaczego ginę, piszę "Umierasz na chorobę popromienną". Do kuźwy biedy, wszystko fajnie tylko że nie mogę pozbyć się promieniowania bo nie jestem napromieniowany gunthug.gif
entrop
to moze idź się gdzieś napromieniowac a potem wciągnij kilka radawayow - a nóż zadziała. pierwsze słysze o takim błędzie.
BooN
jedna sprawa na którą muszę zwrócić uwagę. Nie myl antyradów z radaway ... pierwsze to kapsułki, które podnoszą twoją odporność na promieniowanie. Drugie to żółto - pomarańczowa kroplówka, która usuwa napromieniowanie i jego efekty z organizmu. Inna sprawa, że możesz poeksperymentować do tego ze stimpackami i antidotum. Może coś pomoże.
Entrop ... gdzieś mi świta, że za którymś razem spotkałem ten problem. Ale za fioletowe trampki nie mogę sobie przypomnieć jak go rozwiązałem.
DrapiChrust
No proszę, nowy bug do kolekcji... pierwszy raz o nim słyszę.

Ogólnie uniwersalnym sposobem na nowe bugi jest wczytać nieco wcześniejszy save, odpoczywać halfnaście godzin/dni żeby sprawdzić czy z wcześniejszego też zaskoczy. Jak nie to grać dalej. Jak grając później znów pojawi się to samo, przeinstalować FO i znowu zacząć od wcześniejszego save.

Kai, na jakiej wersji grasz? Może to kwestia patcha/modów
Zoor
Przyszedł mi do głowy jeszze inny pomysł - może te nagłe zgony to nie wynik napromieniowania, a uzależnienia od antyradu (czyli pewnie Rad-Away). Spróbuj łyknąc sobie te prochy i odpocznij - być może pomoże, chociaż pewnie nie wink.gif.
Kai
QUOTE
Nie myl antyradów z radaway

Gram na polskiej wersji językowej, radaway to inaczej antyrad - ta pomarańczowa kroplówka. Taki głupi nie jestem żeby mylić tabletki na odporność z antyradem xD

QUOTE
Kai, na jakiej wersji grasz? Może to kwestia patcha/modów

Oryginalny F2 zakupiony 2-3 lata temu - wersja 1.02. Nie bawiłem się w mody ani patche : )

Chwilowo uporałem się z problemem, wczytałem save gdzie opuszczałem Military Base i odpoczywałem przez 20 dni, pojawiło się raz "Odczuwasz silne mdłości" ale przeżyłem ten felerny dzień w którym umierałem, to był zawsze ten sam dzień i godzina.

Dzięki wielkie za pomoc, już myślałem że będę musiał grać od nowa bo ten save z MB był najpóźniejszym zapisem, fiuuu szampan.gif
BooN
nie no spoko kai ... nie chciałem cię urazić ... po prostu coś mi nie pasowało :]
grunt, że już po sprawie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.